بازدید 33265
۸

قیمت دلار و یورو در بازار امروز دوشنبه دوم تیرماه ۹۹/ ثبات در صرافی های بانکی؛ نوسان در بازار آزاد/ پوند رکورد زد!

دومین روز از تابستان با عدم تغییر نرخ ارز در صرافی های بانکی همراه شده است. این در حالی است که در بازار آزاد شاهد ادامه رشد قیمت دلار هستیم.
کد خبر: ۹۸۵۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲ 22 June 2020

قیمت دلار و یورو در بازار امروز دوشنبه دوم تیرماه ۹۹/ ثبات در صرافی های بانکی؛ نوسان در بازار آزاد/ پوند رکورد زد!

دومین روز از تابستان با عدم تغییر نرخ ارز در صرافی های بانکی همراه شده است. این در حالی است که در بازار آزاد شاهد ادامه رشد قیمت دلار هستیم.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (دوشنبه دوم تیرماه 99) بازار ارز، شاهد عدم تغییر نرخ ارز در تابلوی صرافی های بانکی و رشد نسبی در بازار آزاد هستیم.

به گونه ای که در لحظه انتشار این گزارش، هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی های بانکی و مجاز سطح کشور به نرخ 18500 تومان از مردم خریداری می شود و در مقابل به نرخ 18800 تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می شود که این نرخ نسبت به روز قبل، تغییری نداشته است.

همچنین هر اسکناس یورو در این صرافی ها، به قیمت 20600 تومان از مردم خریداری می شود و بدون تغییر نرخ نسبت به روز قبل، به قیمت 20900 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود.

عدم تغییر نرخ در صرافی های بانکی در حالی است که در بازار آزاد، خبرها حکایت از روند افزایشی قیمت ها داد. به گونه ای که دلار آمریکا در حاشیه بازار ارز، به نرخ 19900 تومان رسیده است. همچنینی هر یورو به نرخ 22000 تومان معامله می شود و هر درهم امارات به عنوان ارز اثرگذار بر شاخص ارزی تهران به رقم 5540 تومان رسیده است. همچنین هر پوند انگلیس در بازار آزاد به رقم 24300 تومان رسیده است. هرچند این قیمت ها در لحظه با تغییر مواجه هستند.

نرخ رسمی 47 ارز در بانک مرکزی

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۹ ارز افزایش، نرخ ۱۶ ارز کاهش و ۱۲ ارز ثابت ماند.

براساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز دوشنبه دوم تیرماه ۹۹ بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با افزایش ۸۱ ریالی به قیمت ۵۱ هزار و ۹۵۰ ریال و هر یورو نیز با افزایش ۵۷ ریالی  به قیمت ۴۷ هزار ۷ ریال اعلام شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۴ هزار و ۱۲۴ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۴۴۶ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۳۶۲ ریال، کرون دانمارک۶ هزار و ۳۰۵ ریال، روپیه هند ۵۵۱ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۶ هزار و ۴۳۵ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۵ هزار و ۱۷۱ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۹ هزار و ۲۹۳ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۴۲۰ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۵ ریال و دلار کانادا ۳۰ هزار و ۸۹۳ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر،  نرخ دلار نیوزیلند ۲۶ هزار و ۹۵۹ ریال، راند آفریقای جنوبی دو هزار و ۴۲۲ ریال، لیر ترکیه ۶ هزار و ۱۳۰ ریال، روبل روسیه ۶۰۴ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۱۳ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال،  دلار استرالیا ۲۸ هزار و ۷۸۳ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۴ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۸۳ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۴۱۴ ریال، ده روپیه سریلانکا دو هزار و ۲۴۶ ریال، کیات میانمار ۳۱ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۴ هزار و ۲۷۴ ریال تعیین شد.

همچنین،   نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۲۱ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۹۶۱ ریال، یوان چین ۵ هزار و ۹۳۵ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۵ هزار و ۴۷۳ ریال، رینگیت مالزی ۹ هزار و ۸۲۶ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۴ هزار و ۶۳۸ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۴۰ یال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۳۹۹ ریال، لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۸۵۳ ریال، یک هزار روپیه اندونزی دو هزار و ۹۶۳ ریال، افغانی افغانستان ۵۴۳ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۷ هزار و ۶۵۰ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۲ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۳ هزار و ۸۸۵ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۷۶ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۶۶ ریال ارزش‌گذاری شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
همون بازار آزاد ملاک هست وگرنه موجودی صرافیهای بانکی بقول معروف لافلوس. فقط خریدار مفتند
خودرو مثلا کنترل شد، با لوازم خانگی چیکار کردید!؟
به سکه و ارز و دلار چه میشود!!!
کنترل از دسترس خارج شده
با تشکر از برنامه های اقتصاد کلان مملکت در 40 سال گذشته
دلار ۲۰ را رد کرد
ارزو برجوانان عیب نیست !!!!!ً
اين دولت تا آخر شهريور99 نرخ دلار را به 25000-30000 خواهد برد .بشينيد و نگاه كنيد.
به به!
دلار رکورد تاریخی زد
۲۰۳۵۰ تومان !!!!
جناب همتی هنوزهم معتقدید ارزو برجوانان عیب نیست؟؟؟!!!
بهتر بود سودهای بانکی را پایین نمیوردن و با سپرده های مردم مسکن میساختن که سرمایه های سرگردان وارد دلار و مسکن نمیشد و خود دولت جذب سپرده بانکها میکرد سرمایه های سر گردان وقتی سود بانکها را پایین آوردن این آشفته بازار شروع شد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل