بازدید 13095

سارقان لوازم داخل خودرو در پایتخت به دام افتادند

کد خبر: ۹۸۳۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷ 08 June 2020

معاون مبارزه با سرقت وسایط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای لوازم خودرو و یک مالخر اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه سید شمس الدین میرزکی معاون مبارزه با سرقت وسایط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت گفت: در اوایل آذرماه سال گذشته مرد جوانی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از به سرقت رفتن محتویات لوازم داخل خودرو ۲۰۶ شامل لپ تاپ- پخش خودرو- هارداکسترنال و ساعت مچی به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیون ریال توسط سارق یا سارقان به کلانتری ۱۱۹ مهرآباد اعلام شکایت کرد.

وی با اشاره به اینکه پس از تشکیل پرونده و تحقیقات مقدماتی برای شناسایی سارق یا سارقان به پلیس آگاهی ارجاع شد، افزود: کارآگاهان برای به دست آوردن سرنخی از عامل یا عاملان سرقت به محل وقوع جرم مراجعه و با انجام تحقیقات پلیسی به دست آوردند، دو مرد جوان با یک دستگاه خودرو پراید اموال مال باخته را سرقت کرده اند.

معاون مبارزه با سرقت وسایط نقلیه پلیس آگاهی تهران، عنوان کرد: ماموران در مرحله بعدی کشف جرم، موفق شدند مالک خودرو به نام "صمد" را شناسایی و در بیست ودوم اردیبهشت ماه وی را در محدوده اسلامشهر دستگیر کنند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: صمد در تحقیقات ضمن اعلام بی اطلاعی از سرقت اظهار داشت، خودروام را چندروزی به یکی از دوستان قدیم ام به نام " صابر" امانت دادم، کارآگاهان با بررسی سوابق صابر به دست آوردند، وی چندین سابقه سرقت در سال‌های اخیر دارد، با انعکاس اطلاعات به دست آمده به مرجع قضایی، دستور دستگیری سارق و همدستش اخذ و تحقیقات پلیسی وارد مرحله دیگری شد.

وی ادامه داد: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه صابر را در محدوده جنوب تهران شناسایی کردند و در بیست و نهم اردیبهشت در یک عملیات ضربتی صابر و همدست دیگرش دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال یافتند.

سرهنگ میرزکی تصریح کرد: با انتقال سارقان به اداره بیستم هر دو متهم به ۱۰۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده‌های جنوب غرب تهران با همکاری یکدیگر اعتراف و اظهار کردند، پس از امانت گرفتن خودروی دوستم در طول ساعات روز در محدوده‌های جنوب غربی تهران پرسه زنی می‌کردیم و با شناسایی سوژه‌ها اموال داخل خودرو را سرقت و اموال مسروقه را به مالخری در اسلامشهر می‌فروختیم و پول حاصله را صرف خرید مواد و خوشگذرانی می‌کردیم.

وی ادامه داد: کارآگاهان به دنبال اظهارات سارقان بلافاصله مالخر به نام فرزاد را در اسلامشهر دستگیر کردند که در همان لحظات اولیه به جرم خود معترف شد.

سرهنگ کارآگاه میرزکی گفت: با تلاش همکارانم تاکنون ۳۰ مال باخته شناسایی شده اند و متهمان با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره بیستم قرار دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست