بازدید 7313

5 کتاب که خواندن آنها برای کسب موفقیت در زندگی ضروری است

برخی افراد هنوز در ابتدای مسیر موفقیت هستند و می‌کوشند تا به هدف و آرزویی که برای خود متصور شده‌اند برسند؛ گروه دیگری از افراد نیز هستند که توانسته‌اند به اهداف تعیین‌شده برسند و موفقیت‌هایی نیز به‌دست آورند؛در ادامه تعدادی از کتاب‌هایی معرفی می‌شود که هم برای آغازگران راه موفقیت مفید هستند و هم برای افراد موفقی که باید مسیر تازه‌ای پیش‌روی خود بگذارند.
کد خبر: ۹۸۴۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲ 14 June 2020

5 کتاب که خواندن آنها برای کسب موفقیت در زندگی ضروری است

برخی افراد هنوز در ابتدای مسیر موفقیت هستند و می‌کوشند تا به هدف و آرزویی که برای خود متصور شده‌اند برسند؛ این اشخاص را باید یاری کرد تا راه درستی را به سمت موفقیت طی کنند و تلاش‌هایشان به بی‌راهه نرود. گروه دیگری از افراد نیز هستند که توانسته‌اند به اهداف تعیین‌شده برسند و موفقیت‌هایی نیز به‌دست آورند؛ به این دسته اشخاص باید کمک رساند تا متوقف نشوند و هم با مدیریت صحیح، موفقیت‌های قبلی خود را تثبیت کنند و هم هدف‌های تازه‌ای برای آینده درنظر بگیرند. بسته به این که اکنون در کدام گروهِ گفته‌شده قرار دارید، باید به دانش و تجربه‌های ارائه‌شده‌ی مناسب برای همان گروه مجهز شوید. در ادامه تعدادی از کتاب‌هایی معرفی می‌شود که هم برای آغازگران راه موفقیت مفید هستند و هم برای افراد موفقی که باید مسیر تازه‌ای پیش‌روی خود بگذارند.

  1. کتاب راز

با توجه به مستندها و برنامه‌های تلویزیونی متعددی که در خصوص کتاب راز ساخته شده، این کتاب را یکی از شناخته‌شده‌ترین کتاب‌ها در حوزه‌ی موفقیت می‌توان محسوب نمود؛ بنابراین در میان اشخاص اهل مطالعه، امروزه کمتر کسی وجود دارد که کتاب راز را نخوانده باشد یا دست‌کم و به‌طور حداقلی از محتوای آن آگاه نباشد. راندا برن با توصیف قانون جذب در کتاب راز، اندیشه‌ای برتر را معرفی و تشریح نمود که قرن‌ها توسط افراد موفق به صورت فرمولی تضمینی همراه با تخصص و تلاش استفاده می‌شد، اما مورد تحلیل و تفسیر مستقل قرار نگرفته بود. قانون جذب، جایگزین تلاش و تخصص و پشت‌کار نیست، بلکه باید به عنوان مکملی برای آن‌ها و یاری‌دهنده‌ای برای به فعلیت رساندن‌شان دانسته شود. قانون جذب یادآوری می‌کند که کائنات و انرژی‌های جهانی، جایگاه و اهدافی را به شما هدیه می‌کنند که در کنار تلاش اصولی و آگاهی، خود را در ان جایگاه و هدف تصور و ترسیم می‌کنید. در واقع کتاب راز به شما می‌آموزد که هرلحظه همراه با رویای شخصی و اهدافی که دارید، زندگی کنید و ثانیه‌ای از مدار آن‌ها خارج نشوید. برای خرید کتاب راز به این لینک مراجعه کنید.

  1. 1001 راهکار تبلیغاتی

5 کتاب که خواندن آنها برای کسب موفقیت در زندگی ضروری است

متخصصان حوزه‌ی تبلیغات عقیده دارند که تمام استراتژی‌های لازم برای موفقیت در یک کسب‌وکار از جمله تخصص و دانش کافی، انگیزه، پشت‌کار و مدیریت اصولی در یک کفه‌ی ترازوی موفقیت قرار دارند و تبلیغات موثر و صحیح در کفه‌ی دیگر آن. لوک دوپونت در کتاب 1001 راهکار تبلیغاتی، صفر تا صد دنیای تبلیغات را برای شما تشریح و بایدها و نبایدهای این حوزه را در مجموعه‌ای کامل معرفی می‌کند. هم‌چنین دوپونت ضمن بیان سرگذشت برندهای معتبر و نام‌دار جهان، پیروزی‌ها و شکست‌هایی که در عرصه‌ی تبلیغات تجربه کرده‌اند را به دقت تحلیل می‌کند. تبلیغات صحیح می‌تواند کسب‌وکار کوچک شما را به برندی قابل اعتماد و معروف بدل سازد و در مقابل بی‌توجهی به آن می‌تواند برندی مشهور را زمین‌گیر و ورشکسته کند؛ بنابراین در کنار توجه به سایر عوامل موثر در موفقیت، مطالعه‌ی کتاب‌های آموزش‌محور در شاخه‌ی تبلیغات را نیز جدی بگیرید.

  1. صفر تا صد سرمایه‌گذاری در بورس

با استناد به نتایج تحقیقات عملی در سراسر جهان، بورس یکی از حساس‌ترین و ظریف‌ترین و تخصصی‌ترین حوزه‌های سرمایه‌گذاری و کسب سود شناخته می‌شود. بازاری که باید الفبای ورود به آن را بیاموزید؛ وگرنه شما را با هدر رفت سرمایه و ضررهای جبران‌ناپذیر امتحان می‌کند. قوانین مرتبط با بورس، اصطلاحات و مقدمات بورسی، نحوه‌ی توزیع سرمایه، انواع سهام، بهترین زمان خرید و فروش سهام و موضوعاتی دیگر از این دست، مباحث مهمی هستند که پیش از ورود به فضای معاملات بورسی باید از آن‌ها مطلع شوید. با وجود تمام خطراتی که در نتیجه‌ی ناآگاهی از بازار بورس شما را تهدید می‌کنند، قدم گذاشتن اصولی به آن بعد از یادگیری ملزومات، هم شما را به دنیایی به شدت جذاب می‌کشاند و هم این امکان و فرصت را فراهم می‌کند تا با کمترین زحمت، سرمایه‌ی خود را چندین‌برابر کنید. حجت بهادری و نسیم کردستانی، مرجعی کامل از همه‌ی آن‌چه که پیش از ورود به بورس باید در خصوص آن بدانید را در کتاب صفر تا صد بورس گرداوری کرده‌اند؛ کتابی ارزشمند که با زبانی ساده و روان، مقدماتی‌ترین تا مفصل‌ترین مباحث بورسی را تشریح می‌کند.

  1. پول؛ 7 قدم تا رسیدن به آزادی مالی

آنتونی رابینز، یکی از 25 شخص سرشناس در حوزه‌ی موفقیت شخصی است. رابینز را باید یک سخنران ماهر، نویسنده‌ی توانا و مربی اصولی در زمینه‌ی رسیدن به اهداف دانست که چندین کتاب در این زمینه به چاپ رسانده است. کتاب «پول؛ 7قدم تا رسیدن به آزادی مالی»، یکی از آخرین کتاب‌های او و کتابی است که رابینز آن را «کتاب عمر خود» معرفی کرده است. کتاب پول به شکل تمام و کمال به موضوع پول و آثار آن در ذهن انسان می‌پردازد و راه‌کارهایی عملی در خصوص این‌که چطور در هر شرایط اقتصادی سود خود را از دست ندهید و به سمت ضرر نروید، ارائه می‌کند. رابینز در این کتاب صرفاً یک مربی آموزش‌دهنده در راه موفقیت نیست، بلکه با مصاحبه با تعدادی از موفق‌ترین افراد در کسب سود، در قامت یک ژورنالیست هم ظاهر شده است. در بخشی از کتاب پول، یکی از نابغه‌های دنیای کسب‌وکار که میلیاردها دلار پولسازی کرده است ادعا می‌کند که این کتاب، به اندازه‌ی گذراندن صد کلاس مدیریت بازرگانی ارزش‌مند است؛ توصیفی که به روشنی اهمیت این اثر ارزشمند آنتونی رابینز را آشکار می‌کند.

  1. 42 قانون طلایی بازاریابی

5 کتاب که خواندن آنها برای کسب موفقیت در زندگی ضروری است

بازاریابی یکی از مهم‌ترین رشته‌ها در دنیای کسب‌وکار و پل نهایی در جهت به‌ثمر نشستن تلاش‌ها و آموزش‌ها و تجربه‌ها در راستای تولید یک کالا یا خدمت است. بدون بازاریابی، تمام زحمت و ضرری که صاحبان یک کسب‌وکار متحمل شده‌اند، تا حد زیادی معطل می‌ماند. این اهمیت موجب شده که کتاب‌های تخصصی به نسبت زیادی در خصوص بازاریابی چاپ و منتشر شوند. اما این کتاب‌ها همیشه به قدری از کلمات و اصطلاحات پیچیده و دشوار لبریز هستند و به قدری تخصصی و مفصل نوشته شده‌اند که اغلب مورد استقبال قرار نمی‌گیرند و یک بازاریاب فعال در این زمینه، وقت و دانش کافی برای مطالعه‌ی دقیق‌شان در اختیار ندارد. با توجه به این نقص، نیاز به منبعی که مقدمات بازاریابی را به زبانی ساده و همه‌فهم بیان کند، دوچندان است؛ کتاب 42 قانون طلایی در بازاریابی از لورا لوول، یکی از این منابع ساده و روان است که پیش‌نیازهای رشته‌ی بازاریابی را در حجمی معقول و زبانی به دور از تکلف معرفی می‌کند و از طریق سایت‌های معتبر فعال در حوزه‌ی کتاب‌های الکترونیک نیز قابل تهیه است.

  • نتیجه‌گیری

سعی شد تا در مقاله‌ای که از نظر گذراندید، کتاب‌هایی معرفی شوند که حوزه‌های مختلف موثر در موفقیت را پوشش دهند؛ چراکه موفقیت موضوعی تک‌بعدی نیست. موفقیت و رسیدن به اهداف مانند یک پازل و جورچین بزرگ است که باید با تقویت قدرت ذهن و کسب دانش کافی در بخش‌های گوناگون، تکه‌های مختلف آن را کنار هم بگذارید؛ بلکه در نهایت چهره‌ای کامل از موفقیت و دستیابی به اهداف، پیش‌روی شما باشد.

 


این خبر تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار