بازدید 20992
سوژه

دعوای کشتی با وزارت ورزش برسر بودجه‌ای که دبیر آورد

دبیر مدعی است که زحمت آوردن این پول را خودش کشیده و باید همه مبلغ به کشتی برسد اما ژاله فرامرزیان با دخالت داد این فدراسیون را به هوا بلند کرده است و می گوید همه فدراسیون ها باید از این بودجه بهره مند شوند
کد خبر: ۹۸۵۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴ 21 June 2020

در حالی‌که فدراسیون کشتی در دوره مدیریت دبیر با بدهی نجومی برجا مانده از دوره رسول خادم مواجه بوده و تلاش بسیاری برای جذب بودجه داشته است، اما یکی از معاونان وزیر مانع اختصاص ارقام مناسب به این فدراسیون بحران زده شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، این خبر که توسط خبرگزاری قوه قضاییه منتشر شده است، نشان دهنده نارضایتی شخص دبیر از معاون اداری و مالی وزارت ورزش است و احتمالا منبع این خبر نیز فدراسیون کشتی است. به نظر می رسد به جز ورود سلطانی فر ، هیچ راهی برای حل اختلاف نباشد چرا که هر د طرف روی حرف خود محکم ایستاده اند.

فدراسیون کشتی که شانس بیشترین مدال در المپیک همیشه از آن ورزشکاران این فدراسیون بوده، با ریاست علیرضا دبیر، تلاش‌های زیادی برای جذب بودجه و حامی مالی انجام داده تا با تزریق بودجه به این فدراسیون مهم المپیکی، به طور موقت تا حدودی از بحران خارج شوند. دبیر طبق وعده هایی که داده بود با استفاده از ارتباطات خوبی که با برخی نهاد‌ها داشته ، موفق به جذب ارقام خوبی برای رهایی از فدراسیون کشتی شد تا آماده‌سازی تیم‌های ملی برای حضور در المپیک با مشکل مواجه نشود، اما دخالت های ژاله فرامرزیان داد این فدراسیون را به هوا بلند کرده است. گفته می شود او با دخالت‌هایی که در این مسیر انجام داده مانع از تزریق کامل این بودجه به ورزش اول ایران در این روزها شده است.

دعوای کشتی با وزارت ورزش برسر بودجه‌ای که دبیر آورد

در این خبر آمده که معاون امور مالی و توسعه انسانی وزارت ورزش و جوانان به بهانه اینکه این بودجه باید در بین تمام فدراسیون‌های ورزشی تقسیم شود از تخصیص کامل آن به فدراسیون کشتی جلوگیری کرده است تا این فدراسیون با چالشی جدی روبرو شود. 

سایت خبری دستگاه قضایی نوشته؛ « در حالی که تمام زحمات این فرایند بر عهده دبیر و همکارانش در فدراسیون بوده است اما اکنون تعدادی از فدراسیون‌هایی که نقشی در این زمینه نداشته‌اند و حتی از جایگاه مناسبی هم در سطح ورزش قهرمانی برخوردار نیستد، برای سهم‌خواهی از این بودجه دندان تیز کرده‌اند و با کمک معاون وزیر ورزش در حال هموار کردن این مسیر برای دست‌اندازی به این بودجه بادآورده هستند که به نظر می‌رسد با مقاومت رییس فدراسیون کشتی با سد سختی مواجه شده‌اند.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل