بازدید 16633
۵

قدردانی وزیر نفت و نیروهای مسلح ونزوئلا از ایران

همزمان با انتشار خبر ورود اولین نفتکش حامل سوخت ایران به «منطقه ویژه اقتصادی» ونزوئلا، وزیر نفت و یکی از فرماندهان نیروهای مسلح ونزوئلا در پیامی توئیتری از ایران قدردانی کردند.
کد خبر: ۹۸۰۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲ 24 May 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، همزمان با وارد شدن نفتکش حامل سوخت «فورچون» با پرچم ایران به آب‌های ونزوئلا، «طارق الایسامی» وزیر جدید نفت این کشور شنبه شب در یک پیام توییتری نوشت: «ممنون برادران».

الایسامی در صفحه توییتری خود نوشت: «همکاری میان ایران و ونزوئلا در زمینه انرژی علاوه بر اینکه ما را به عنوان کشورهای عضو اوپک متحد می‌کند، مبتنی بر تبادل علمی و توسعه تولید صنعت هیدروکربن است. ممنون برادران!»

الایسامی در پیام دیگری نوشت: «به نمایندگی از نیکلاس مادورو و همه شهروندان ونزوئلا به کشتی‌های جمهوری اسلامی ایران که قصد ورود به بنادر ما را دارند، سلام می‌گوئیم و به آنها ادای احترام می‌کنیم. این همکاری انرژی با هدف توسعه همه جانبه به نفع مردم ماست».

قدردانی نیروهای مسلح ونزوئلا از ایران

دریاسالار «رمیجیو سبالوس» فرمانده مرکز عملیات فرماندهی استراتژیک ونزوئلا نیز در صفحه توییتری خود نوشت: «توجه، نیروهای مسلح ونزوئلا از همبستگی ایران (با ونزوئلا) به وسیله نفتکش‌ها تشکر می‌کند».

سبالوس با اشاره به محافظت نیروی دریایی و هوایی ونزوئلا از کشتی‌های سوخت ایران نوشت: «سپاس از دیپلماسی صلح به رهبری نیکلاس مادورو (رییس جمهوری ونزوئلا)».

براساس اطلاعات منتشر شده در سایت مرکز داده‌های ترافیک دریایی (marinetraffic)، کشتی فورچون ایران هم اکنون در ساحل شمالی آمریکای جنوبی (NCSA) قرار دارد و به سوی ونزوئلا در حرکت است، اما بندر مقصد مشخص نیست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۵
دمشان گرم ! این کار چین و روسیه را ترقیب میکند به ایران و همپیمانان خود کمک کنند و از امریکا و اروپا نترسند
الهي شكر
خدا ميدونه چقدر خوشحالم، روز به روز داريم در زمينه تجارت جهاني مستقل تر ميشيم، روز به روز داريم بيشتر پيشرفت ميكنيم
مرگ بر آمريكا
اینکه آمریکا جرات نگاه چپ به نفتکش ایرانی ندارد شکی نیست و بعید است اقدامی انجام دهد ، اما ممکن است بوسیله مزدوران خود در آن کشور اقدام به بمبگذاریهای ایذائی انجام دهد و یا اینکه پالایشگاههای ونزوئلا را بمباران کنند ، بنابراین باید نیروهای نظامی باید خیلی مراقب باشند
فقط خواهشا پولش نخورید
نکنه مجانی اتش زدیم به مال مردم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر