بازدید 16423

اخطار رئیس قوه قضائیه به بانک‌ها؛ هیچ کارگاه و کارخانه‌ای نباید با تملک بانک‌ها از تولید بیفتد

سید ابراهیم رئیسی با اشاره به گزارش منتشره یک خبرنگار افزود: سوال من این است اگر شبکه بانکی به کسی وام داد و سودی بیش از نصاب اعلامی بانک مرکزی خواست آیا دستگاه قضایی کشور ضامن چنین قراردادی باید باشد که خلاف قواعد اداری کشور تدوین شده است؟! الان قضاوت نمیکنم، ولی در قوه قضائیه در حال بررسی این موضوع هستیم.
کد خبر: ۹۸۳۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷ 11 June 2020

اخطار رئیس قوه قضائیه به بانک‌ها؛ هیچ کارگاه و کارخانه‌ای نباید با تملک بانک‌ها از تولید بیفتد

آیت الله رئیسی که در ادامه سفر‌های استانی خود و به منظور بررسی وضعیت دستگاه قضایی استان فارس، در راس یک هیات قضایی به استان فارس سفر کرد.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از میزان؛ در جریان سفر آیت الله رییسی به استان فارس، جلسه شورای اداری این استان با حضور وی برگزار شد. وی در این جلسه ادامه داد: مدیران در نظام اسلامی باید پاسخگو باشند.

رییس قوه قضاییه بیان داشت: برای تشکیل ایران قوی نیازمند مدیران قوی و آماده خطر در شرایط سخت هستیم و از مدیری که در شرایط تحریم عمل می کند حمایت می‌کنیم.

آیت الله رئیسی افزود: هر جا با مردم حرف بزنیم و اقناع افکار عمومی صورت گیرد مردم قانع می‌شوند نمونه‌اش را در سیزده فروردین دیدیم. ما از آن مدیری که در شرایط تحریمی خود را به آب و آتش میزند با همه وجود حمایت میکنیم. از یک صاحب کارخانه که تمام تلاشش روشن نگهداشتن چراغ کارخانه است که کارگر بیکار نشود باید با تمام توان حمایت کرد.

رییس قوه قضاییه بیان داشت: بانک در شرایط فعلی باید به سرمایه گذار، کارآفرین و صاحب کارخانه مهلت بدهد. باید تلاش کنیم برای پرداخت بدهی به این افراد مهلت دهیم. هیچ کدام از بانک‌ها حق ندارند کارگاه یا کارخانه‌ای را که تملک کرده اند تعطیل کنند. همکاران من در بخش‌های مختلف حتما از طریق بانک‌ها پیگیری کنند تا هیچ کارگاه و کارخانه‌ای چرخ تولیدش از حرکت نیفتد و کند شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی با اشاره به گزارش منتشره یک خبرنگار افزود: سوال من این است اگر شبکه بانکی به کسی وام داد و سودی بیش از نصاب اعلامی بانک مرکزی خواست آیا دستگاه قضایی کشور ضامن چنین قراردادی باید باشد که خلاف قواعد اداری کشور تدوین شده است؟! الان قضاوت نمیکنم، ولی در قوه قضائیه در حال بررسی این موضوع هستیم. هیچکدام از بانک‌های کشور حق ندارند کارگاه تولیدی و کارخانه‌ای را که تملک کرده اند تعطیل کند. سازمان بازرسی چنین اجازه‌ای به بانک‌ها نخواهد داد/هیچ کارگاه و کارخانه‌ای به هیچ وجه نباید با تملک بانک‌ها از تولید بیفتد.

رییس دستگاه قضا تصریح کرد: گفت یک بار جستی ملخک دوبار جستی ملخک بالاخره یک ناظری یک سوت زنی یک آمربه معروفی یک گزارش دهنده فسادی. ذائقه نظام فساد را برنمی‌تابد، همانگونه که هاضمه ما سم نمی‌پذیرد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی