بازدید 13009

ادعای زنوزی درباره رد درخواست نبی از سوی او

آقایان پیشنهاد بنده و فرهاد حمیداوی را نمی‌پذیرند چرا که در این صورت، ساختار و تشکیلاتی که برای آن مبلغ تعیین کردند، به هوا می‌رود و خیلی‌ها از نان خوردن می‌افتند.
کد خبر: ۹۸۵۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸ 21 June 2020

مخالف شماره یک برگزاری ادامه رقابت های لیگ برتر نوزدهم مدعی شد که فدراسیون خواهان مذاکره با او شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، محمدرضا زنوزی در مورد وضعیت باشگاه تراکتور تبریز و اتفاقات اخیر پیرامون این باشگاه گفت‌وگویی رادیویی اظهاراتی که در ادامه مهمترین بخش‌های آن را می‌خوانید:

مهدی محمدنبی طی تماس تلفنی از بنده درخواست کرد که نماینده خود را به فدراسیون فوتبال بفرستم، ولی در پاسخ به او اعلام کردم که این کار را نمی‌کنم، چون تیم‌های خصوصی مشکلی بابت رعایت پروتکل‌های بهداشتی ندارند و حرف ما، حرف سایر باشگاه‌های لیگ برتری و دسته یکی است و درخواست کردم که جلسه‌ای با حضور تمامی مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری و دسته یکی برگزار کنند.

*آقایان پس از این پاسخ، اعلام کردند که با زنوزی تماس نگرفتیم. لااقل مردانه روی حرف تان بمانید. مگر خود شما این موضوع را رسانه‌ای نکرده بودید؟

*آقایان پیشنهاد بنده و فرهاد حمیداوی را نمی‌پذیرند چرا که در این صورت، ساختار و تشکیلاتی که برای آن مبلغ تعیین کردند، به هوا می‌رود و خیلی‌ها از نان خوردن می‌افتند.

*طی نامه‌ای مواردی را مطرح کرده و درخواست کردیم به ما ضمانت داده و یا جلسه‌ای با حضور مدیران عامل تمامی باشگاه‌های فوتبال برگزار کنند. در غیر این صورت، درخواست مان را به فیفا و AFC ارسال خواهیم کرد.

*کسانی که نه از هزینه‌ تصمیم‌شان خبر دارند و نه از جنبه فوتبالی آن، مغز و پا‌های این جوانان، سرمایه‌های کشورمان هستند. چرا باید آنان را به خطر بی‌اندازیم؟

*اسم لیگ را هم به دروغ "لیگ حرفه‌ای برتر" نوشته‌ایم.

*اگر فوتبال در کشورمان نیز یک صنعت بود، باعث می‌شد که چرخ‌های آن خود به خود بچرخد و حتی هزینه‌های سرسام‌آور کرونا را هم پرداخت کند.

*فوتبال در اروپا صنعت است و به همین دلیل می‌توانند هزینه‌های متحمل شده را پرداخت کنند.

*مدیران فدراسیون نتوانستند فوتبال را از نظر اقتصادی و فوتبالی ارتقا دهند و حتی آن را زمین هم زده‌اند.

*کارخانه محل درآمد است، ولی فوتبال مانند کارخانه نیست و نباید آن را با سایر بخش‌ها مثل کارخانجات و مراکز خدماتی مقایسه کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل