بازدید 41138

قیمت آپارتمان تا ۸۰ مترمربع در تهران

هر چند افزایش سقف وام اوراق مسکن مشوق خوبی برای متقاضیان مصرفی خرید مسکن است، اما نیروی دافعه حذف قیمت از سایت‌های معتبر فایلینگ مسکن به مراتب قوی‌تر از جاذبه وام‌های جدید است و آن‌ها را از جست‌و‌جو منصرف کرده است.
کد خبر: ۹۸۲۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱ 07 June 2020

به گزارش تابناک به نقل از دنیای اقتصاد، بازار فروش مسکن در پایتخت با کاهش شدید تقاضا روبه‌رو است؛ به‌طوری‌که در روز‌های اخیر میزان تماس و مراجعه به بنگاه‌های ملکی به شدت کاهش یافته است. واسطه‌های ملکی می‌گویند سطح قیمت مسکن در هفته‌های اخیر فاصله زیادی با قدرت خرید متقاضیان مصرفی مسکن در بازار پیدا کرده و این در حالی است که تقاضای سفته‌بازی در طمع کسب سود از بازار با همین شرایط فعلی است.

به این ترتیب در حال حاضر عمده تقاضای موثر خرید مسکن از جنس سفته‌بازی است؛ به این معنا که به دنبال خرید و فروش مکرر در فصل تابستان هستند تا از این طریق بتوانند سطوح قیمت مسکن را بالا نگه دارند و از معاملات مکرر سود کسب کنند.

 

مسیر جست‌و‌جو برای خریداران مسکن نیز دشوارتر از همیشه شده است

در روز‌های اخیر به‌دلیل حذف قیمت از موتور‌های جست‌وجوی ملکی، مسیر جست‌و‌جو برای خریداران مسکن نیز دشوارتر از همیشه شده است. متقاضیان مسکن ناگزیر هستند یک به یک با شماره تماس موجود در فایل‌های آرشیو شده در موتور‌های جست‌وجوی ملکی تماس بگیرند تا از قیمت آن‌ها و میزان نزدیکی آن به بودجه خود مطلع شوند.

این فرآیند به حدی زمان‌بر است که برخی از متقاضیان بالقوه مسکن را به کلی از جست‌و‌جو منصرف کرده است. آن‌ها با علم به اینکه فاصله زیادی بین سطح قیمت‌های پیشنهادی فروش با بودجه‌شان وجود دارد، دست از تماس با بنگاه‌های ملکی و آگهی‌های موجود در موتور‌های جست‌و‌جو بکشند و موقتا بازار مسکن را ترک کنند.

هر چند افزایش سقف وام اوراق مسکن مشوق خوبی برای متقاضیان مصرفی خرید مسکن است، اما نیروی دافعه حذف قیمت از سایت‌های معتبر فایلینگ مسکن به مراتب قوی‌تر از جاذبه وام‌های جدید است و آن‌ها را از جست‌و‌جو منصرف کرده است.

در مقابل سفته‌بازان با توجه به انتظارات قیمتی که در ذهن خود پرورده‌اند، انگیزه کافی برای گشت و گذار در همین بازار بی‌رونق را دارند و در جست‌و‌جوی آپارتمان افراد پول لازم که تا حدی زیر قیمت هستند، بنگاه‌های ملکی را کندوکاو می‌کنند.

در جدول زیر قیمت پیشنهادی فروش آپارتمان‌های تا ۸۰ مترمربع در نقاط مختلف تهران از طریق تماس با آگهی‌دهنده‌ها گردآوری شده است. در عین حال برخی از ردیف‌های جدول فاقد قیمت بوده و فقط معرف ویژگی‌های اصلی آپارتمان فروشی است.

قیمت آپارتمان تا ۸۰ مترمربع در تهران

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۰
اون مواردی که قیمت نداشتند رو براچی حذف نکردید؟
با ورود موج دهه شصت دیگر وقت آن رسیده مسکن از کالای سرمایه ای برای مدت 10 سال خارج شود
هیچ کسی وزیر مسکن را استیضاح نمی کند تا تحولی ایجاد شود این قیمت ها برای خرید خانه مردم عادی از واقعیت تبدیل به آرزو شده است !!
آب ، برق ، گاز ، خانه همه مجانیه که هیچی ، دلسترم برامون باز میکنن
هر سرپرست خانواده یک خانه ... مسکن نیاز مردم است قابل احتکار و دلالی نیست ...
بالاتر از نرخ بازار
همراستا با دلالان
پروپاگاندا
تبناک با این مظنه دادن خودش4 باعث گرانی مسکن هست
قیمت های مسکن بسیار بالاتر از توان مردم متوسط و بالاتر افزایش یافته است.
مدتی است به واسطه ارثیه که به من رسیده است توان خرید واحد پیدا کرده ام اما بنگاههای املاک بسیار سوتو کور به علت قیمت بسیار بالای مسکن است. رکود شدید در این بازار حاکم شده است.
فقط هفته های قبل واسطه های یک موج خرید و فروش راه انداختند. الان دیگه پرنده در املاک پر نمیزند. املاکی که مشخص است روی دست واسطه های مانده وباد کرده است.
میشه بگید برای چی این قیمتها رو می گذارید . صرفا برای سوزاندن دل مستاجرین و بی خانمانها ؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر