بازدید 7083

اندر بلای سخت پدید آید، فضل و بزرگمردی و سالاری...

مدیر امور ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر در یادداشتی به مناسبت 27 اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی، تاکید کرد:عملکرد خوب و تلاش های روابط عمومی ها در افزایش روحیه عمومی، نه تنها جایگاه ارتباطات را در جامعه بالا برده بلکه بلا را به "نعمت" و تهدید را به "فرصت" تبدیل نموده که به امید خدا خیر، برکت و خشنودی همگانی را نیز به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۹۷۸۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲ 16 May 2020

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، در یادداشت حمیدرضا عظیمی مدیرامور ارتباطات و روابط عمومی آمده است:برای انسان اجتماعی، بهترین حالت ارتباط، زمانی است که بداند در شرایط استثنایی و بحرانی، تنها نیست.
بحرانی که همیشه بی خبر از راه می رسد و آینده را از گذشته متمایز و با جزئیات شگفت آوری همراه و برداشت ها و به همان میزان تفکر و عملکرد ما را تغییر می دهد. اتفاقاتی که قرار بود غیرقابل توقف باشد، متوقف و مواردی که تصور می شد، غیرممکن است، اتفاق می افتد.
در چنین شرایطی، ارتباطات و کانال ها و ابزار نوین ارتباطی که خود زمانی موجب بروز تغییرات و شوک در میان مردم و جوامع بوده اند، حال به گونه ای نظام مند و هماهنگ در راستای تقویت روحی و معنوی و حمایت عمومی، با قدرتی بی سابقه به میدان آمده و پیام مهر و دوستی، لبخند و آرامش را به همگان هدیه و چراغ امید را در دلها روشن می سازد.
در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا که تمام مردم و کشورهای دنیا درگیر آن می باشند، فارغ از رفتار حکومت های مختلف، نکته ای که در تغییر رفتار انسانها و اعضای آن جوامع برداشت می شود، حس همدلی و کمک و همچنین اشتراک گذاری تجربیات تلخ و شیرین خود با هدف انتقال نتایج آزمون های رفتاری و آموزش مهارت ها و تماما نوعی همراهی و مشارکت جمعی برای عبور از بحران است که موجب شده، نقش فردی هر یک از اعضای جامعه به عنوان کنشگر روابط عمومی و اجتماعی، پررنگ تر از گذشته شود.
عملکرد خوب و تلاش های روابط عمومی ها در افزایش روحیه عمومی، نه تنها جایگاه ارتباطات را در جامعه بالا برده بلکه بلا را به "نعمت" و تهدید را به "فرصت" تبدیل نموده که به امید خدا خیر، برکت و خشنودی همگانی را نیز به دنبال خواهد داشت.
اینجانب ضمن قدردانی از وفاداری، همدلی و تعهد یکایک افراد جامعه که هریک به عنوان فعال عرصه حساس و مسئولیت آفرین روابط عمومی کشور به خوبی نشان دادند، بنی آدم اعضای یکدیگرند... ، فرارسیدن 27 اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط‌عمومی را صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم و برای همه عزیزان درمسیر خدمت، آرزوی توفیق روزافزون دارم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر