بازدید 21801
۱

ترخیص بیمار کرونایی پس ۱۰۵ روز بستری

بیمار کرونایی از بیمارستان امام خمینی(ره)اردبیل پس از ١٠۵ روز بستری در بخش مراقبتهای ویژه ترخیص شد.
کد خبر: ۹۸۲۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴ 04 June 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، فوق تخصص مراقبتهای ویژه و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ۱۴ خرداد در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب، اظهار کرد: جوان ٢۴ ساله ای که ١٠۵ روز قبل با سابقه تومور نخاعی و بدنبال علائم تنگی نفس، سرفه و درگیری دوطرفه ریه به بیمارستان مراجعه و تشخیص قطعی کرونا داده شده بود و بعلت تشدید علائم، به دستگاه تهویه مصنوعی وصل شده بود روز گذشته بصورت هوشیار و بهبود یافته از بیماری کرونا مرخص شد.

دکتر شهناز فولادی گفت: قبل از ترخیص، آموزشهای لازم در مورد مراقبت از بیمار و خدمات حمایتی و مراقبت در منزل توسط کارشناس آموزش به بیمار بطور کامل به خانواده بیمار ارائه شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای شروع کرونا در استان، ١۰۹ نفر از ICU به بخش منتقل شده و حدود ۴٢ بیمار از دستگاه تنفس مصنوعی جدا شده‌اند، افزود: جا دارد از تلاشهای شبانه روزی دکتر محمدشاهی متخصص عفونی و اساتید ریه دکتر قبادی، حسینی نیا، دکتر صمدی،گروه بیهوشی و داخلی، پرستاران، پزشکان و تمامی پرسنل زحمتکش بخشهای اورژانس، بستری و مراقبتهای ویژه مرکز کرونا در مراقبت و درمان این بیمار قدردانی کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
دکتر قبادی فوق تخصص ریه پزشک بسیار عزیز و مؤدب وافتاده می باشد و با مریض ها با مهربانی وعین فرزند خودش برخورد می کند آرزویم دارم همیشه سلامت و موفق باشند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس