بازدید 7647

برای ثروتمند شدن سرمایه گذاری را حرفه ای یاد بگیرید

حتما شما هم موافقید که پول و ثروت، دلیل و تضمینی بر خوشبختی نیست اما می‌تواند بسیاری از مشکلات و موانع را از پیش روی‌تان بردارد. مجموعه‌ «خانه سرمایه» توانسته است با مدیریت صحیح و به کارگیری نخبه‌های باتجربه، مجموعه‌ای آموزشی برای تدریس فعالیت در بازار بورس و سرمایه‌گذاری‌های مختلف راه‌اندازی کند.
کد خبر: ۹۸۴۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶ 14 June 2020

حتما شما هم موافقید که پول و ثروت، دلیل و تضمینی بر خوشبختی نیست اما می‌تواند بسیاری از مشکلات و موانع را از پیش روی‌تان بردارد. قبول دارید؟ البته همه دوست دارند به درآمد بیشتر برسند و سرمایه‌گذاری کنند اما چون راه و روش کار را به خوبی نمی‌دانند، عطای این روند را به لقایش می‌بخشند و خود را با شعارهایی مانند «پول، چرک کف دست است» یا «علم بهتر از ثروت است» سرگرم می‌کنند. در میان این آشفته‌بازار، مجموعه‌ای جوان و در عین حال باتجربه به نام «خانه سرمایه» در حوالی یک دهه، توانسته است با مدیریت صحیح و به کارگیری نخبه‌های باتجربه، مجموعه‌ای آموزشی برای تدریس فعالیت در بازار بورس و سرمایه‌گذاری‌های مختلف راه‌اندازی کند.

بازار بورس؛ فرصتی عالی برای رشد مالی

خانه سرمایه‌ای‌ها نه معتقدند که پول چرک کف دست است و نه علم را برتر از ثروت می‌دانند. این مجموعه موفق که از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را با مدیریت علی صابریان آغاز کرده است، علم و تجربه را دروازه‌ای برای رسیدن به پول و ثروت می‌داند و با همین دیدگاه طلایی یعنی به کارگیری علمی دانش در مسیر رسیدن به ثروت، نیروهای زبده‌ای را تربیت کرده است که خود به اساتیدی خبره در زمینه بورس و سرمایه‌گذاری بدل شده‌اند.

چرا باید بورس را اصولی یاد بگیریم؟

می خواهید بدانید که بورس چیست و اصلا چرا خانه سرمایه به شما پیشنهاد می‌کند که آموزش بورس را اصولی یاد بگیرید؟‌ چرا آموختن پیچ و خم‌های بورس و فعالیت در آن به نفع‌تان خواهد بود؟ واقعیت این است که بورس از دور به نظر بیشتر افراد وحشتناک است. این ترس و هراس از کجا نشأت می‌گیرد؟ پاسخ این پرسش را تیم خانه سرمایه بهتر از هر مرجع و منبع دیگری می‌داند: ناآگاهی. کافی است با مفاهیم، روندها و شیوه تحلیل و به عبارت کلی کوچه پس کوچه‌های بورس آشنا شوید تا بدانید که این بازار، گنجی درجه یک است که می‌تواند شما را به سود و ثروت برساند.

کافی است، گزینه‌های پیش روی خود برای سرمایه‌گذاری و تولید ثروت در ایران را بررسی کنید تا متوجه شوید که با کمی تلاش و یادگیری می‌توانید در بازار بورس به موفقیت‌هایی برسید که در خواب هم نمی‌دیدید. البته بی‌گدار به آب زدن در این بازار یا اعتماد کردن به افراد و آموزشگاه‌های نامعتبر می‌تواند تمام سرمایه مالی‌تان را به باد بدهد. ولی در خانه سرمایه، قرار نیست که مشکلی برای‌تان پیش بیاید. چرا؟ چون این مجموعه به خوبی می‌داند که نیاز آموزشی دانشجویان چیست و هر فرد برای آگاهی و یادگیری بورس باید به سراغ چه گزینه‌هایی برود. تسلط اساتید این مجموعه به بازار بورس هم از جمله مزایایی است که از خانه سرمایه، تکیه‌گاه امن و درستی برای دانشجویان علاقه‌مند می‌سازد.

مطالعه شاخص بورس در ایران نشان می‌دهد که از ابتدای سال 1390 تا ابتدای سال 1399 شاخص کل بورس بیش از 2000 درصد رشد داشته است. اما منظور از شاخص کل بورس چیست؟ شاخص کل بورس، رقمی است که روند رشد یا افت بازار را نشان می‌دهد. شاخص کل بورس، نمایان‌گر سود سهام شرکت‌های حاضر در بورس و سطح عمومی قیمت سهام است. در نتیجه، آمار نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری آگاهانه در بورس می‌تواند منجر به رشد سرمایه‌تان شود.

روش‌های مختلفی برای موفقیت در بورس و رسیدن به سود در آن وجود دارد که تنها در پناه مطالعه و کسب دقت و آموزش صحیح می‌توان به آنها دست یافت. دقت کرده‌اید، زمانی که فردی را به خوبی می‌شناسید، رفتارهای مختلف او هم برای‌تان قابل‌ پیش‌بینی‌تر خواهد بود؟ بورس هم روندی مشابه دارد. با وجود عدم قطعیتی که در آن وجود دارد، هر چقد که اطلاعات‌تان درباره آن بیشتر باشد، امکان موفقیت‌تان و پیش‌بینی روندهای موجود در آن هم افزایش پیدا می‌کند.

روزانه، سرمایه هر شخص در بازار بورس با دامنه نوسانی ۵ درصدی رو به رو است. بدون توجه به کارمزدی که برای فعالیت‌های خود در بازار می‌پردازید، امکان دارد که در طول روز، ۵ درصد رشد یا کاهش را تجربه کنید. مثلا اگر ۵ میلیون در بازار بورس داشته باشید و با آن سرمایه‌گذاری کنید، در یک روز احتمال افزایش ۲۵۰ هزار تومان به سرمایه‌تان وجود دارد. ضمن اینکه در صورت ضرر کردن، ۲۵۰ هزار تومان را از دست خواهید داد. البته هر چقدر بازه سرمایه‌گذاری‌تان در بورس بلندمدت‌تر باشد، امکان رشد و رسیدن به سود هم افزایش پیدا خواهد کرد.

با وجود آموزش و استفاده از تجربه اساتید برتر بازار به خوبی می‌توانید به رشد و شکوفایی در بورس برسید. البته که قطعیتی در کار نیست اما بدون جسارت و شجاعت در زیر پرچم آگاهی، دانش و کمک گرفتن از تجربه اساتید هم نمی‌توان به رشد مالی و موفقیت دست پیدا کرد.

بازار بورس؛ فرصتی عالی برای رشد مالی

یکی از مهم‌ترین فرصت‌هایی که بازار بورس در اختیارتان قرار می‌دهد، امکان معامله و سرمایه‌گذاری با مبلغی در حد چند صدهزار تومان است. لازم نیست که میلیون‌ها تومان پول در حساب‌تان باشد تا بتوانید اقدام به خرید سهام در بازار بورس کنید. با مبلغی بسیار اندک هم می‌توان وارد این بازار شد و فعالیت‌های خود را شروع کرد. از این گذشته، فعالیت‌های اقتصادی‌تان در بازار بورس تحت قوانین و نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار است. با این وجود، دیگر نیازی به نگرانی بابت معاملات و کلاه‌برداری‌هایی نیست که در حیطه‌های دیگر سرمایه‌گذاری وجود دارد. سرمایه‌ گذاری در بورس در صورتی که از مسیری درست پیگیری شود، به شما کمک می‌کند تا با مبالغی اندک به تدریج معاملاتی پرسود داشته باشید و به سمت موفقیت حرکت کنید. انواع شرکت‌ها، صنایع و سهام در بازار بورس وجود دارد. با حضور در این بازار، کسب آمادگی برای رویارویی با معاملات مختلف و به کارگیری دانش خود در خرید بهترین سهام در بهترین زمان‌ها، موفقیت‌های مالی و اقتصادی از شما دور نخواهد بود. یادگیری اصطلاحات و مفاهیم آن مانند عرضه اولیه،  شاخص بورس و حتی آموزش های تخصصی ارز دیجیتال  مانند بیت کوین و اتریوم و ... می‌تواند شما را وارد یک دنیای متنوع از سرمایه‌گذاری کند. اما بورس را باید از کجا یاد گرفت؟

خانه سرمایه؛ بی‌اغراق، راه موفقیت در بورس است

بازار بورس؛ فرصتی عالی برای رشد مالی

خانه سرمایه از آن مجموعه‌های آموزشی موفقی است که دانش و تجربه را به هم گره می‌زند. پیوند این دو مقوله با بهره‌گیری از اساتید خبره‌ای مقدور شده است که سالیان سال، اقتصاد و بازارهای آن را تحلیل کرده‌اند، در سرمایه‌گذاری‌ها مشارکت داشته‌اند و می‌توانند با تلفیق دانش عملی و علم تئوریک خود به دیگران هم پیچ و خم‌های مسیر حرکت در بورس را آموزش بدهند. علی صابریان، مدیریت موسسه خانه سرمایه در حدود یک دهه، تلاش خود را به کار گرفته است تا فرصت‌هایی واقعی برای یادگیری بورس در اختیار علاقه‌مندان به آن قرار دهد.

این موسسه با درک نیاز مخاطبان در کلاس بورس نخبگان به انواع شکل‌ها و شیوه‌های آموزشی، در دو قالب دوره عادی (حضوری) و دوره نوین (غیرحضوری) به دوستداران یادگیری بورس، آموزش‌های لازم را ارائه می‌کند. هر یک از این دو دوره تاکنون، مخاطبان بسیار زیادی داشته‌اند. بدیهی است که برخی از آموزش‌های حضوری استقبال می‌کنند و برخی دیگر به دلیل مشکلات متعددی که در مسیر یادگیری‌شان وجود دارد، ترجیح می‌دهند تا محتوای آموزشی لازم برای ورود و سرمایه گذاری در بورس را به شکل غیرحضوری و از طریق وبسایت آموزشی پیگیری کنند.

البته این موسسه برای علاقه مندان این حوزه پکیج آموزش بورس را به صورت ویدیویی (70 ساعت آموزش) تهیه کرده و می توانید آن را با هزینه کمتری بخرید و کسانی که در دوره نوین خانه سرمایه ثبت نام می کنند می توانند به این پکیج دسترسی کامل داشته باشند.

هر دو روش، در مسیر خود موفق بوده‌اند و گواه این ادعا، بیش از 2000 فارغ‌التحصیل خانه سرمایه است که اگر پای حرف‌های‌شان بنیشینید از موفقیت‌های بی‌شمار خود برای‌تان می‌گویند. بسیاری با سرمایه‌های اندک به سودهایی قابل توجه دست یافته‌اند و توانسته‌اند زندگی مالی‌شان را از این رو به آن رو کنند.

چرا خانه سرمایه؛ مزیت رقابتی خاصی در کار است؟

از محتوای آموزشی کاربردی و غنی به کارگرفته شده در مجموعه خانه سرمایه که بگذریم، امکاناتی که در سایه حضور اساتید خبره این آموزشگاه به دانش‌جویان ارائه می‌شود هم دلیل دیگری است که می‌تواند خانه سرمایه را به گزینه‌ای عالی برای یادگیری بورس بدل کند. این موسسه، تنها پایگاه آموزشی بورس است که با همکاری با سازمان فنی و حرفه‌ای، امکان معرفی دانش‌آموختگانش به این سازمان را برای شرکت در آزمون آمادگی برای حضور در بورس در اختیار دارد. دانش‌آموختگان خانه سرمایه بعد از اتمام دوره‌های آموزش بورس خانه سرمایه می‌توانند با معرفی موسسه به سازمان فنی و حرفه‌ای، در آزمونی شرکت کنند که از اعتباری بین‌المللی برخوردار است. پس اگر قصد فعالیت داخلی یا خارجی در بازار بورس داشته باشید، این مدرک می‌تواند مهر تأییدی برای حضورتان در بازار باشد و امکان رشد و موفقیت‌تان را تسریع نماید.

 


این خبر تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان