ورود مجلس به بحران ارزی و قول قالیباف برای حل مشکلات معیشتی

قالیباف: اولویت اول مجلس یازدهم، حل مشکلات اقتصادی و معیشتی است/ رحمانی فضلی: هیچ کس راضی نیست یک قطره خون از دماغ کسی ریخته شود

بررسی مسائل نظامی و صنعت دفاعی، بحران ارزی و مشکلات داخلی و امنیتی کشور موارد کاری امروز پارلمان بود؛ موضوعاتی با اهمیت و جایگاه زیاد که در خلال رسیدگی به آن، رییس مجلس شورای اسلامی قول حل مشکلات معیشتی را به مردم داد.
کد خبر: ۹۸۶۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱ 23 June 2020

بررسی مسائل نظامی و صنعت دفاعی، بحران ارزی و مشکلات داخلی و امنیتی کشور موارد کاری امروز پارلمان بود؛ موضوعاتی با اهمیت و جایگاه زیاد که در خلال رسیدگی به آن، رییس مجلس شورای اسلامی قول حل مشکلات معیشتی را به مردم داد.

به گزارش «تابناک»؛ امروز بهارستان روز شلوغی را گذراند، جلسه‌ای پنج ساعته که بخشی از آن برای بررسی مسائل نظامی و صنعت دفاعی کشور غیرعلنی برگزار شد. بنا بر توضیحات نمایندگان، امیرسرتیپ امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در گزارشی به نمایندگان ضمن ارائه توضیحاتی درباره توان دفاعی کشور در حوزه‌های موشکی، تولید شناور‌ها و هوافضا بیان کرد که امروز بیش از ۷۰ درصد قطعات بالگرد و هواپیما در داخل کشور تولید می‌شود. او همچنین از نمایندگان خواستار تخصیص اعتبارات و حمایت‌ها در این حوزه شد.

رضا طلایی نیک، معاون پارلمانی وزیر دفاع هم توضیحات وزیر را درباره روند پیشرفت صنایع دفاعی و سامانه‌های جدید تسلیحاتی کشور با اتکا به دانش بومی، متخصصان ایرانی، مشارکت بخش خصوصی، نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان و حوزه موشکی، پدافند هوایی، رزم زمینی، دریایی و هوایی عنوان و تاکید کرد که ایران متناسب با تهدید احتمالی در وضعیت دفاعی مناسبی در منطقه قرار دارد و در بومی سازی قطعات و محصولات دفاعی به خوداتکایی رسیده است.

توضیحات محمدحسین فرهنگی، عضو هیات رییسه مجلس از جلسه غیرعلنی مجلس، ناظر بر این بود که وزیر دفاع درباره تغییر سیاست دفاعی به سیاست دفاعی فعال، نوسازی صنایع دفاعی، ارتباط ارگانیک با بخش‌های علمی و جامعه علمی کشور اشاره کرد و اینکه برای مقابله با هرگونه تهدیدی آماده هستیم.

با علنی شدن جلسه مجلس، محمدرضا پورابراهیمی، رییس کمیسیون اقتصادی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت اقتصادی از برگزاری جلسه‌ای با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و رییس بانک مرکزی برای ورود به بحران ارزی کشور سخن گفت.

او خروج از سوئیفت، استفاده از مشوق‌هایی برای ورود منابع ارزی خانگی به بازار، استفاده از رمزارزها، راه اندازی بورس انرژی و بهره گیری از منابع ارزی انباشته شده در کشور‌های آسیایی را از جمله راهکار‌های موجود برای خروج از بحران دانست و در آخر هم تاکید کرد که ایران تنها متکی به درآمد‌های ارزی نیست؛ همان طور که در سال‌های ۹۷ و ۹۸ علی رغم تمام فشار‌ها از منابع غیرنفتی استفاده کرد؛ لذا مطمئنیم با ایجاد مشوق‌های صادراتی، می‌توانیم به راحتی میزان منابع ارزی ناشی از صادرات غیرنفتی را به کوری چشم آمریکایی‌ها افزایش داده و آن‌ها را شکست دهیم.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی نیز برنامه قوه مقننه برای حل مسائل اقتصادی مردم را این گونه بیان کرد که اولویت اول مجلس یازدهم، حل مشکلات اقتصادی و معیشتی است، نظارت کاملاً ملموس شده و گزارشی به مردم می‌دهیم. همچنین اصلاح ساختار بودجه کشور و برگزاری جلسات متعدد با سازمان برنامه و بودجه، توجه به بازار بورس و ایجاد اشتغال پایدار در دستور کار قرار دارد.

بعد از قول رییس قوه مقننه برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور هم گزارشی از اوضاع داخلی و امنیتی کشور ارائه کرد. او از موفقیت در برقراری امنیت بر اساس نرم بین المللی و علی‌رغم وجود برخی ناآرامی‌ها در کشور‌های همسایه گفت. البته از مجلس هم درخواست برگزاری جلسه به صورت غیرعلنی برای طرح موضوعاتی کرد که امکان بیان آن از تریبون رسمی نیست.

وزیر کشور نمایندگان را هم این طور خطاب قرار داد که اگر ما اصولگرا هستیم باید به اصول اخلاقی و رفتاری پایبند بوده و از آن‌ها تبعیت کنیم. صحبت‌هایی که دوستان در خصوص بحران داشتند، حاکی از آن بود که از بحران هیچ اطلاعی ندارند. موضوع بنزین مصوبه سران قوا بود و در شورای عالی امنیت ملی و دولت مطرح شده بود و کل کشور آمادگی لازم برای اجرای آن را داشت، موضوعی که یک سال در سه کمیته فنی، تبلیغاتی و انتظامی پیگیری شده بود.

در نهایت هم بار‌ها اجرای این تصمیم برای اتخاذ تدابیر لازم عقب افتاد. هیچ کس راضی نیست یک قطره خون از دماغ کسی ریخته شود. بنده از همین جا از تمام نیرو‌های امنیتی و انتظامی که در صحنه بودند تشکر می‌کنم. دلیل آن اتفاقات نیز به دلایل خاصی بازمی‌گردد که اینجا جای گفتن آن نیست. به راحتی نمی‌توان به افرادی که امنیت کشور را تامین می‌کنند، اتهام زد.

در جمع بندی جلسه هم قالیباف بر لزوم استفاده از مدیران با تجربه در مناطق دورافتاده و محروم و همچنین توجه به نهاد‌های مردمی تاکید کرد، چون استانداران، نمایندگان عالی دولت در استان‌ها، مسئول هماهنگی، رئیس شورای هماهنگی و رئیس شورای برنامه ریزی هستند و همه ظرفیت‌های استان را در اختیار دارند پس اگر نمایندگان مطالبات به حقی در استان‌ها دارند انتظار توجه به آن وجود دارد.

نشست‌های علنی مجلس به مدت یک هفته برای سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه تعطیل شد. با توجه به وضعیت اقتصادی موجود کشور انتظار می‌رود با آغاز مجدد جلسات پارلمان، ورود جدی‌تر مجلس راهگشایی برای بحران‌های موجود باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۵۶
سال نکو از بهارش پیداست سرعت این مجلس در کمک به معیشت مردم بیشتر از مجلس قبل است فعلا دلار بالای 20 هزار تومان و سکه نزدیک به 9 میلیون تومان است و .......
پاسخ ها
والي
| Japan |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
خوشا بحال مردم كه همه از وزير و وكيل گرفته تا ديگر مسئولين بفكرشون هستند!!!!!
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
این مجلس با این ترکیب کدام مشکل را میخواهد حل کند بلکه گفتمان خود نمایندگان اقلیت جامعه خودش مشکل ساز هست . مشکل امروز جامعه در سیاست و اقتصاد مربوط به تفکر خود اصکلگرایان هست نه مدیریت و دولت . اگر قرار هست مشکلات حل کنند افراد متخصص باید وارد مجلس میشدند نه افراد با شعارهای ایدولوژیک . نهخیر نخیر کاراین افراد نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
بخاطر همین است که ، مجلس از سانسور بیشتر
و درخواست شنود مکالمات توسط دستگاه های امنیتی
و بستن شبکه های اجتماعی
و انداختن پارازیت
و محدود کردن دسترسی مردم به اخبار و اطلاعات شروع کردند !!!!!!؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| France |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
از این مجلس آبی برای مردم گرم نمی شه
نااشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
معلوم بفکر حل مشکل مردم هستید با خواندن نماز ایات وختم قران در مجلس نمونه اجاره خونه سه برابر ماشین هرچی دل شون بخواد سکه 8م دلار 20 هزارتومان خسته نباشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
تا الآن که اولویت تغییر نام خیابانها بوده
تو رو هم می بینیم ، مصرع اولش رو هم بی خیال شدم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
مشکلات فعلی جامعه حاصل همین تفکر اصولگرایان هست . بعد چگونه میخواهند مشکلاتی که خودشان باعثش شدند حل کنند ؟ اگر راست میگن چرا نماینده متخصص وارد مجلس نگردید ؟ چرا با مبانی اقتصادی و علوم مخالفت میکنید . ها
عابد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
تحصیلات و رزومه نمایندگان را ببینید بعد درباره تخصص حرف بزنید، تخصص غرب زدگی یا شرق زدگی نیست
از خصوصیات مجلس انقلابی، نماز وحشت برای دلار 21 هزارتومانی و یقه پاره کردن برای اینستاگرام رو میشه نام برد.

مردم دارن به سختی زندگی می کنن اینا بازی می کنن باهم.

بازم بگید چپیه خوب راستیه بده اصولگرا و اصلاح طلب هر دو دوسر یک یک شمشیر دولبه هستند که هر طرف رو بگیرید زخمی میشید
پاسخ ها
عابد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
دستگاه تبلیغاتی اصلاحات، هنوز مجلس شروع نشده دارن تقصیرها رو میندازن گردن اصولگرایان
یه هفته تعطیلات!!؟؟ رفتن حوزه ها انتخاباتی شون!؟؟!! البته فکر کنم 99 درصدشون منتخبین استان های شمالی بودن چون همه رفتن شمال ........!

راستی سردار، بجای این همه الزامات و ....و .. نماز وحشت و .... ، میگفتی اون کشتی غذا و دارو بجای ونزوئلا تو چابهار پهلو بگیره تا خود بخود مشکلات معیشتی یه بخشی از مردم حل بشه (البته اگر واقعاً دغدغت این هستش!!)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
به جاش مدیران بی کفایت ، موسسه خیریه ای که داشت به مردم نیازمند سیستان و بلوچستان و هرمزگان و جنوب کرمان کمک می کرد را دستگیر کردند !!!؟؟؟
به کدام کار شما و حرف شما میتوان اعتماد کرد ؟؟؟
اگر قصد کمک دارید اول مرکز آمار را تعطیل کنید تا با آمارهای خود به مردم توهین نکنند و در هزینه های دولت هم صرفه جویی شود
آقای قالیباف عزیز
میشه بفرمائید چگونه میخواهید به اولویت اول تان برسید؟
با رسیدن دلار به 100 هزار تومان؟
لطفا شفاف جواب بدهید، کلی گویی نکنید!!!
پاسخ ها
عابد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
دولت 84 ماه روی کار بود، هنوز یک ماه مجلس شروع نشده، ماشینهای تبلیغاتی اصلاحات و ضدانقلاب همه مشکلات را به سمت اصولگرایان در حال هل دادن هستند...
وعده رئیس جمهور درباره کنترل نرخ ارز در مصاحبه با رضا رشیدپور درتاریخ ۶ فروردین ۱۳۹۷ پس از عبور نرخ دلار از ۵۰۰۰ تومان :
من به مردم به صراحت می‌گویم دولت به دنبال افزایش نرخ ارز نیست و همواره من در دولت به مقامات مسئول این تاکید را داشتیم چراکه نوسانات مختلفی بر زندگی مردم خواهد گذشت. روحانی تاکید کرد: خیال مردم از بابت دلار راحت باشد. !!!!
اقای روحانی از زمان این مصاحبه تنها دوستل گذشته و دراین مدت نرخ دلار نه تنها کنترل نشد بلکه بیش از ۴ برابر افزایش بافت و به ۲۰ هزار تومان رسید !
چه توجیهی برای این جهش چشمگیر وتبعات ان برزندگی مردم دارید؟؟!!
اقای رییس جمهور لطفا توضیح دهید چرا باید قیمت خودروی ساخت داخلی مثل پراید به ۱۰۰ میلیون ومیانگین قیمت مسکن درتهران به ۱۷ میلیون تومان برسد ؟؟؟!!!
قیمت همه کالاها در این دوسال ۴-۵ برابر شده ایا حقوق کارگران هم درمدت مشابه ۴-۵ برابر شده ؟؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
عزیز دل،خیلی ساده بگم،نفت نمی تونیم بفروشیم،پس طبیعتا دلاری نمیتونیم وارد بازار کنیم،مملکت هم بهشت دلال هاست،تا تقی به توقی میخوره ،این دلالهای عزیز؟؟؟!!!! به سرعت برق و باد وارد می شوند و از پشت چنان خنجری به مردم می زنند که چنگیز و اسکندر و صدام نزده.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
فعلا که دلالها همین مسئولین هستند. مگر بدون هماهنگی با بالاسری ها میشه به این راحتی خورد و برد؟
فعلاً که اولویت فیلتر اینستا و خاله زنک بازیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
من نمیفهمم این همه وقت و هزینه برای فیلتر کردن بعدش با وی پی ان فیلتر باز میشه یا یه برنامه موازی درست میشه. اصلا این کارها برای چیه معلوم نیست.
کاشکی اینها وقتشون رو برای کارهای مهم بگذارند
چند روز دیگه دلار از 20 تومان به 19 تومان عقب نشینی میکنه، و مسئولان از خودشون تشکر میکنند! ببینید کی گفتم.
آقای قالیباف خیلی به خودت زحمت نده احتمالا تا سال دیگه دلار 50 هزار تومن هست. طلا هم دو میلیون
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
نمایندگان مبخواهند مشکلات مردم را حل کنند ..... چند تا دوغ آلیس پرچرب زدن تو رگ حالشان به حولی شد و سخن اتیشین گل کرد خواهیم دید . شب دراز و قلندر بیدار
قالیباف احتمالا" تا آخر چهار سال ریاست مجلس فقط همینو میگه . اولویت اول مجلس معیشت و وضعیت اقتصادی مردم میباشد . اینو رییس مجلس میگه ، نماینده ها میگن ، وزرا میگن ، معاونین رییس جمهور و خود رییس جمهور میگن ولی نفهمیدیم به کی دارن میگن .
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
برادر من منظورش از مردم من و شما و بقیه که نیست منظورش خانواده های خودشان و بستگانشان و دوست و آشنایانشان است کلا باید متوجه شده باشی در ادبیات مسئولین مردم منظور خودشان هستن. و شک نداشته باش همان مردمی که منظورشان است از همین حالا معیشتشان بهتر از قبل شده است!!!!
آب زرشک تقدیم وزرا ونمایندگان کنید بلکه از ملت شرم کنند وشعار راتعطیل کونند
همون شروعش که با مبحث فیلتر شبکه های اجتماعی بود اشهد مجلس و مملکت و مردم رو خوندم
تا تحریم های مالی برداشته نشه، 100 تا نوبل اقتصاد هم بیارید، نمیتوانند دلار رو به تعادل با ریال برسانند. قضیه ساده است، تحریم بانکی هستیم، برای صادرات یک محصول ساده مسیرهای بازگشت پول بسته است یا به دشواری انجام میشه.

شما کلا 3 راه برای بازگشت پول دارین، یا از طریق حواله بانکی ، که بانک های ما تحریم هستن و خیلی از کشورها حتی چینی ها با ایران همکاری ندارن، یا اینکه حواله رو از طریق صرافی انجام بدین، صراف ها هم خیلی قابل اعتماد نیستن، مخصوصا برای مبالغ سنگین... البته راه سومی هم هست، اینکه یک وارد کننده رو پیدا کنید، که معادل ارزش صادراتی شما جنس وارد کشور کنه! همه اینها مشکلات خودش رو داره.
قیمت دلار را کنترل کنید شاید بی ارتباط با افزایش قیمت سایر اقلام باشد ولی متاسفانه افکار سودجو و فرصت طلب خودشان را به قیمت دلار اویزان میکنند
اقای قالیباف تقصیر شما نیست شعاردادن جز لاینفک کشورهای پوپولیسبتی هست
اقاي قاليباف در حرف نه در عمل ثابت كنيد مجلس وقوه قضائيه براي مردم بايد خيلي كارها بكنند
یه بار زندگی کردم ولی به اندازه چند قرن احساس خستگی میکنم اگر تمام فرشته ها لعنتم کرده بودن اگر همه اجدادم تفرینم کرده بودند اگر به اندازه همه بشریت گناه کرده بودم نباید در این دوره و زمونه و در ایران به دنیا میومدم لعنت به زندگی
پاسخ ها
عابد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
توهم داری
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
چاره کارت ساندیسه. بزن به رگ و پاچه بقیه رو بگیر. کلی حال میکنی. آخرشم جیرتو از بیت المال ملت میدن
افای رحمانی فضلی : در قضیه بنزین ما راضی نبودیم بک قطره خون از دماغ کسی بیاد.
حاج اقا تو همین بلاد کفر امریکا در جریان مرحوم جورج فلوید ده روز کشور آمریکا با تظاهرات مواجه بود که به خیلی کشورهای دیگه هم کشید . چند نفر کشته و مجروح شد؟
حاج اقا بد طوری مدیریت بحران کردی. خیلی بد.
سایت تابناک : لطفا سانسور نکن و پخش کن. ممنون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
همیشه همین کار را می کنند
آقا قالیباف شرط پیشرفت مملکت. تعامل با دنیا. کار و تلاش. ومهمتر از همه آزادی مطبوعات وفضای مجازی. و پرهیز از شعار. توهم. خرافه گویی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
تعامل با دنیا را تعریف کنید ابتدا....
تعاملی که شما صحبت می‌کنید یعنی غرب و رهبر یانکی آن، هر چه گفت بگیم چشم و در غیر اینصورت تحریم و تهدید....
آیا این دی جی کالا چیه به زور تو همه صفحهات به خورد ما داده میشه . این روش تبلیغی سالهاست که منسخوخ شده

البته یکی بود می گفت که دیگه به عقب بر نمی گردیم ، ظاهرا بد جوری به عقب برگشتیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
اون کله هلی زخم و زیلی از همه بد تره
من اگر کاملا کچل باشم هم با دیدن این عکس ها مو نمی کارم
آقاي قاليباف شما بر مشكلات مردم اضافه نكنيد بقيه پيش كش تون .
دلار هر سال به اندازه تورم رشد می کنه. بیخودی به خودتون فشار نیارید و انتقاد نکنید. حالا اگ فروش نفت برقرار باشه و تورم کمتر باشه، رشد نرخ ارز هم کمتر خواهد بود.
این گوی و این میدان آقای قالیباف!!! مردم که ناراحت نمی شوند اگر وضع اقتصادی آنها د رست شود!!! البته این مساله همیشه ورد زبان مسئولین بوده ولی عالم بی عمل و زنبور بی عسل شده همیشه. شعارشان گوش عالم و آدم را کر می کند ولی عملشان زیر سوال است. آقای قالیباف ببینیم شما چه می کنید!!!!!!!!!!
سردار حالا که در انتخابات غیررقابتی رئیس مجلس شدی دیگه دستکم هر روز این شعار را تکرار نکن. یک قدم بردار بعد بگو. الان کار مثبت که نمیکنی....
از روی صندلی بلند شو و یه گشتی توی ایران بزن . مردم بیجاره شدند و دادرسی هم ندارند . غذا نیست و هر چه می خواهند موشک و انرژی هسته برای گذران زندگی بخورند انهم نیست . دشمنی با امریکا چه فایده ای برای ایران و ایرانی دارد ؟
حرفهای صدتا یه غاز....
مشکل اینجاست بیشتر ملت را کس حساب نمی کنید که می گویید راضی نیستیم خون از دماغ کسی بیاد
چرا کشور ما انقد به دلار وابسته است وابستگی کشور به دلار کم کنید با ارزهای دیگه کارکنید تمام
اقای قالیباف تا شما بجنبید دولت ناامیدی قیمت دلار را به 40 هزارتومان و سکه را به15 میلیون تومان خواهد رساند؟؟!!! واقعا نفس را از جامعه گرفته اند بدلیل بی مدیریتی و مدیریت قبیله ای و گروهی.چون میدونن در دور بعد رای نمی اورند بنظر میرسد که شرایط را برای دولت بعد سخت میکنند.لازم است مجلس به جد وارد میدان شده و این اجازه را ندهد.اینکار با جدیت مجلس و قوه قضائیه قابل پیشگیری است.
نتیجه تلاشهاشون رو می بینین تو فردوسی
ما قبل عید یک آپارتمان در سعادت آبا را می خواستیم بخریم متری 24 میلیون
پول ما جور نشد و معامله به هم خورد
دو هفته پیش تماس گرفتم و آپارتمان همچنان موجود بود ولی املاک گفت مالک زیر متری 35 میلیون حاضر با مذاکره نیست ! خودش متری 37 میلیون اعلام کرده و گفته امضاش متری 35 میلیونه !
گفتم پارسال متری 24 میلیون کسی نخریده با این قیمت کسی می خره ؟؟ گفت قیمتشه !
شما هم با پولت برو باغ فیض بخر و گرنه هفته آینده اونجا هم نمی تونی بخری !
من نمی دونم چه خبره ؟!
واقعا چه خبره ؟
جناب قالیباف، هیچ امیدی به این مجلس ودولت نیست چون شما ها دوروی یک سکه هستیدوجنگ زرگری دارید ودر خفا هردو به ریش ملت می خندید. جناب سرلشکردکترخلبان پلیس شهردار رئیس مجلس.....
نماینده محترم مجلس، چرا رحمانی فضلی رو اذیت میکنید. چرا ازش سئوال میپرسید. مگه نمیدونید ایشون روحیه لطیفی داره. امروز رادیو مجلس رو گوش دادم و متوجه این موضوع شدم. اصلا هیچی به ایشون ربط نداره! اصلا کی بود کی بود من نبودم! اصلا ملت مقصره چرا به من گیر دادید!!!!!!!!!!
اقای قالیباف ۱۲ سال شهردار تهران بودی دیدیم چیکار کردی استخدام همسایه فامیل همسایه سفارش شده ها که در آخرین آزمون کاملا به وضوح به چشم خورد تا زنده ای باید تقاص پس بدی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی