بازدید 13547

تعویق یک هفته‌ای طرح زوج و فرد در اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: از مشکلات اساسی اجرای طرح زوج و فرد و معاینه فنی در استان اصفهان عدم ارسال پیامک‌ به مردم بود و به خاطر حفظ حقوق مردم این طرح یک هفته دیرتر اجرا خواهد شد تا مشکلات اساسی آن حل شود.
کد خبر: ۹۸۲۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۷ 07 June 2020

به گزارش «تابناک»، محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت طرح زوج و فرد در سطح استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به وضعیت مالی مردم کشور در مواجهه با ویروس کرونا و زیاد بودن مبلغ جریمه طرح زوج و فرد، تصمیم گرفتیم این طرح ناگهانی شروع نشود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به دیگر مشکلات شروع به کار طرح زوج فرد در سطح استان اصفهان، افزود: از مشکلات اساسی این طرح در استان اصفهان، عدم ارسال پیامک‌ اطلاع رسانی به مردم برای معاینه فنی و طرح زوج و فرد بود و به خاطر حفظ حقوق مردم این طرح یک هفته دیرتر اجرا می شود تا مشکلات اساسی آن حل شود.

وی با اشاره به دیگر مشکلات این طرح، افزود: شخصی که در استان اصفهان مسافر باشد و در خیابان ها تردد کند بدون آنکه خبر داشته باشد مشمول جریمه می شود؛ بنابراین مصوب شد که شهرداری یک هفته فرصت دارد ساز و کار ارسال پیامک اطلاع رسانی را برای مردم آماده کند و از شنبه مورخ ۲۴ خرداد ماه این طرح اجرا خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل