بازدید 23834
جیب زنوزی و حمیداوی ؛ مشکل جدید فوتبال ایران

تحریم‌پرسپولیس‌درطوماری‌که‌بیشترباشگاه‌هاامضانکردند!

مالک باشگاه تراکتور می کویذ به خاطر نگرانی از سلامت بازیکنان و کادر تیمش مخالف ادامه لیگ است اما پروازهای هواپیمایی آتا که متعلق به اوست، همچنان انجام می شود و ریطی هم به افزایش شیوع کرونا ندارد! او حالا برای لغو بازی ها و عدم تسویه با بازیکنان، سردمدار تعطیلی کل فوتبال مملکت شده است.
کد خبر: ۹۸۵۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 17 June 2020

تهیه کنندگان طومار علیه برگزاری ادامه لیگ برتر فوتبال، نامه را به تمام باشگاه‌ها به جز پرسپولیس ارسال کردند اما در نهایت کمتر از ۵۰ درصد تیم‌ها آن را امضا کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، روز دوشنبه اعضای هفت باشگاه لیگ برتری در اقدامی عجیب طوماری را به فدراسیون فوتبال ارسال کرده و خواستار لغو مسابقات لیگ یا پذیرفتن عواقب شروع آن توسط فدراسیون فوتبال شدند! آنها البته تهدید کردند که موضوع را به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌کشانند. 

حالا با افشاگری عبدالله ویسی کاملا مشخص است که پیشقراول این حرکت جدید هم شخص زنوزی است که با تماس به مربیان و بازیکنان خواستار امضای طومار شده است و با کلمات خود گاهی در صدد فریب برای گرفتن امضا بر آمده. مالک باشگاه تراکتور می کویذ به خاطر نگرانی از سلامت بازیکنان و کادر تیمش مخالف ادامه لیگ است اما پروازهای هواپیمایی آتا که متعلق به اوست، همچنان انجام می شود و ریطی هم به افزایش شیوع کرونا ندارد! او حالا برای لغو بازی ها و عدم تسویه با بازیکنان، سردمدار تعطیلی کل فوتبال مملکت شده است.

برخی از امضا کنندگان این طومار تنها پس از ساعتی از انتشار لیست افراد امضا کننده، با صحبت‌های خود به‌نوعی امضای خود را پس گرفتند و از بی‌خبری ماهیت این نامه خبر دادند. با این وجود و با در نظر گرفتن تمام امضاهای گرفته شده، بازهم نام 9 باشگاه لیگ به عنوان موافقان برگزاری مسابقات در طومار دیده نمی‌شود.

تحریم پرسپولیس در طوماری که بیشتر باشگاه‌ها امضا نکردند!

طبق اطلاعات به دست آمده، تهیه کنندگان طومار چند صفحه‌ای تهدید و انصراف، نامه اولیه خود را به تمام باشگاه‌های لیگ برتری به جز پرسپولیس ارسال کردند. این افراد که از تصمیم قاطع مدیران پرسپولیس برای شروع مجدد مسابقات مطلع بودند، در تلاش اولیه خود سعی می‌کنند مدیران باشگاه‌های دیگر را مجاب به امضای طومارِ انصراف کنند، اما این تلاش به نتیجه نمی‌رسد و اغلب مدیران باشگاه‌ها با آن مخالفت می‌کنند چرا که اعتقاد داشتند این مسائل نباید به نهادهای بین‌المللی کشیده شود.

مدیران سپاهان،‌ سایپا،‌ استقلال، فولاد خوزستان و چند باشگاه دیگر در همان ابتدا با تهیه طومار مخالفت کرده و به همین دلیل تهیه‌کنندگان این نامه سعی می‌کنند تعداد تیم‌های امضا کننده را به هشت باشگاه برسانند تا حداقل 50 درصد باشگاه‌ها را با خود همسو کنند که در نهایت این تیر لیدرهای ماجرا هم به سنگ می‌خورد و مجبور می‌شوند با اسامی هفت باشگاه نامه خود را به فدراسیون فوتبال ارسال کنند.

فدراسیون فوتبال موضع رسمی و جوابی به نامه امضا کنندگان این نامه منتشر نکرده، اما با توجه به صحبت‌های اخیر سهیل مهدی مبنی بر عزم سازمان لیگ برای برگزاری مسابقات باید منتظر ماند و دید باشگاه‌های معترض طبق تهدید خود پس از 48 ساعت از تحویل نامه به فدراسیون فوتبال،‌ اقدام به ارسال این نامه فیفا و AFC خواهند کرد یا خیر؟ اقدامی که ممکن است تبعاتی برای فوتبال ایران در بحث میزبانی مسابقات بین‌المللی نیز داشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
شما سایتتون رو در حد یه روزنامه ورزشی رنگی پایین اوردین خجالت نمی کشین؟ حرفهای یک طرفه رنگی زرد چیپ. واقعا یکی که اسمشو ژورنالیست بزاره باید از خجالت آب بشه
متاسفانه زور هیچکس به اژدهای هفت سر فساد در فوتبال نمیرسه
تابناک جان دقت کن
خوبه نتیجه خالی کردن زیر پای کارلوس کیروش با قلم های فاسد سرخ ،روشن شده اینروزا
یه سوال از آقای زنوزی دارم
اگه تا اینجای بازی ها تیم تراکتور صدرنشین لیگ بود ایشون باز طومار تهیه میکردن و به مدیران باشگاه ها تلفن میزدن و میگفتن امضا کنن تا لیگ شاید تعطیل بشه؟؟؟؟؟؟؟؟
دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس رو
ایشون اگه نگران شیوع کرونا هستن اول از همه باید هواپیمایی آتا با نصف ظرفیت مسافر جابجا کنه اگه این کار رو کرد بعد بیان درباره تعطیلی لیگ صحبت کنن.
یاشاسین زنوزی
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
یاشا آذربایجان
بله دیگه هدفتون با این شرایط کرونایی مملکت شده فوتبال و اونم اینکه با باند بازی و غیره و لابی هایی هم که دارین بتونین تیم پیروزی رو قهرمان کنین
زنوزی این بدهکار بزرگ بانکی قصد دارد یک مافیای فوتبال راه بیندازد که فدراسیون و سازمان لیگ را زیر سلطه بیاورد
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
مافیا دو تیم استقال و پرسپولیس هستن جانم که هر وز از کیسه مردم براشون خرج می کنند
یا باید پرسپولیس قهرمان اعلام کنند یا باید ادامه مسابقات برگزار بشه که پرسپولیس شانس اول قهرمانی هست.....
انجام بازی ها بهتره حداقل برای آمادگی تیم ملی و بازیهای مقدماتی
حتی با انجام بازی ها خیلی از طرفدارها تو اون ساعت شلوغی خیابونا مشینن پای تلویزیون بازی نگاه میکنند
خداداد عزیزی هفته پیش همه چی گفت....
بعضیا چشم دیدن قهرمانی پرسپولیس ندارن، بعضی ها هم به پرسپولیس میگن پیروزی، فرقی ندارن با اصالتا میدونن پرسپولیس چی هست.
زنوزی هم متاسفانه اگه سواد فوتبالی داشت این همه سوتی نمیداد، لااقل یه سهمیه می‌گرفت با این همه خرج و ... دلش خوشه کاپیتان‌های بازنشسته جمع کرده.... و استقلال ۴ تا میزنه بهش
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
زنوزی جرات داره از جیب خودش خرج میکنه،استقلال و تیم دیگه دولتی چی ؟از جیب بیت ا المال دزدی می کنند ضمنا راجب تیم خودت نظر بده این همه فساد فوتبالی از از این دوباشگاه به اصطلاح دولتی هستش ،
مگه کشورهای اروپایی لیگ رو برگزار نکردند؟ همین یکی در روز پیش بایرن مونیخ (بدون تماشاگر) قهرمان بوندسلیگا شد.
حالا ترسوها به بهانه کرونا میخوان از پرسپولیس فرار کنند. ولی تو سوراخ موش هم قایم شید، پرسپولیس قهرمانه.
فرق تراکتور و زنوزی با دیگر تیم ها که اکثرا دولتی هستش و خداد عزیزی هم اون روز اشاره کرد اینکه تراکتور مثل تیم های دیگه(پرسپولیس و استقلال )دستش تو جیب مردم نیست و از بیت المال خرج تیمش نمی کنه
تابناک عزیز لطف تمام نظرات رو انتشار دهید
هموطنی از آذربایجان غربی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل