بازدید 11419

هشدار پلیس درباره خرید و فروش حواله‌های خودرو

هشدار پلیس درباره خرید و فروش حواله‌های خودرورئیس پلیس فتا پایتخت گفت: افرادی که در قرعه کشی ثبت نامی خودرو قبول شده و حواله خودرو را بفروشند تحت پیگرد قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۹۸۳۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹ 08 June 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا سرهنگ داوود معظمی گودرزی با تاکید بر اینکه هرگونه خرید و فروش حواله خودروهای پیش فروش در سایتها، شبکه های اجتماعی و سایتهای خرید و فروش کاملاً غیرقانونی است گفت: با متخلفانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از شرایط شرکت‌های خودروساز در پیش فروش اخیر خودرو، عدم برخورداری خودروها از قابلیت صلح و انتقال آنها به نام شخص دیگری است گفت: متاسفانه پس از قرعه کشی در سایتهای خرید و فروش شاهد آن بودیم بازار خرید و فروش این حواله ها داغ شده است. پلیس فتا این موضوع را رصد می‌کند و با این دسته از افراد برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس فتا پایتخت اظهار کرد: بعضی افراد سودجو در فضای مجازی با تبلیغات و درج آگهی‌هایی مانند "فرم درخواست پر کنید و خودروی خود را خارج از نوبت تحویل بگیرید" سعی در کلاهبرداری از شهروندان و متقاضیان خودرو دارند.

رئیس پلیس فتا در پایان به شهروندان توصیه کرد که به هیچ عنوان فریب تبلیغات و آگهی های افراد کلاهبردار در سایتها و کانالهای اجتماعی خرید و فروش خودرو را نخورده و حتما از منابع رسمی و معتبر اقدام به ثبت نام و خرید خودرو کنند و در صورت مواجهه با این گونه کلاهبرداری ها از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir مرکز فوریتهای سایبری اطلاع رسانی کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر