توییت محسن رضایی درباره مذاکره با آمریکا
کد خبر: ۹۸۲۶۲۸
| | 34968 بازدید

به گزارش تابناک، دکتر محسن رضایی در توییتر نوشت:
ترامپ گفته است که اکنون بیایید با من مذاکره کنید. شما از باتلاق خودساخته هم که بیرون بیایید مذاکره با شما سم است. فعلا که در باتلاق هستید.
ترامپ گفته است که اکنون بیایید با من مذاکره کنید. شما از باتلاق خودساخته هم که بیرون بیایید مذاکره با شما سم است. فعلا که در باتلاق هستید.

گزارش خطا



