بازدید 15140

چرا تانکرها هنوز به غیزانیه می‌روند؟

بخشدار غیزانیه درخصوص ادامه آبرسانی با تانکر به این منطقه گفت: بخش عمده‌ای از مشکل آب غیزانیه، مربوط به تامین آب دام است و تانکرها بیشتر برای تامین آب دام‌ها به روستاها می‌روند.
کد خبر: ۹۸۶۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲ 23 June 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، رسول ساکی سه‌شنبه(سوم تیرماه) در حاشیه بازدید از اجرای فاز دوم طرح آبرسانی به غیزانیه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پیش‌بینی‌هایی که انجام شده بود قرار بود با افتتاح فاز اول طرح آبرسانی به غیزانیه تعدادی از روستاها به صورت ۲۴ساعته و با توجه به ظرفیت شبکه داخلی روستاها آبدار شوند که این امر محقق شده است.
وی افزود: برای برخی از روستاهایی که از تاسیسات و مرکز بخش فاصله دارند، شرایط آبی به شکلی است که هفته‌ای حدود ۶ تا ۸ ساعت آب دارند اما در برنامه بود که این روستاها روزانه ۶ تا ۸ ساعت آبدار شوند. در حال حاضر برخی مشکلات در شبکه وجود دارد که با رفع آن‌ها این اتفاق خواهد افتاد و برنامه مورد نظر محقق خواهد شد.

بخشدار غیزانیه تصریح کرد: با افتتاح فاز دوم طرح آبرسانی به غیزانیه اکثر روستاهای غیزانیه از آب پایدار بهره‌مند خواهند شد. استاندار خوزستان پیگیر است فاز سوم این طرح که از سمت تاسیسات نزهه به دهلایه است، اجرایی شود و با اجرایی شدن آن، مشکل آب همه روستاهایی که جزو دهستان غیزانیه هستند، حل خواهد شد.

ساکی عنوان کرد: حدود ۱۸ روستای غیزانیه از سمت شهرستان کارون نیز به صورت نوبت‌بندی آب دریافت می‌کنند و شبکه داخلی دارند و مساله خاصی در بحث تامین آب ندارند. قرار است با تمهیداتی که از سوی آبفای روستایی انجام خواهد شد، این نوبت‌بندی نظم‌دهی و ساماندهی شود تا شرایط، بهتر از گذشته شود.

وی افزود: برخی از روستاهای غیزانیه نیز از سمت شهرستان رامهرمز آب دریافت می‌کنند و بر خلاف آنچه مطرح می‌شود این روستاها بی‌آب نیستند و هفته‌ای سه روز آب دریافت می‌کنند. در این زمینه نیز با اقداماتی که در بحث جداسازی تاسیسات آبرسانی به این منطقه وجود دارد، مشکل آب این روستاها نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

بخشدار غیزانیه گفت: در حال حاضر حدود ۴۰ تانکر آبرسان در غیزانیه مشغول به خدمات‌دهی هستند و روند آبرسانی با تانکر متوقف نشده است. بخش عمده‌ای از مشکل آب غیزانیه، مربوط به تامین آب دام است و این تانکرها بیشتر برای تامین آب دام به روستاها می‌روند.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان