بازدید 55823

آخرین آمار کرونا تا هجدهم خرداد / کاهش تعداد شهرهای قرمز در استان خوزستان از ۱۶ به ۹ شهر / رکورد تست تشخیصی روزانه شکسته شد

از میان موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۲۳۶۴ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، اما هنوز برخی بستری هستند و حال عمومی ۲۵۹۶ تن از ایشان «نامساعد» گزارش شده است.
کد خبر: ۹۸۲۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳ 07 June 2020
تابناک اجتماعیپس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان از ۱۷۱ هزار تن گذشت.
 

به گزارش «تابناک»؛ دکتر کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: با بررسی‌های انجام شده، از میان افراد مشکوک و بر اساس آزمایش‌ها، از ظهر دیروز تا ظهر امروز، ابتلای ۲۳۶۴ تن به کووید-۱۹ قطعی شده است. با احتساب این افراد، آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۱۷۱ هزار و ۷۸۹ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۷۲ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۸۲۸۱ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۱۳۴ هزار و ۳۴۹ تن بهبود یافته‌اند و البته ۲۵۹۶ تن از بیماران بستری از جمله افرادِ بدحال (Critical) هستند که امیدواریم با مراقبت‌های کادر درمانی، دعای خیر شما و الطاف حق بهبود پیدا کنند.

جهانپور افزود: با انجام حدود ۲۵ هزار تست تشخیصی که یک رکورد جدید است تا کنون یک میلیون و ۸۴ هزار و ۸۵۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در پایان گفت: وضعیت خوزستان همچنان قرمز است، اما روند بیماریابی تقویت و موارد بستری در هفته‌های اخیر در حال کاهش است. تعداد شهر‌های قرمز در استان خوزستان از ۱۶ به ۹ شهرستان رسیده است. استان‌های هرمزگان و کردستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۵.۸ درصد است که با نرخ مرگ در جهان، یعنی ۱۰.۵ درصد فاصله دارد و به همین تناسب، «نرخ بهبود» در ایران ۹۴.۲ درصد است که وضعیتی امیدبخش نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۸
افغانستان هم پوشیدن ماسک را اجباری کرد که نشان از دولتی خردمند دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
افغانستان هم ،یعنی چه؟
وضع کشور افغانستان از بسیاری جهات خیلی بهتر از ماست
کروناهم به ابزار سیاسی تبدیل شده است
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
مثل بقیه چیزا. خبرهای زرد!
مسئولین مربوطه محترم! همونجوریکه داشتن کارت ملی برای انجام کارهای دولتی بخصوص امور بانکی امری الزامی شده چرا ورود افراد به اماکن دولتی و بانکها و صرافیهاواستفاده از تاکسیها و........بدون ماسک رو ممنوع نمیکنید؟ از چی میترسید؟
واقعا آمار خنده داره. اگه ۵.۸ درصد فوتی داریم و ۹۴.۲ درصد خوب شدند که جمعش میشه ۱۰۰ درصد. اون وقت اونایی که روی تخت بیمارستان هستند چی میشن؟
پاسخ ها
عبداله
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
از اونهایی که پروندهشان بسته شده ۵.٨ درصد فوت شدند و ٩۴.٢ درصد بهبود پیدا کردند.
امان از بی سوادی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
اونها را نخودی حساب کردند.
میشود گفت کرونا ارتباط مستقیم بامحیط زیست دارد.چنانچه به کشور پهناورمون نگاه کنیم،کشاورزی ودامداری چندان به آن اهمیتی داده نمیشودو همه به شهرهای بزرگ روی آورده وبه شغل کاذب پناه میبرند،از طرفی آتش سوزیها گسترده اخیر خود به باین رخداد کمک میکند.وهمه این مشکلات با مراعات نکردن مردم عزیزمون به داشتن حداقل ماسک و دستکش به گسترش ویروس کرونا دامن میزند.
داریم دپرس میشیم
تمومش کنید ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
از دپرس و اینها گذشته،در شرف دیوونه شدن هستیم!!!
خسته نباشید
ترکیه که امارش از ما جلو زده بود با تست حدود 3 میلیون . الان ایران با تست یک میلیون رکود زده
حالا فرض کنید ایران مثل امریکا یا روسیه تست بگیره
خیلی جالب میشه رکورد میزنه حتی از امریکا بالاتر میره
مسئولین ملت را مسخره کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
تعداد تست در یک روز در ایران رو گفته عصبانی جان.
با روزهای قبل خود ایران مقایسه کرده.
بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۵.۸ درصد است که با نرخ مرگ در جهان، یعنی ۱۰.۵ درصد فاصله دارد____به نظر شما این آمار صحیح است ؟؟؟؟؟؟؟آیا ما امکانات پزشکی بهتری نسبت به معدل جهانی داریم اونم چیزی درحد 90درصد یا نه ما کرونا میگیریم ولی با ایست قلبی و مشکل حاد تنفسی دفن میشویم یانه ما ایرانیها روئین طنیم و ضد ویروس _____________آهای کرونا مارا بی تدبیری مسئولین و تحریمهای جهانی کفایت میکند تواین وسط رهایمان کن اگه بمونی بقیه بی کفایتیها هم به پای تو نوشته میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
کرونا برای بعضی ها نعمت هست و برای ما نغمت!!
سلام انسان دی ان ای وی تی وی سی ..
سلام انسان دی ان ای وی تی وی سی
سلول شکفتی
شما که میگفتین: کرونا را شکست میدیم! حالا میگین : باهاش کنار بیایید!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها