بازدید 29768

فوت یک زن کپرنشین پس از تخریب کپر

مدیر اجراییات شهرداری کرمانشاه گفت : یک زن کپرنشین پس از تخریب کپر و انتقال به کمپ ترک اعتیاد «چشمه سفید» این شهر توسط ماموران شهرداری، جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۹۸۰۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵ 25 May 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ «غلامرضا شهبازی» مدیر اجراییات شهرداری کرمانشاه گفت : این اتفاق هفته گذشته در منطقه سه شهرداری کرمانشاه رخ داده است.

او گفت : ماموران اجراییات شهرداری کرمانشاه پس از دریافت حکم قضایی مبنی بر رفع تخلف از زمین خواران به محدوده انتهای شهرک کیانشهر در منطقه سه شهرداری کرمانشاه مراجعه کرده و در حین انجام ماموریت به یک کپر که در راستای زمین خواری ایجاد شده بود، برخورد کردند.

مدیر اجراییات شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه این زن به ظاهر معتاد به همراه دختر و نوه اش در این کپر زندگی می‌کردند، گفت: این زن به اخطار مأموران برای خروج از کپر توجهی نکرد از این رو ماموران خانم کمپ ترک اعتیاد چشمه سفید در محل حاضر شدند و وی را که مقاومت می‌کرد به اردوگاه منتقل کردند.

شهبازی افزود: این فرد پس از انتقال به اردوگاه چشمه سفید دچار حالت تهوع شد و در نهایت پس از حضور پزشکان مرکز فوریت‌های پزشکی جان خود را از دست داد.

او با بیان اینکه این شخص به هیچ عنوان توسط ماموران شهرداری مورد ضرب و شتم قرار نگرفته است، گفت: دلایل وقوع این حادثه با کمک دستگاه قضایی در حال بررسی است.

مدیر اجراییات شهرداری کرمانشاه ادامه داد: در صورتی که دستگاه قضایی فردی یا افرادی را در فوت این زن مقصر تشخیص دهد، بدون هیچ کوتاهی برخورد‌های لازم انجام خواهد شد.

روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: پس از بررسی دقیق در باره این حادثه اطلاع رسانی خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۴
انتشار یافته: ۲۱
قدیما تو کتاب اجتماعی سوم دبستان درس کاخ و کوخ نشین داشتیم

کی یادش می اد ؟
قتل یک زن کپرنشین
کپر؟ زمین خواری؟ زنه به ظاهر معتاد؟
انتقال به کمپ؟
حالت تهوع؟ حتما به خاطر ضربه مغزی بوده!!
اگه میخوای بدونی زمین خواری چیه بیا یه سری به آتشگاه و جاده برغان توی کرج برن. با بیل مکانیکی و لودر به جون کوه ها افتادن. هیچوقت هم کسی بخاطر به ظاهر معتاد بودن و ... به کمپ منتقلشون نمیکنه
ماموران شهرداری کرمانشاه، زن سرپرست خانوار را کشتند
واقعااااااا براتون‌متاسفم .... اینطور کرامت انسانی رو حفظ می کنید
به همین راحتی بدون هیچ برخوردی وضرب وشتمی دچار حالت تهوع شد ومرد علی برکت الله
هه هه زن کپر نشین زمین خوار؟
مردک برو زمین خواران واقعی را که در روز روشن در لواسانات اراضی ملی را میبلعند بگیر .....
یک زن کپرنشین همراه با دختر و نوش زمین خواری کردند. ممنون پرسنل خدوم شهرداری که با تخریب کپر یک خانواده بی پناه اراضی ملی رو آزاد کردید. ممنون. ممنون. دست مریزاد. روی اسرائیل رو سفید کردید.
اين زن به هيچ وجه مورد ضرب وشتم مأموران قرار نگرفته است در ابانماه سال گذشته بمردم ثابت شد كه كشته ها در خيابانها وسيله مأموران نبوده وحتي عده اي شهادت دادند كه عزرائيل جان ان جوانها را گرفت
پیرزن فقیر اما زمین خوار را زدند تا بمیرد تا درس بزرگی به زمین خواران مقتدر باشد.
احتمالا ضربه مغزی شده که استفراغ کرده و بعد مرده است.شرم بر مسیولانی که مردم ایران را قربانی عمق استراتژیشان کرده اند.
كپر در راستاي زمين خواري؟؟؟ ظاهرا اين دوستان معني زمين خواري نمي دونند!
خانومه درآمدی که نداشته احتمالا... معتاد بوده...کپر نشین بوده...امکانات زندگی و بهداشت نداشته. دنبال مقصر مرگش میگردین؟ خب مقصرش ما مردم هستیم دیگه. دولت و حکومت هم هیچ مسئولیتی ندارن. خیلی سرشون شلوغه. واسه این چیزای بی ارزش وقت نداردن که.

الإمامُ الباقرُ عليه‏السلام :

قـالَ رسولُ اللّه صلى‏ الله ‏عليه و ‏آله و سلّم : ما آمَنَ بي مَن باتَ شَبْعانَ وجارُهُ جائعٌ . قالَ : وما مِن أهلِ قريةٍ يَبِيتُ و فيهِم جائعٌ ، يَنظُرُ اللّه‏ُ إليهِم يومَ القِيامَةِ .

امام باقر عليه‏السلام :

پيامبر خدا صلى‏ الله ‏عليه و ‏آله و سلّم فرمود : به من ايمان نياورده‏است آن كه شب را با شكم سير بخوابد و همسايه‏اش گرسنه باشد . فرمود : اهل هر آبادى كه شب را بگذرانند و در ميان ايشان گرسنه‏اى باشد ، روز قيامت خداوند به آنان نظر (رحمت) نمى‏افكند .
او با بیان اینکه این شخص به هیچ عنوان توسط ماموران شهرداری مورد ضرب و شتم قرار نگرفته است
آره همین طوری با سلام و صوات منتقلش کردن، بعد تو اردوگاه خود به خود دچار تهوع و آثار ضربه مغزی شده.....
زمین خواران به کشورخواری افتاده اند و کسی کارشان ندارد و بدبختی را که تنها سرناهش یک کپر بوده است، به کشتن می دهند!!!! عدالت را هم دیدیم.
کشتندش مهم نیست چون معتاد و بخصوص فرودست بود
رَّبِّ لَا تَذَرْ عَلَى الْأَرْضِ مِنَ الْظالمنَ دَيَّارًا
کشتی کشتی نفت خوردند ، دکل نفتی خوردند ، هزار ها هزار میلیارد پول بانک ها را خودرند ، می گذاشتید یک زمین یک یا چند میلیونی ، 20 متری سهم این خانم و دختر یتمیش باشد از این کشور . آیا حق او و دخترش بود یا نه؟ حال دخترش باید سر خیابان باشد تا پروژه ها چند هزار میلیاردی باند های فاسد و رانت خوار شهرداری در آنجا (زمین های بایر و ملی ) پا برجا شود! آیا این بود عدالت علی!
یعنی طرف کپر نشینی رو به همراه نوه و دخترش پیشه کرده تا زمین خواری کنه. دست بردارید اینها فلسطینی نیستند زمینشونو غصب کنید اینها مردم ایرانند ....
زمین خواری
چند متر زمین خورده بود
خوبه کپر نشین بود
با بچه و نوه اش
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار