بازدید 5356

پایان کار زوج سارق سیم‌ها و کابل‌های دماوند

کد خبر: ۹۷۷۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱ 11 May 2020

سرهنگ فاضلی از دستگیری زوج سارقی خبر داد که سیم و کابل‌های منطقه گیلاوند را سرقت می‌کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،‌ سرهنگ حسین فاضلی فرمانده انتظامی شهرستان دماوند اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل با شیوه مشخص در حوزه منطقه گیلاوند، موضوع به طور ویژه در دستور کار عوامل کلانتری ۱۲ گیلاوند قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند افزود: با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه و در پی گشت زنی هوشمند و هدفمند گشت‌های انتظامی کلانتری ۱۲ گیلاوند و در پی تماس احدی از شهروندان مبنی بر تردد مشکوک در یکی از مناطق گیلاوند، عوامل انتظامی در کمترین زمان ممکن در محل حاضر و دو نفر زن و مرد مظنون را رویت و دستگیر و به کلانتری دلالت دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند افزود: پس از دستگیری متهمان و دلالت به یگان با استفاده از شیوه و شگرد‌های فنی و پلیسی به عمل آمده سارقان خود را "زن و شوهر" معرفی و به ۵ فقره سرقت سیم و کابل اعتراف کردند.

او با بیان اینکه متهمان همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضایی شدند، گفت: بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست؛ لذا از شهروندان تقاضا می‌شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه، هرگونه تردد مشکوک خودرو و افراد تابلو را بلافاصله از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل