بازدید 20349
۲

۱۲ عضو یک تیم فوتبال در ایران کرونا گرفتند!

این احتمال وجود دارد که این تیم ها بدون مجوز و پنهانی به تمرین آماده سازی مشغول شده باشند و حالا اینهمه مورد مثبت بین آنها پیدا شده است! وگرنه در حالت عادی ، نمی توان طبیعی باشد که این همه مورد مثبت در یک تیم بدون انجام تمرین دیده شود.
کد خبر: ۹۸۱۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷ 28 May 2020

گویا آغاز رقابت های لیگ فوتبال برای فوتبالی ها یک فرصت برای پی بردن به بیماری کرونای شان بوده است چرا که برخی از تیم ها بدون اینکه تمرینی کرده باشند، به بیماری مبتلا شده اند!

به گزارش تابناک ورزشی، البته این احتمال وجود دارد که این تیم ها بدون مجوز و پنهانی به تمرین آماده سازی مشغول شده باشند و حالا اینهمه مورد مثبت بین آنها پیدا شده است! وگرنه در حالت عادی ، نمی توان طبیعی باشد که این همه مورد مثبت در یک باشگاه دیده شود.

حالا خبر رسیده است که تست کرونای ۱۲ عضو تیم فوتبال بادران مثبت اعلام شده و سرپرست این تیم فوتبال بخش خصوصی در لیگ دسته اول ایران، درباره نتایج تست کرونای اعضای تیم گفت: دو روز پیش از همه اعضای تیم تست گرفتیم تا از امروز (پنجشنبه) تمرینات را آغاز کنیم. متاسفانه تست ۱۲ عضو تیم شامل ۸ بازیکن و ۴ عضو کادر فنی تیم، مثبت اعلام شده است.

وی درباره برگزاری تمرینات پس از مثبت شدن تست ۱۲ عضو بادران تصریح کرد: تمرین تیم با سایر نفرات پیگیری می‌شود، اما این ۱۲ نفر به قرنطینه رفتند. ما کامل‌ترین تست را از اعضای تیم گرفتیم و فکر می‌کنم سایر تیم‌ها نیز به همین عدد برسند.

تست کرونای بازیکنان سپیدرود + آلبوم عکس | خبرگزاری صدا و سیما

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
این تست ها نشاندهنده میزان آلودگی در اجتماع است که با روش تست گرفتن وزارت بهداشت مشخص نمی شود
کرونا گرفتن اینا هم بخاطر اختلاف امتیاز باتیم پیروزیه!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل