بازدید 5959

کشف ۷۹ دستگاه خودرو احتکار شده در پایتخت

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: ۷۹ دستگاه خودرو احتکارشده فاقد پلاک از پارکینگی در حوالی یافت آباد به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال کشف شد.
کد خبر: ۹۷۹۶۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳ 19 May 2020

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: ۷۹ دستگاه خودرو احتکارشده فاقد پلاک از پارکینگی در حوالی یافت آباد به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت، سردار علی ذوالقدری  اظهار داشت: در پی بروز نوسانات چند وقت اخیر بازار خودرو  و سوء استفاده عده ای سودجو از وضعیت موجود، شناسایی عاملان آن در دستور کار ماموران  پلیس امنیت پایتخت قرار گرفت.

سردارذوالقدری گفت: در همین راستا روز گذشته، خبری مبنی بر این که مالک پارکینگ خودرویی در حوالی یافت آباد اقدام به دپو و احتکار تعداد قابل توجهی از انواع خودروهای ایرانی و خارجی کرده است ماموران انتظامی را بر آن داشت تا رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی نشان از صحت خبر داشت، گفت: با هماهنگی مقام قضائی روز گذشته مأموران برای دستگیری و بازرسی از محل مذکور به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند از این پارکینگ ۷۹دستگاه  انواع خورو شامل ۲دستگاه تیبا، ۱۰ دستگاه پراید ، یک دستگاه لگسوز ، ۳ دستگاه وانت آیسان ، یک دستگاه هیوندا ، ۳ دستگاه خودرو دنا پلاس ، ۷ دستگاه خودرو ساینا ، ۳ دستگاه خودرو جک، ۴ دستگاه خودرو لیفان ۳ دستگاه خودرو جیلی و ... کشف و مالک پارکینگ را نیز به اتهام احتکار خودرو دستگیر  و به پلیس امنیت عمومی انتقال دهند.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه ارزش ریالی خودرو های کشف شده حدود ۱۵۰میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس از تحقیقات اولیه به دادسرا معرفی شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه برابر تصمیمات صورت گرفته هر گونه دپو و نگهداری خودروی فاقد پلاک در پارکینگ ها ، احتکار محسوب شده و با محتکران برابر دستور قضائی برخورد خواهد شد، از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از این گونه پارکینگ ها مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر