بازدید 12152

۵۵۰ اصله درخت خرما در دلگان در آتش سوخت

بخشدار بخش مرکزی دلگان از آتش گرفتن یکی از نخلستان‌های این بخش خبر داد و گفت: ۵۵۰ اصله درخت خرما در روستای گزگر دلگان پیش از ظهر روزپنجشنبه در این آتش سوزی سوختند.
کد خبر: ۹۸۲۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵ 05 June 2020

به گزارش «تابناک»، آسا داودی پنجشنبه شب در گفت وگو با ایرنا افزود: بر اثر این آتش سوزی که وزش باد بر شدت آن افزوده است نخلستان روستای گزگر طعمه حریق شده است.

بخشدار مرکزی دلگان بیان کرد: با توجه به اینکه دسترسی به محل حادثه آتش سوزی با خودروهای آتش نشانی میسر نبود در نهایت با تلاش آتش نشانی دهیاری چاه خدابخش و شهرداری گلمورتی درحال مهار شدن است.

وی گفت: آتش نخلستان روستای گزگر ظهر دیروز با تلاش دو دستگاه خودرو آتش نشانی و مردم محلی خاموش شد اما با توجه به وزش باد از بعدازظهر دوباره شروع شد.

شهردار گلمورتی مرکز شهرستان دلگان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آتش سوزی‌ یکی از نخلستان‌های روستای گزگر که از پیش از ظهر امروز آغاز شده، به دلیل وزش باد همچنان ادامه دارد.
جان‌محمد دینارزهی افزود: تلاش برای مهار کامل این آتش سوزی ادامه دارد تا از سرایت آتش به سایر نخیلات کشاورزی این روستا جلوگیری شود.

وی ادامه داد: با توجه به درخواست اهالی این روستا و کشاورزان، یک دستگاه خودرو برای اطفا آتش سوزی به محل حادثه اعزام شده است.

شهردار گلمورتی اضافه کرد: با توجه به حجم آتش از یک طرف و وزش باد از سوی دیگر، نیاز به کمک خودروهای آتش‌نشانی از دهیاری‌های مجاور و در صورت نیاز از شهرستان‌های مجاور است.

وی با بیان اینکه تاکنون نخل‌های زیادی طعمه حریق شده است، گفت: علت حادثه آتش سوزی هنوز مشخص نیست و کارشناسان امر درحال بررسی هستند.

دینارزهی با بیان اینکه آتش سوزی خارج از محدوده ماموریت شهرداری گلمورتی است، خاطرنشان کرد: با این وجود تا زمان اطفا کامل حریق نخلستان‌های روستای گزگر، خودرو آتش‌نشانی شهرداری گلمورتی در محل حضور دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا یک دستگاه خودرو آتش‌نشانی از دهیاری روستای چاه خدابخش شهرستان دلگان به همراه یک دستگاه خودرو از شهرداری گلمورتی در حال تلاش برای اطفا حریق نخلستان گزگر هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر