بازدید 12046

آیا استعفای وکلا بخاطر شکست درپرونده ویلموتس بود؟

انتظار من این است که در دو ماه آینده رای اولیه را داشته باشیم. نکته مهم این است که این رای ظرف ۲۰ روز از زمان صدور، قابل تجدیدنظر در دادگاه حکمیت ورزش است. در موارد خیلی خاص و نادر و استثنایی می‌توان در دیوان فدرال سوییس پیگیری کرد.
کد خبر: ۹۸۶۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۸ 24 June 2020

یک عضو تیم حقوقی فدراسیون فوتبال پس از حل مشکلات با این فدراسیون و پس گرفتن استعفاء گفت: استعفای ما هیچ ربطی به شکست در پرونده ویلموتس ندارد و ما با قدرت کارمان را پیش می‌بریم تا موفقیت لازم حاصل شود.

به گزارش تابناک ورزشی، وکلای ایرانی فدراسیون فوتبال در پرونده مارک ویلوتس روز گذشته با انتشار بیانه‌ای از فعالیت خود کناره‌گیری کردند، اما دیشب سخنگوی فدراسیون فوتبال از برگزاری جلسه میان وکلا و سرپرست این فدراسیون و ادامه فعالیت تیم حقوقی در این پرونده خبر داد.

علی ملیح‌زاده، عضو تیم حقوقی فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران در مقابل ساختمان این فدراسیون درباره ادامه فعالیت در این پرونده گفت: پیرو گفتمان روز گذشته، سوء تفاهم‌ها برطرف شد و ان‌شاءالله با قدرت در خدمت فدراسیون فوتبال هستیم. استعفای ما هیچ ارتباطی به شکست در این پرونده نداشت و با تمام قدرت در خدمت فدراسیون فوتبال هستیم و با پیروزی، اتفاق خوبی را رقم بزنیم.

وکیل فدراسیون فوتبال در پرونده مارک ویلموتس در واکنش به این که آیا استعفای تیم حقوقی مربوط به مسائل مالی بوده است، گفت: بحث مالی و معنوی مطرح بود. بعد از حدود شش ماه انتظار داشتیم قراردادی منعقد و دل گرمی داده شود. انجام این گفتمان اتفاق خوبی بود. با یاری و حسن نیت فدراسیون فوتبال مسائل مختلف برطرف شد.

وی درباره میزان غرامت پرداختی به مارک ویلموتس گفت: با توجه به محرمانگی پرونده، هر گونه اظهارنظر از سوی من و همکارانم ممکن است موجب سوء استفاده قرار گیرد. سال‌های پیش به علت اظهارنظر وکلای خارجی علیه فدراسیون کشتی در یک پرونده، فدراسیون ما محروم شده بود. به صلاح نیست که من اظهارنظری داشته باشم.

ملیح‌زاده در واکنش به تشکیل گروه قضات در این پرونده از سوی فیفا، گفت: به علت شیوع کووید ۱۹ و بحث دورکاری، رسیدگی‌ها با دیرکرد همراه است. انتظار من این است که در دو ماه آینده رای اولیه را داشته باشیم. نکته مهم این است که این رای ظرف ۲۰ روز از زمان صدور، قابل تجدیدنظر در دادگاه حکمیت ورزش است. در موارد خیلی خاص و نادر و استثنایی می‌توان در دیوان فدرال سوییس پیگیری کرد. امیدواریم در این مرحله موفقیت را کسب کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر