بازدید 10768

توقیف خودرو حامل راکت کاتیوشا در الراشدیه بغداد

فرماندهی عملیات مشترک عراق بامداد دوشنبه از توقیف یک خودرو که دو موشک کاتیوشا را از منطقه «الراشدیه» در حومه شمال شرقی بغداد به سمت پایگاه التاجی شلیک کرده بود،‌ خبر داد.
کد خبر: ۹۸۴۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۶ 15 June 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از شبکه سومریه، فرماندهی عملیات مشترک عراق از کشف خودروی حامل موشک کاتیوشا در الراشدیه بغداد خبر داد.

فرماندهی عملیات مشترک با صدور بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای عراقی بامداد دوشنبه یک خودرو که دو موشک کاتیوشا را از منطقه «الراشدیه» در حومه شمال شرقی بغداد به سمت التاجی شلیک کرده بود، توقیف کردند.

این فرماندهی افزود که هنگام نزدیک شدن به این خودرو دو موشک به صورت خودکار از آن شلیک شده و بدون ایجاد خسارت به منطقه ای دورافتاده اصابت کرد که این خودرو توقیف و راکت های باقیمانده خنثی شد.

فرماندهی عملیات مشترک عراق همچنین از کسب اطلاعات مهمی درباره عاملان این اقدام خبر داده و گفت که جزئیات در خصوص پیگرد و دستگیری و ارجاع آنها به دستگاه قضایی عراق برای مجازات را متعاقبا اعلام خواهد کرد.

گفتنی است که منابع خبری شامگاه یکشنبه از شنیده شدن صدای چند انفجار در حوالی پایگاه هوایی التاجی در شمال بغداد خبر داده بودند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان