بازدید 9335
۲
حقوق ۲۵میلیون تومانی بازهم حاشیه ساز شد

شکایت مدیرعامل قبلی استقلال از مدیرعامل فعلی!

سعادتمند در اظهارات خود مدعی شده بود فتحی در زمان مدیریتش در استقلال حقوقی معادل با ۲۵ میلیون تومان داشته است که این صحبت‌های او با واکنش مدیرعامل سابق آبی‌ها همراه شد.
کد خبر: ۹۷۷۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴ 10 May 2020

امیرحسین فتحی مدیرعامل پیشین استقلال قصد دارد به دلیل اظهارات سعادتمند درباره میزان دستمزد و حقوقش در این باشگاه، از او شکایت کند.

به گزارش تابناک ورزشی، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال که گفته می‌شد برای مدیرعاملی این باشگاه درخواست حقوق ۱۵ میلیون تومانی ارائه داده است، این موضوع را تکذیب و اعلام کرد که درخواست حقوق ۱۵ میلیون تومانی از جانب او نبوده است و مدیرعامل قبلی 25 میلیون تومان دریافتی ماهانه داشته است!

سعادتمند برای اثبات گفته هایش به حرف‌های کامران منزوی استناد کرد و گفت: این عضو هیات مدیره از او خواسته حقوقی معادل با امیرحسین فتحی مدیرعامل پیشین این باشگاه دریافت کند. سعادتمند در اظهارات خود مدعی شده بود فتحی در زمان مدیریتش در استقلال حقوقی معادل با ۲۵ میلیون تومان داشته است که این صحبت‌های او با واکنش مدیرعامل سابق آبی‌ها همراه شد.

فتحی با متهم کردن سعادتمند به دروغگویی، اعلام کرد حقوق او در استقلال پایین‌تر از مبلغ درخواستی سعادتمند بوده است. در همین حال شنیده می‌شود فتحی قصد دارد بابت اظهارات سعادتمند درباره رقم حقوق او در استقلال، از او رسما به مراجع قضایی شکایت کند.

شکایت مدیرعامل قبلی استقلال از مدیرعامل فعلی!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خدمت مردم عزيز ايران يادم هست ايشان (اقاى فتحى) در برنامه تلويوزيون موقعى كه مجرى از ايشان پرسيد چرا شفر را اين جورى بركنار كرديد ممكن است برود وبه فيفا شكايت كند ايشان گفتن اون بامن باشفر مصالحه مى كنم و هيج مشكلى باشگاه نخواهد داشت مثل ديگر مديران به زبان همه مشكلات پولى باشگاه را حل كردند بايد تمام مديرانى كه باعث اين بدهيها هستند محاكمه تا مشخص شود دليل فاجعه هاى مالى وپشت اين پرده چه خبر است؟
خاله خاله بازی و دعوا سر پول مردم!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار