بازدید 11887

محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌ها

پلیس راه راهور ناجا محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور آخر هفته در محور‌های مواصلاتی کشور را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۸۳۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵ 10 June 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، پلیس راه راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در اطلاعیه‌ای محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور آخر هفته را اعلام کرد.

این محدودیت‌ها به شرح ذیل است:

-تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۱ خرداد ماه تا ساعت ۶ روز شنبه ۲۴ خرداد ماه از محور‌های کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع می‌باشد.

تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

-محور کرج-چالوس

الف- تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس کماکان ممنوع می‌باشد.

ب- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه ۲۳ خردادماه از کرج و ابتدای آزاد راه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

- محور هراز

الف- تردد کلیه تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع است.

ب-تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه- ۲۱ خرداد ماه- و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز پنجشنبه و جمعه - ۲۲ و ۲۳ خرداد ماه - از محور هراز ممنوع می‌باشد.

ج- تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۲ روز جمعه ۲۳ خرداد ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۵ الی ۲۲ همان روز در صورت اعلام ماموران مستقر در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه می‌باشد.

براساس گزارش سایت پلیس، اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان