بازدید 12737

حمله گزینه سرمربیگری تیم ملی ایران به پاری سن ژرمن

کد خبر: ۹۸۱۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴ 01 June 2020

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال فرانسه که بعنوان گزینه هدایت تیم ملی فوتبال ایران هم توسط رسانه های اروپایی مطرح شده بود به انتقاد از باشگاه پاری سن ژرمن به خاطر پرداخت رقمی نجومی برای جذب ایکاردی پرداخت.

به گزارش تایناک ورزشی و به نقل از مونت کارلو، باشگاه پاری سن ژرمن بعد از یک فصل حضور ایکاردی در این تیم با او رسما قرارداد امضا کرد. پاری سن ژرمن برای خرید نهایی مهاجم آرژانتینی اینتر ۵۰ میلیون یورو پرداخت کرد که این با انتقاد تند سانیول همراه شد.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال فرانسه گفت: فوتبال این روز‌ها با بحرانی آشکار به خاطر کرونا مواجه شده، اما باشگاه‌های مانند پاری سن ژرمن وجود دارند که رقم‌های نجومی را پرداخت می‌کنند که به نظرم این سادگی محض است. اگر ایکاردی ۵۰ میلیون میلیون یورو ارزش داشته باشد باید قیمت آگوئرو ۱۰۰ میلیون یورو، امباپه ۲۲۰ میلیون یورو، نیمار ۲۵۰ میلیون یورو باشد که این دور از انتظار است.
ایسنا نوشت: در روز‌های اخیر رسانه‌های فرانسوی از ویلی سانیول به عنوان گزینه هدایت تیم ملی فوتبال ایران سخن به میان آوردند که البته هم خود سانیول و هم فدراسیون فوتبال ایران چنین چیزی را رد کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار