بازدید 13664
۱
لیگ نوزدهم لغو می‌شود؟

اختلاف درکابینه روحانی برسرفوتبال با چرخش عجیب وزیربهداشت

کد خبر: ۹۸۱۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۸ 02 June 2020

در حالی که معاون کل وزارت بهداشت در اعلامیه ای صریح و طبق تایید رییس جمهور اجازه بازگشایی لیگ برتر را صادر کرده بود ، حالا وزیر بهداشت تغییر رویه داده و به تصمیم از سرگیری لیگ فوتبال انتقاد کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، سعید نمکی وزیر بهداشت صحبت‌های جدیدی را درباره شروع مجدد شیوع ویروس کرونا در صورت عدم رعایت مردم و مسئولان انجام داد که می تواند مانعی در شروع مجدد مسابقات فوتبال قلمداد شود. حرف های نمکی باعث واکنش وزیر ورزش شده است.

نمکی گفت: متاسفانه دو اتفاق بد در حال وقوع است؛ یکی اینکه مردم فکر می کنند که کرونا تمام شده است. این تصور مردم برای ما دو پیام دارد؛ یکی اینکه وقتی مردم دل به دریا می‌زنند، خاطرشان جمع است‌که حکومت، دولت‌ و وزارت بهداشت کنارشان هست و برای ما پیامی مثبت است که مردم به دولت و وزارت بهداشت‌شان اعتماد دارند، اما یک پیام منفی هم دارد و آن اینکه مردم نمی‌دانند که کرونا می‌تواند به همین راحتی بازگردد. بارها این را اعلام کرده‌ام که با این روالی که اکنون می‌بینم، ما دقیقه ۹۰ از گوشه‌های زمین گل خواهیم خورد و امروز صبح هم این را به رئیس جمهور عرض کردم که یکی از نگرانی‌های عمده من عادی انگاری کرونا از سوی مردم است.

نمکی تاکید کرد: دوم اینکه متاسفانه برخی مسوولان هم تصور کرده‌اند که کرونا تمام شده و همواره به من فشار می‌آورند که اینجا و آنجا را باز کنیم. آقایی از فلان ستاد یا فلان وزارتخانه باورشان شده که همه چیز عادی‌ است، همه جا را راه بیندازیم. فلان لیگ را راه بیندازیم و...؛ اینطور نیست، کرونا نه تنها تمام نشده، بلکه هر لحظه ممکن دچار پیک خطرناک شویم.

این مواضع متفاوت وزیر بهداشت با بیانیه رسمی مجموعه تحت امرش، یک تناقض آشکار در راس این وزارتخانه را نشان می‌دهد! حالا باید جرف های نمکی را کنار سخنان ایرج حریرچی درباره شروع مسابقات فوتبال با رعایت پروتکل های بهداشتی گذاشت تا متوجه یک اختلاف نظر شد. 

حالا شاهد یک اختلاف و دوگانگی بین دو وزیر کابینه حسن روحانی هستیم که از قضا شخص رییس جمهور هم در جریان چگونگی این رخداد قرار دارد و باید دید تکلیف لیگ پرحاشیه و جنجالی نوزدهم چه می‌شود؟ لیگی که از همان ابتدا گفته شد هیچ دلیلی برای ازسرگیری اش از احاظ اقتصادی و مالی وجود ندارد و فقط تیمهای اغلب بدهکار ایران را بدهکارتر می کند.

به نظر می‌رسد معرفی قهرمان و تیمهای سقوط کننده طبق رویه چندین کشور اروپایی و اعلام چهارسهمیه آسیایی فوتبال کشورمان طبق جدول موجود بهترین گزینه باشد تا دیگر اینهمه شائبه ایجاد نشود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کاش وزیر بهداشت کمی شجاع‌تر بود و وقتی از همه طرف شیوع کرونا داشت ما را احاطه میکرد اجازه تکذیب به هیچکسی نمیداد. ناسلامتی متولی بهداشت و درمان کشور هستند ایشون! از ناله های امروز چه سود که بخشی از گسترده شدن بحران، اثر تکذیبها و عدم اطلاع رسانی صحیح اولیه است. امیدوارم تصمیم گیری های بعدی شجاعانه و عالمانه باشند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس