بازدید 7802

افزایش ۳ تا ۶ درجه‌ای دمای هوا در برخی استان‌ها

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه در هفته جاری شاهد ماندگاری هوای گرم در بیشتر مناطق کشور خواهیم بود، گفت: در سواحل دریای خزر و اردبیل از امروز تا سه‌شنبه (۲۴ تا ۲۷ خرداد) افزایش ۳ تا ۶ درجه‌ای دمای هوا و از روز چهارشنبه (۲۸ خرداد) کاهش ۳ تا ۵ درجه دمای هوا رخ می‌دهد.
کد خبر: ۹۸۴۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶ 13 June 2020

به گزارش «تابناک»، صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (۲۴ خرداد) طی ساعات بعد ازظهر و اوایل شب برای بخش‌هایی از شمال، شمال غرب، شمال شرق و ارتفاعات البرز افزایش ابر همراه با رعد و برق، وزش باد و احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی سه روز آینده در ساعات بعد ازظهر در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و ارتفاعات شمال شرق هرمزگان افزایش ابر، بارش پراکنده و گاهی رعد و برق همراه با وزش باد رخ می‌دهد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه روز دوشنبه (۲۶ خرداد) در برخی مناطق شمال غرب رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید خواهیم داشت، گفت: طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۲۷ و ۲۸ خرداد) جوی به نسبت پایدار در کشور حاکم است همچنین طی سه روز آینده در ساعات بعد ازظهر در جنوب ایلام، خوزستان و بوشهر سرعت وزش باد افزایش می‌یابد که احتمال خیزش گرد و خاک را به طور محلی در این مناطق افزایش می‌دهد.

ضیاییان با اشاره به اینکه این شرایط روز دوشنبه (۲۶ خرداد) در استان‌های قزوین، البرز، تهران، مرکزی، قم و شمال اصفهان رخ می‌دهد، گفت: از امروز تا اواخر هفته جاری به تناوب خلیج فارس به ویژه مناطق مرکزی و شرقی آن مواج و متلاطم و شرق دریای عمان نیز مواج پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران‌ فردا (۲۵ خرداد) صاف در بعضی ساعات همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (۲۶ خرداد) نیز صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک و با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر