بازدید 53315
۱

ایده مشاور بایدن برای آغاز مذاکرات با ایران

مشاور کاندیدای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مطرح کرد مطرح کرد که سیاست آمریکا برای آغاز مذاکرات با ایران باید تغییر کند.
کد خبر: ۹۸۶۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲ 23 June 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری اردوپوینت، جیک سالیوان مشاور جو بایدن، کاندیدای دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در کنفرانسی مجازی که در اندیشکده مرکز مطالعات راهبردی و بین‌الملل برگزار شد، تاثیر انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال آینده را بر تمایل بالقوه ایران برای حفظ توافق هسته‌ای، کم اهمیت جلوه داد.

سالیوان در ادامه مطرح کرد: سوال اصلی در مورد ایران این است که آیا اگر انتخاب میان تداوم فشار اقتصادی قابل توجه و به نوعی یک توافق با طرف‌های دیگری در منطقه به آن پیشنهاد شود آیا راهی برای آمدن بر سر میز مذاکره خواهند یافت؟

مشاور بایدن در این راستا بیان کرد که از نظر او آمریکا باید گزینه‌های بیشتری برای ترغیب به آغاز مذاکرات روی میز قرار دهد.

منبع: ایسنا
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۱
وعده رئیس جمهور درباره کنترل نرخ ارز در مصاحبه با رضا رشیدپور درتاریخ ۶ فروردین ۱۳۹۷ پس از عبور نرخ دلار از ۵۰۰۰ تومان :
من به مردم به صراحت می‌گویم دولت به دنبال افزایش نرخ ارز نیست و همواره من در دولت به مقامات مسئول این تاکید را داشتیم چراکه نوسانات مختلفی بر زندگی مردم خواهد گذشت. روحانی تاکید کرد: خیال مردم از بابت دلار راحت باشد. !!!!
اقای روحانی از زمان این مصاحبه تنها دوستل گذشته و دراین مدت نرخ دلار نه تنها کنترل نشد بلکه بیش از ۴ برابر افزایش بافت و به ۲۰ هزار تومان رسید !
چه توجیهی برای این جهش چشمگیر وتبعات ان برزندگی مردم دارید؟؟!!
اقای رییس جمهور لطفا توضیح دهید چرا باید قیمت خودروی ساخت داخلی مثل پراید به ۱۰۰ میلیون ومیانگین قیمت مسکن درتهران به ۱۷ میلیون تومان برسد ؟؟؟!!!
قیمت همه کالاها در این دوسال ۴-۵ برابر شده ایا حقوق کارگران هم درمدت مشابه ۴-۵ برابر شده ؟؟؟!!!
اقای روحانی لطفا پاسخ دهید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار