بازدید 9645

مازندرانی‌ها منتظر دمای ۳۸ درجه باشند

معاون توسعه وپیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران از افزایش دما تا ۳۸ درجه‌ سانتی‌گراد در روزهای آینده در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۸۴۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۶ 16 June 2020

به گزارش «تابناک»، احمد اسدی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد پیش‌بینی وضع هوای استان مازندران در چند روز آینده، اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران در روز سه‌شنبه ۲۷ خرداد، صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش دما و وزش باد، در بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات با افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: بیشینه دما روز سه‌شنبه در مناطق غربی استان، بین ۳۰ تا ۳۳ درجه سانتیگراد و در مناطق مرکزی و شرقی، بین ۳۴ تا ۳۸ درجه سانتیگراد خواهد بود.

معاون توسعه وپیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: در روز چهارشنبه هفته‌ جاری آسمان مازندران، صاف تا قسمتی ابری بوده و بیشینه‌ دما در مناطق غربی استان بین ۲۸ تا ۳۱ درجه سانتیگراد و در مناطق مرکزی و شرقی بین ۳۲ تا ۳۵ درجه خواهد بود.

اسدی گفت: در روز پنج‏شنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ خرداد آسمان مازندران، صاف تا نیمه ابری و بیشینه دما در مناطق غربی استان بین ۲۷ تا ۲۹ درجه سانتی‌گراد و در مناطق مرکزی و شرقی بین ۳۰ تا ۳۳ درجه سانتیگراد مورد انتظار است.

وی ادامه داد: در روز شنبه ۳۱ خرداد و یکشنبه اول تیر ماه وضعیت جوی در مازندران، صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی