بازدید 7116
دادرس مدعی شد؛

مراجعه زیاد ایرانی‌ها به دادگاهCAS بخاطر فریب هواداران

کد خبر: ۹۷۹۶۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴ 20 May 2020

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در تازه ترین اظهارنظرش درباره رجوع زیاد فوتبالی های ایران به دادگاه حکمیت ورزش جهان گفت: بیشترش برای جلب رضایت هواداران است. مثلا معاون سابق باشگاه استقلال اعلام کرده بود که فقط به خاطر هواداران این تیم به دادگاه CAS می‌روند.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی دادرس عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال که دو هفته قبل با جمله جنجالی اش علیه باشگاه سپاهان خبرساز شده بود و اعتراض تیم اصفهانی را در پی داشت، درباره اینکه مدیران فوتبال رأی این کمیته را قبول نمی‌کنند و زیر بار آن نمی‌روند گفت: آن‌ها مجبور هستند که رای را بپذیرند و به زور زیر بار این موضوع می‌روند. عدالت خواهی در وجود ما نیست. زمانی عدالت خوب است که برای من مفید باشد، اما همیشه یک نفر از رأی ما ناراحت می‌شود. فرهنگ عدالت خواهی‌مان ضعیف شده و در فوتبال هم شاهد این موضوع هستیم.

مهدی دادرس عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال دوهفته پیش، بعد از آنکه باشگاه سپاهان در اعتراض به رای شکست مقابل پرسپولیس اعلام کرده بود به دادگاه عالی ورزش شکایت می کند، گفته بود: به نظرم CAS بهانه‌ای شده برای عده‌ای که دوست دارند به سوییس مسافرت کنند!

دادرس درباره رأی بازی سوپرجام که به ضرر استقلال تمام شد و این تیم برای شکایت به سوییس رفت اما نتیجه ای نگرفت، تصریح کرد: زمانی که خطیر در استقلال بود و همزمان او در فدراسیون هم فعالیت داشت، یک مقدار قبولش داشتم. به خطیر گفتم که با توجه به فعالیتش در فیفا می‌داند که این رأی به سرانجام نمی‌رسد و به سود باشگاه استقلال نمی‌شود. چرا هزینه و وقت صرف می کنند؟ خطیر در جوابم بیان کرد که به خاطر هواداران باید به دادگاه برویم. در کمیته استیناف ۶-۵ نفر حضور دارند و من هم به عنوان عضو فوتبالی در این کمیته فعالیت می‌کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل