بازدید 34461

شبهه توییتری کوچک زاده درباره مرگ منصوری

مهدی کوچک‌زاده نماینده اصول‌گرا و شناخته‌شده دوره‌های گذشته مجلس، تلویحا مدعی شده غلامرضا منصوری قاضی فراری زنده است و با ثروتی که دارد صحنه‌سازی کرده است.
کد خبر: ۹۸۶۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶ 23 June 2020


به گزارش تابناک، مهدی کوچک زاده در صفحه اینستاگرامش نوشت: ‌«درباره منصوری متهم فراری و عدم تطابق ظواهر آنچه در کاور است با جثه وی حرفهای قابل تامل زیادی زده شده به ذهن من یک نکته هم عجیب آمد. چرا انتقال دهندگان کاور، لباس مخصوص کسانی را به تن کرده اند که مسئولیت رسیدگی به بیماران کرونایی از نزدیک را دارند؟ و به هیچ وجه قابل شناسایی نیستند؟ چرا هیچ تصویری از محل افتادن بدن متهم روی زمین منتشر نشده؟ با پولهای بادآورده حرام هنگفت می‌شود مرد ولی زنده ماند! با حضرت عزرائیل هم گاوبندی می کنند!»

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۳
خوب راست ميگه ديگه لااقل پليس از صحنه جرم يا هر چي كه اسمشو ميزارن عكس داره ديگه مگه نه يا اعضاي سفارت بايد مستندات و مرگشو داشته باشن بايد اين شبهه از بين بره .بايد اثاي رئيسي ورود كنه تا بقيه پرو نشن
والا ما که سلطان سکه رو هم که گفتند اعدام کردیم باورمون نشد، رومانی یه کشور فقیر اروپای شرقیه و پر از باندهای خلافکار و دولت رشوه گیر احتمال زیاد این قاضی هم الان در سواحل گرم میامی با اسم و شهرت جدید دارند حمام افتاب میگیرند و به ریش همه میخندند
اونیکه تو کاوره خیلی لاغرتره.
همون 500000 یورو هم ریخته توی کیسه
اگه احمدی نژادبود منصوری رو میگرفت
اگه اون کلیپی که منصوری در ان میگه به ایران برمیگردم واقعا مربوط به خودش باشه خیلی لاغر تر از این عکس هاست
در این مورد با کوچک زاده موافقم به نظر می رسد منصوری همان فردی است که یک طرف کیسه را در دست گرفته است چنین عملیاتی کار افراد عادی نیست و تشکیلات و سازمان و تدارکات و ارتباطات و پول و ... می خواهد و.... حالا قاضی منصوری هم مثل آن یکی که مفقود الاثر شده است غیب شده است!!!! به این ترتیب هم از شر دادگاههای حقوق بشر اروپا راحت می شوند و هم پرونده فساد طبری محدود به چند رشوه گیری شخصی می شود و تمام .
شک نکنید منصوری هم مثل آن یکی رفیقش که گم شده است الان در ایران هست و دارند به ریش مردم می خندند
سلام نظر بسیار درستی است
اقا اين اصلا شبيه به جنازه نيست مثل اينكه گوني سيماني چيزي دارند حمل ميكنند
هتل دوربین مدار بسته نداشته؟!
از مهدی کوچکزاده خوشم نمیاد ولی حرفش را قبول دارم
احتمالا جنازه را می‌فرستند به ایران و شناسایی می‌شود. اگر هم نفرستند باز احتمالاً توسط یک یا دو نفر از اعضای خانواده شناسایی می‌شود. بعید است ایران همان‌طور قبول کند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل