بازدید 467245

قیمت واقعی پراید در بازار اعلام شد

رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو گفت: افزایش قیمت پراید ارتباطی با توقف خط تولید آن ندارد، دلالان و سوء استفاده کنندگان از بازار، قیمت خودرو را بالا بردند.
کد خبر: ۹۷۷۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰ 09 May 2020

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، سعید موتمنی درباره اینکه پراید با چه قیمتی در بازار خودرو، خرید و فروش می شود، گفت: بالاترین عددی که خودروی پراید معامله شده ۷۳ میلیون تومان بوده و مابقی اعدادی که اعلام می شود، تنها روی کاغذ است و این بدان معنا است که پراید با قیمت های ۸۰ و ۹۰ میلیون تومانی که گفته می‌شود، اصلا خرید و فروش نمی شود.

رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو ادامه داد: از روزی که گفته شده قیمت پراید به بیش از ۸۰ میلیون تومان رسیده نه فردی خریده و نه فردی با این قیمت فروخته است.

وی گفت: چند وقتی است که در بازار خودرو، خریداری وجود ندارد و کسب و کار نمایشگاه داران به شدت کساد است؛ از سویی حضور برخی از دلالان در بازار خودرو باعث شده که نمایشگاه داران و سایر فعالان این حوزه با چالش های زیادی مواجه شوند.

رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو ادامه داد: از زمانی که اعلام شد قیمت خودرو قرار است بازنگری شود، قیمت پراید و سایر خودروها بالا رفت و این امر ربطی به توقف خط تولید پراید ندارد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه داران مخالف هر گونه افزایش قیمت خودرو هستند، چرا که این امر رکود بازار خودرو را تشدید می کند، تصریح کرد: بازار خودرو به نظارت نیاز دارد تا دلالان نتوانند جولان دهند، این افراد با سوء استفاده از شرایط بازار می خواهند قیمت ها را بالا ببرند.

موتمنی اظهارداشت: اگر شرکت های خودروسازی حجم بیشتری خودرو وارد بازار کنند، قیمت ها معقول خواهد شد و دیگر امکان سوء استفاده از بازار نیست.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم مراجع نظارتی، سطح نظارت بر بازار خودرو را بیشتر کنند تا مشکلات به وجود آمده برطرف شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۱۶۷
انتشار یافته: ۱۴۴
73 خوبه. همین رو نگه دارین
یه کمی هم تعداد نگهبانها رو زیاد کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
عالی
اونی که باید بفهمه میفهمه
قیمت واقعی 73000000 قرونه؟
آخه برادر من مسئول محترم، پراید چی هست که 73 میلیون تومان بابتش پول داده شود. مسئولین خودشون رو به خواب عمیقی زده اند. مردم را روز به روز بدبخت تر و بیچاره تر کردید!!!! از طرف هم عده ای اندک پول روی پول هاشون گذاشتند. فاصله طبقاتی بیشتر و بیشتر شده است. خودمان که به حال همدیگر رحم نمی کنیم مگر خداوند لطفی به ما بکند. اینها و یکسری بلایای جور واجور نشأت گرفته از حرام خواری ما ها است. حرام خواریهایی با کلاه شرعی!! لقمه حرام هر زندگی و سیستمی را نابود می کند. خدایا به فریادمان برس. الهی آمین
پاسخ ها
کارگر۶۵
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
قیمت واقعی پراید در ایران باید بین ۱۷تا۲۵میلیون
,,،،،تومان باشد،،نهایتا ۳۰میلیون تومان
73 میلیون شد درست؟ آقای روحانی چه کردی با کشور؟
بسلامتی ومیمنت
سکه ۷ میلیون تومان شد !!!
علی برکت الله
رنگ کردن مردم بس است شرم کنید از خداوند و پیشگاه ملت بزرگ ایران
6 ماه پیش که قیمت پراید 55 میلیون شد گفتند غیر واقعی است حالا 73 میلیون واقعی شده است
دولت سهامدار ایران خوردو و سایپا است بنابراین گران شدن خودرو یعنی افزایش درآمد دولت
برای پراید ده میلیون هم خیلی زیاد اشت
نه اینکه 73م کم پولیه؟! شماها به مرگ گرفتین که به درد راضی باشیم
73 ملیون ارزش داره؟
نه عزیزم پراید برسون به یک میلیارد تومان ..تو میتونی..تا همه خواب هستند ..دست به کار شو..شورای قیمت گذاری خیلی کرکر خنده شده...سازمان حمایت از مصرف کننده...بی مصرف تربن ارگان کشور...سازمان تعزیرات..بیکار دوله..مجلس شورای اسلامی نهاد سفارشی و دو دو کننده...سازمان نظارت بر قیمت ها..کل سال خوابه....سازمان حمایت از تولید ..اصلا نمی دونه تولید چی هست...و این داستان ادامه دارد و ملت دردمند..واقعا گل کاشتند با این کشور داری...ونتیجه دلسردی مردم و نفرت ک داره زیاد میشه..حالا هی قیمت بالا ببر ....
لطفا بس کنید. همش توجیح الکی برای غلطی که زیر سر خودتونه. از مردم چی میخواهید دقیقا؟؟؟؟
بله اگر وارد کنند! مننهی چرا وقتی رقیبی تو بازار ندارن باید کاری بکنند که قیمت محصولشون کم بشه؟وقتی پیش فروش عنوان میکنن و یک سال مردمو میدونن بعد یک سال اما واگر میارن یعنی تو بازار خودرو خبریه دیگه.به خدا قسم اگر بگن سایت فروش بازه و هر کسی هر خودرویی میخواد بره و ثبت نام کنه عزیزانی که دارند به تعداد ثبت نام میکنن به کی دیگه میخوان خودرو شون که چندتا نوشتن بفروشن؟
خدای من شما خبرگزاری ها هم حتما دستی بر آتش دارید. قیمت واقعی 70م. آدم گریه اش می گیره.
واقعا خسته نباشید. فقط 73 میلیون تومان. واقعا مملکت رها شده است. وای خدای من ایمان به تو کجا رفته خدای من خدمت به خلق تو کجا رفته خدای من ظلم ستیزی کجا رفته ......
حالا مگه 73 میلیون شاهکار مدیریتیه که پزش را میدید..پراید 73 میلیون میارزد به شرطی که 70 میلیون نقد تو داشبردش باشه
بلاخره برای لیمو ترش کی جلسه میگیرید.
این قیمت پراید که اعلام شد یه چیزی تو مایه های دلار ۴۲۰۰۰ میباشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
باز 42 زیاد است قیمت پراید بیش از 30 م نمیارزد این آقایان آنقدر مرگ مرگ میگویند تا مردم به تب راضی شوند
قیمت واقعیش ۲۰ تومن آقای رئیس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
چرا اینقدر چرت و پرت می گین مثلا الان 206 شده 170 میلیون خب طبیعی است پراید به تناسب میشه 80تومن.پراید شده ابزار ابراز وجود.
پراید جهانگیری
اونوقت قیمت حقیقیش چه قدره؟
تا زمانیکه جلوی حمایت های بی دلیل و رانت در خودروسازی گرفته نشود ، مردم بینوا باید ارابه مرگ سوار شوندکه مهمترین دستاورد آنها ، سالانه 17000 نفر در جاده ها کشته می دهیم و بعبارتی روزانه 46 نفر و حدود سه برابر رقم یاد شده نیز مجروح داریم که باید به این خودروسازان دست مریزاد بگیم
این مقدار تلفات انسانی ،دقیقا مثل این است در هر 20 روز یک هواپیمای ایرباس سقوط میکند ، ولی انگار نه انگار هیچ اتفاقی درکشور نیافتاده است .
، از دیگر دستاوردهای خودروسازان ، وجود پرونده های متعدد قضائی بواسطه تصادفات جاده ای است که بحد کافی وقت دادگاهها را بخود اختصاص داده است .
از دیگر دستاوردهای خودروسازان بی کیفیت ، سالانه 2000 نفر با جمعیت قطع نخاعی کشور اضافه می شود که هزینه پرستاری برای چنین افرادی ، بالای 5 میلیون تومان می باشد .
آخرین دستاورد خودروسازان بی کیفیت این است که با فوت سرپرست یک خانواده ، بیش از 2.5 میلیاردتومان خسارت به کشور وارد می شود ، البته این مطلب حاصل پژوهش و مطالعات جامعه شناسان و کارشناسان محترم بهزیستی برای سال 98 می باشد .
از تابناک محترم تقاضا دارم ضمن پخش مطلب بنده ، صحت مطالب فوق را از کارشناسان مربوطه جویا شوند که این خودروسازان چه خسارتهای جبران ناپذیری به کشور تحمیل میکنند ، حالا از میزان مصرف سوخت زیاد و آلایندگیهای زیست محیطی چشم پوشی میکنیم .
انشاالله که وزیر صنعت دولت بی تدبیر و ناامید هم در جریان این امر قرار گیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
چرت وپرت نگو تا مردم خودشون رو درست نکنن بنز هم سوار شن هیچ فرقی نمیکنه. آمار 90درصد برمیگرده
به فرهنگ رانندگی مردم ایران
یادمه رفسنجانی می‌گفت: به هیچ وجه اجازه نمی‌دهم قیمت گوشت از کیلویی ۵۰۰ تومان بالاتر بره! من خیلی سنم بالا نیست، ۳۷ سال دارم.
پاسخ ها
دمحمو
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
منم یادمه امام گفت واسه مردم خانه بسازید و پول اب رو ازشون نگیرید
فاجعه مدیریت کشور تجلی در ارز پراید سکه دارو و...... بورس و.....
آقا لطفا بفرمایید شما الان کجا زندگی میکنی؟؟ خواب که نیستی ان شاالله
فقط ۷۰ میلیون‌..بشتابید..مفته
73 میلیون یعنی حدودا 4000 هزار دلار. این قیمت فروش پراید در سوریبه و عراق است، و بدان معنی است که اصولا پول ملی ما هیچ رسمیتی ندارد و فقط اسم محلی برای دلار است.
مسلمون نیستید مگه چرا رسیدگی نمیکنید به این وضعیت اخه چرا مملکتو ب امون خودش ول کردید چرا مگه مسعول نداره مگه نطارتی وجودنداره چرا قزمت هارو اینجور میبرید بالا چرا ظلم میکنید چرا کسی مسعولیت این گرونی رو گردن نمیگیره چرا همه بفکر جیب خودشونن اخه چرا اخه یکم رسیدگی کنید با این وضعیت هیچ کاری نمیشه کرد چراظالم شدید چرا ظلم میکنید
۷۳ میلیون.چه ارزون.واقعا مردم قدرنشناسند.پولی نیست ۷۳ تومن.چهارتاصفرشم که براتون حذف کردنددیگه چی میخواین؟
سرمایه داران زالو صفت در ردیف دشمنان ما قرار دارند.باید دادگاهی و اعدام شوند
بیست میلیون هم زیاده برای این قارقارک.............
تابی جون چرا نظرات خوانندگان را بارگذاری نمی کنید؟؟؟ هان!!!! خوب می دونید چه آشفته بازاری در این وضعیت داریم. باز هم شکر خدا هنوز میتونیم نفس بکشیم. الحمدلله رب العالمین
اگه توی این کشور دولت و مجلس هیچکاره ان چرا حقوقشونو از بیت المال حروم میکنین؟!
خب قیمت پراید رسماً شد 73 میلیون خالا این شد مبنا واز این مبلغ گرانی شروع میشه!!
چقدر شماها کثیف هستید!!
پاسخ ها
amsh
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
ملت ..نشان داده به همه چی عادت میکنه اینم یادمون میره عوضش امنیت داریم
تمام زندگیه مردم شده پراید پراید..حالمون بهم خورد از این همه توییت و خبر..جمع کنید این بساطو..یارو داره رو تخت بیمارستان با کرونا و مریضی و مرگ دست و پنجه نرم میکنه..با زبون بدنش میگه پرایدی که ثبت نام کردمو کی تحویل میدن؟!!!!! بابا به فکر انسانیت و انسان شدن باشین..گناه داره بیداد میکنه اما هنوز نفهمیدیم که خدا داره تلنگر میزنه..حالا هی تیتر خبر بزنین پراید پراید..سایپا فلان کرد ایران خودرو بیسار کرد ..جمع کنید این بساط رمالی و کلاهبرداری و ...
چه باید گفت؟ آیا خصوصی سازی را بهتر نیست تجدید نظر کنند ؟!
حالا همون هفتاد میلیون کمه؟؟؟!!!!
پراید پدر مردم ایران رو دراورد
یعنی الان فقط قیمت پراید مشکل داره و سایر خودروها منطقی هستن
خداازشون نگذره.مگه۷۰میلیون واسه ی پرایدکمه
که باافتخارمی گن ۷۳میلیون معامله شده.بقیه ارقام
فقط روکاغذاست.الهی امثال کسانی که باعث گرونی
بیش ازاندازه ماشین وسایرمایحتاج زندگی شدن کرونا
بگیرن وبه جهنم برن.تابدونندمرگ برای اوناهم هست
مافیای خودروسازان....
خیالم راحت شد خداییش پراید 73 میلیون بیشترنمی ارزه.

نمیدونم چرا یاد اون ضرب المثل معروف افتادم که میگه: به مرگ میگیرن که به تب راضی بشیم.
خجالت نمیکشی این جور حرف می زنید..پرایدی که با 7 میلیون ساخته می شود 75 میلیون ..........بارک الله به تو مسلمان ..ایرانی ولی.......تو اگر کمی شرف داشتی میگفتی همه اجناس به قیمت تمام شده با سود 10 درصد ..نه سود 75درصد ...
يعني براي پرايد 73 ميليون مناسبه ؟ اين ماشين سر وته اش 20 ميليون نميشه.
اگه ۷۵ ملیون سراغ داری من خریدارم، الان دیگه ۷۳ نمیدن و به شکل دستوری قیمت نه تنها پایین نمیاد بلکه بیشتر هم میشه.
حالا انگار 73 میلیون خیلی قیمت مناسبی هست
مسخره ها
به هر بازاری سر بزنید فروشندگان میگویند : دولت باید نظازت کند ! تمام انرژی دولت برای امور سیاسی و حفظ حکومت صرف می شود . دیگری توانی برای رسیدگی به امور اقتصادی وجود ندارد . اتفاقا اگر دولت و زیر مجموعه هایش در بازار دخالت نکنند همه چیز بصورت نرمال پیش می رود . همانطور که رئیس اتحادیه نمایشگاه داران هم گفته دخالت دولت در قیمت گذاری موجب آشفتگی بازار و افزایش ناگهانی قیمت ها شده .اگر دولت واردات ، تجارت وتولید خودرو را تماما آزاد کند و از منافع سرشار این صنعت مدتی چشم پوشی بکند ، مطمئنا اوضاع بازار خیلی بهتر از این خواهد بود .
متاسفانه بودن یا نبودن دولت در امور اقتصادی زیاد تاثیری در کشور و کسب و کارها ندارد . تجربه این چند دهه نشان داده که بودنش بیشتر موجب بهم ریختگی است .
اصلا همون 73 تومنی که شما میگی... قیمت این لگن 73 میلیونه واقعا؟؟؟
73 میلیون؟! قیمت تولید شده اش چقدره؟
مسئولیتهایی کفایت . از مقام رهبری درخواست اشد مجازات برای کلیه افرادی که باعث گرانبهای اخیر هستند را خواستاریم.
مرض بی اعتمادی اقتصاد ایران را محاصره کرده است
دزدی بافریب احساس خطر، خطر از هر طرف
فقط سود خود حتی با له کردن کل جامعه
واین سود نیست، ضرر است ،قیامت می‌آید، آب‌های جوشان
اگر اول جایگزین آن اعلام و معرفی میشد قیمت ها کاهشی هم بود اما امان از تدابیر گران کننده.....
حیف یک ریال بابت این اهن قراضه ها وحلبهای روغن نباتی باید داد
چه خبره اونم 73میلیون برای همچین ماشین بی کیفیتی, بخواهن صادرکنن برای کشورههای دیگه یک دهم این مبلغ رو باهاشون حساب میکنن ولی به مردم خودمون ده برابر میفروشن به کجا میخواهین بررسین با این کارههاتون
دیگه این حنا رنگ نداره ، مهم اینکه از مرز پنجاه گذشت
حالا 73با 80چ فرقی میکنه
سعید موتمنی شما فکر میکنید 73 میلیون تومن پول زیادی نیست برای یک وسیله نقلیه که هیچ امنیتی ندارد درصورتیکه
با همین پول میتوانید یک بنز مدل 1890 بخری خواهید دید همه امنیت داری هم احترام درست بنز قدیمی چیزی رادارد که پراید اصلا ندارد
« قیمت واقعی پراید در بازار اعلام شد !!! »
تیتر با متن همخوانی ندارد.
مردم بیخودی شلوغ کاری میکنند بابا 73 میلیونه هی میگید 90 میلیون
الان این قیمت منصفانه هست؟ از اسفند نودوهفت سی میلیون روی قیمت پراید اومده که از چهل وسه شده‌هفتادوسه،،،باقی ماشینها هم به نسبت گرانتری افزایش مییابد،متأسفم براتون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
گول بازی اعداد رو نخورید
سلام ایران خودرو دزد است ول است ..
کارخانه جدید در مشهد تولید کنید به نام ایران ناسینال..
دکتر جان به اینم فکر فکر کن وقتی گفته میشه ۸۰تومان شده
همین حرف ها قیمت ماشین های بازار را بالا می بره
شرم بر مسئولین بی عرضه که مردم را به مرگ تهدید میکنند تا به تب راضی شوند
مردک پراید باید ۱۰ میلیون باشه اخه ماشینه پراید صندلی عقبش ابشنه
مفت گرونه باید 10 ملیون بشه
توکشوری که گوشی شده قیمت ماشین ..ماشین شده قیمت خونه ..خونه شده قیمت کارخونه ... کارخونه شده قیمت یه شهر و استان ... برای اینه که دست مردم عادی فقط یه نون سنگگ خاش خاشی باشه و شکر خدا کنند... دولت مردان چرا هنوز خوابید
تا هر وقت ملت بخرن گرون میکنن
واقعا متاسفم برا ملت با تمدنی چون ایرانی
کاش نمیخریدید بخدا2سال پیش خاستم بخرم ولی بخاطر بی ثباتی و سواستفاده بعضی مدیران کلاش منصرف شدم
خدایا لعنت فرست بر حق مردم خورای ایرانخودرو و سایپا
کاش کیفیتم داشت پراید 75و پراید کنونی یکیه با 70 میلیون تومان افزایش قیمت
فشار حداکثری که میگن همینه، البته از نوع داخلی!!!!
تا امثال این زالوها امور مملکت رو میگردونن ما نیازی به دشمن خارجی نداریم که....
آخه کی ۷۳میلیون داده پراید چرا دروغ میگی همش زیر سر خودته
سلام
بابا یعنی چه که قیمت واقعی پراید(قوطی حلبی) 73 میلیون هست
آخه چرا ملت ایران رو مسخره کردین شماها
قیمت واقعی پراید(قوطی حلبی) 8 تا 9 ميليون بیشتر هم نیست چرا میخواین هر جور شده مردم رو بفهمونین که پراید(قوطی حلبی) 73 میلیون هست تورو خدا دست از سر این مردم مظلوم بردارید بزارید نفس بکشن بخدا با همین 73 میلیون توی کشورای عربی میشه بهترین ماشین(لاکچری) رو بخری
شما حالا میان میزارید میگید قیمت واقعی پراید(قوطی حلبی) 73 میلیون تومن
اخه چرا ملت بیان این همه بابت قوطی حلبی(پراید) پول بدن که بعد از دو تا سه بار سوار شدن دوباره کلی برای این پراید(قوطی حلبی) بابت تعمیرش هزینه کرد
تورو خدا به شعور مردم احترام بزارید خواهش میکنم
در مملکتی که ثروتمند هست روز به روز افراد ضعیف هم
ضعیف ترمیشوند خدا وروز مرگتان را فراموش کرده اید مسئولین. ما خانواده شهدا از شما راضی نیستیم
73 میلیون بسیار خوب است چهارتا صفر هم کم میشه 73000تومان میرسیم قیمت واقعی پیکان اوایل انقلاب
سلام ملت نخرن تاسایت باز میشه هم صف میکشن هر آشغالی میخرن کلی وسایلشو بر میدارن با بالاترین قیمت می‌فروشند مردم میخرن تا مردم بخرن همینه بدتر هم میشه
خوتون را ناراحت نکنید عزیزان هر چی بودجه کم بیاد جیب ملت هست
خداوند بنی اسرائیل رو از دست فرعون نجات داد
الهی مارو از دست این موجودات خلاص کنه.آمین
نفت دومیلیون بشکه در روز شد ۲۰۰ هزار بشکه و حالا با وجود کرونا قیمت نفت هم زیر ۰ دلار شده و از اونجایی که صنعت انحصاری خوردو در دستان نامبارک دولت هست و نفع میبره کسری بودجه باید از جیب مردم در قحطی تامین بشه پرایدی که قیمت تمام شده ش برای تولید کننده نهایتا ۱۷ میلیون تونن هست نهایتا باید ۲۵ تا ۳۰ تومن عرضه بشه و در اصل باید کلا از تولیدش جلوگیری بشه تا ما مردم ساکت باشیم اوضاع بدتر و بدتر خواهد شد و دوستان خودرو ساز بدانید که در این شرایط سخت انچه باما کردید فراموش نخواهد شد و باید روزی در پای میز محاکمه جواب پس بدید
آهای کسایی که از قیمت این ارابه مرگ مینالید پس عمه منه میره ثبت نام میکنه. خوب مگه مسئله به این راحتی رو چرا نمیفهمید اگه نخرید این لگن هارو که نمتونن صادر کنن حالا هی برید بخرید .
رئیس جمهور درمورد افزایش قیمت دلار فرمودند این تهمت ها به حکومت نمی چسبد که دستی در اتش برای کسری بودجه از طریق افزایش قیمت دلارداشته باشد راه های دیگری هم برای درامد بودجه وجود دارد
هفتاد و سه میلیون برای این ارابه مرگ؟ هفت میلیون هم زیاده. همین طور که بی حساب کتاب قیمت ها بالا می‌برید ، حقوق کارگر ها هم همین طور بالا ببرید.
چی بگم
دوچرخه شده قیمت موتور؟!!!موتور شده قیمت ماشین ؟!!!!ماشین شده قیمت خونه ؟!!!!خونه شده قیمت کارخونه ؟!!!! یه جای کار عجیب لنگ میزنه از این افسار گریختگی قیمتها و خواب عمیق ناظران حاکمیتی .خدایا خودت بداد این مردم بیچاره برس
شما پول دزدیو اختلاس می خورید 73 تومن براتون پولی نیست برای ما مهال
خدایا به داد مردم برس با حدودأ دویست و سی هزار شهید چقدر خیانت کار هستن اما خانواده شهدا باید تو بدبختی زندگی بکنن
پراید اگه ساندرف هم داشته باشه .صندلی هاش هم فلان باشه .فرمونش هم فلان باشه.دنده اتومات هم باشه .ترمز و ایر بگش هم فلان باشه ووو...اشغاله...چه برسه به این که یه آدم عاقل ۹۰میلیون پول زحمت کشی بده براش.
با ۷۳ میلیون میتوان یه ماشین کارکرده خارجی خرید واقعا شرم برشماها ...
اگه ۷۲ بشه خوبه
بابا انصاف هم چیز خوبیه ... که شماها ندارین پراید ۷۳میلیون یعنی فاجعه
ضمنا ماخودمان هم مقصریم چرا باید بخریم نخر داداش بس کن آبجی
خدایا دیگه چطور باید زندگی کرد موضوع فقط پراید نیست گرانی داره بیداد می کنه تو خرج روز مره خودمون موندیم چه برسه به پراید ۷۰ تومنی ....
هروقت ما توانستیم قیمت پراید راواقعی دربازار بغروشیمآنوقت هست مردم ایران بتمام آرزوهایشان خواهند رسبد
شرم بر این دولت با این نظارتشون
خیلی ظالم هستین چوب خدا صدانداره
خدا ازتون نگذره به خاک ذلت بشینید
تو رو خدا کیسه اینارم پر کنیید برن کانادا پدر مردم را در آوردن مقامات محترم کرونا تمام شده فکری برای اینا بکنیین
اخه چه خبره .برای این پراید اشغال ۷۳میلیون پول بدی .اخه ما چقد بدبختیم .یه عده شدن زالو و خون مردم رو میمکند.
در آلمان حداقل حقوق کارگر ۴۴۰۰ دلار آمریکا و قیمت BMW X1 به دلار ۳۵۰۰۰ هست یعنی حقوق ۸ ماهه یه کارگر حالا اگر پراید رو با bmw مساوی کنیم و خندمون نگیره و حقوق کارگر رو ملاک قرار بدیم، قیمت لگن ایرانی اگر ۱۳ میلیون باشه هم انگار پول bmw دادیم ولی پراید سوار شدیم! مسئول اگر ریاضی سوم ابتدایی رو پاس کرده باشی حاصل این عبارت جز بی لیاقتی جنابعالی پاسخ دیگه ای نداره.
مردم چه مرگتونه پراید ۷۰ تومنی میخرید مشکل از خودتونه
ای خدا فقط خودت کاری کن این بنده هایت همه شدن شریک گرگ دزد قافله
جالبه، این دلالان و سواستفاده گران کجان که هیچ وقت دیده نمیشن. سه برابر ارزش هر ماشین رو پول پیش میگیرن و یکسال بعد از موعد تحویلش با بدبختی تحویل میدن. قسمت فاجعه قضیه اینجاست که با قیمت روز میدن خودرو رو
آقای روحانی باید پاسخگو باشد
۱۰۰۰ سال دیگه تاریخ درباره ما می‌نویسه که قومی بودن به اسم سگجونیان،که کرونا وزلزله وسیل و... نکشتشون،تازه میگفتن مسافرت کجا بریم؟ قیمت پراید که چیزی نیست
واقعاً وضع مملکت خیلی خرابه ٱدم دیگه نگران آیندست
اگر قیمت ها رو 50 درصد هم کاهش بدن هیچ فایده ای نداره چون دلال ها قیمت ها رو سه برابر کردن 405 چرا اینقدر گرون هست لطفا این قیمت ها رو پایین بیارین تا اختلافی بین کارخونه و بازار وجود نداشته باشه
اول یه لگد به بدنه پراید بزنید بعد قیمت گذاری کنید و افتخار کنید
یکم فکر مردم باشید
۷۰میلیون؟؟؟؟؟مفته مفت
بخرید تا دیر نشده
وضعیت عالی ارزونی به به
شگفتا! در رساناها وشیپورها از مشکلات آلمان و فرانسه و انگلیس وغیره میگن ...درسته تقصیر اونجاست که پایه گذار فیزیک مدرن وعصر جدید شدن..همش برمیگرده به حمله چنگیز خان و اعراب به ایران.،،،
خدا به دادمان بر ست الان من میخام یه ماشین پراید بخرام مثلا یه مدل پاین بخرم چقدر بدم که مدل پراید پاین بخرم خدا میدونه به بدبختی ۱۵ جور کردم ماشین بخرم باهاش کار کنم نتونستم باز رفتم ۲۵ پول جور کردم بازم نتونستم به کی بگم من ایرانی یه ماشین درب داغون نمیتونم بخرم چکنم شما بگید اونای که پول دارن یا بالای ها که ۲۵ ملیون پول تو جیبی بچه هاشون واسه اونا هیچ مشکلی نیست هنوز خوشحالم هستن چون پول اشون بیشتر میشه ...یا خدا من نمیتونم با ۲۵ تومن ماشین مدل پاین بخرم ..ای خدا ای خدا ای خدا چکنم خونه ندارم مستجرم مردم خودمون به خودمون به داد هم برسیم
الی برکت الله
محصولات پراید مفتشم گران است مردم عزیزم نخرید جنس بیکیفیت
قیمت واقعی پراید بین۳تا ۷ میلیون تومانی نه بیشتر لااقل ارزش مردم ایران خیلی بیشتر از پرایده
قانون کهنه در ایران.....
به مرگ گرفتن که به تب راضی شیم
به ۹۰ میلیون گرفتن که به ۷۳ میلیون راضی شیم
بخدا ن تنها پراید بلکه همه ماشینای ایرونی ارزش خرید ندارن با این قیمتها .تمام بدبختی ها زیر سر خود مردمه اگه نخریم قیمتها میاد پایین .باید دست این دلالهای عوضی رو کوتاه کنیم
لعنت بر کسی اینارو الکی گران میکنه
ماشین داخلی شرکت سایپا باید ۱۵ وایران خودرو فوقش ۴۰ بشه اگه نشد که خیلی عجیب هست وخیلی قابل ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
۷۳هر چند که قیمتی نجومی است ولی مطمئن باشید کمتر از ۱۰۰میلیون مگه زیر زیرمین پیدا کنید.خودروسازی کلا تعطیل و ورشکست شده است فقط دولت اعلام نمی کند
پراید از ۵ میلیون اومد ۸۰، ۹۰ ولی یارانه هنو همون ۴۵ و ۵۰۰ مونده ، ۵ هزارم روش نذاشتن ک بشه ۵۰تومن.
خاک بر ......✋
واقعا باید خجالت بکشید با این گرونی که به مردم تحمیل میکنید
مطمئن باشید که آه ملت مظلوم و نجیب یه روز دامنگیرتون خواهد شد
با شما هستم آقای باصطلاح مسئول!!!
به نظر من سلطان پراید رو هم باید مثل سلطان سکه پیدا کنن،میبینین که بعد از پیدا شدن سلطان سکه دیگه قیمتش بالا نرفت
من ۱۳۲ دارم هرروز یه جاش خرابه خستم از پراید ۷۰ میلیونی خستم از موتور هندا ۱۳ میلیونی
تابناک عزیز نوشتید از انتشار نظرات حاوی توهین وافترا معذور هستید .پس چرا سخنان رییس اتحادیه نمایشگاه داران وفروشندگان را انتشار دادید. آیا قیمت پراید 73 میلیون می ارزد؟ آیا این سحنان توهین به شعور ملت نیست؟
کم مردم رو نقاشی بکنید...الهی این دولت بره زیر پراید ..‌‌‌خجالت نمی‌کشن...قیمت واقعی پراید دو میلیون هم نیست...دزدی مافیای ثروت و خودرو کی میخواد متوقف بشه!
شما خودتان هم دلالید هم تولید کننده هم فروشنده و هم تایین کننده این اشغالهای که بجز در این مملکت در هیح جایی از دنیا ارزش پول دادن ندارد ،مردم را کم رنگ کنید که دیگه رنگها رنگ باخته.با بی شرمی طوری میگه ۷۳ میلیون که انگار ۷ میلیون میگه .بابا با این قیمت تو امریکای دشمن بهترین شاسی بلند را میتوان گرفت حال بماند در کشورهای اربابمان ....
علی برکت الله
اعتراض وارد نیست
اقایون داداشام وقتی پای صندوق رفتید و رای به اینا دادید کسی رومتهم نکنید
درست میشه ارزانی هم میاد یه روزی
ببینید الکی شعارندین امیدواریم ایشاالله یا .....عل کنید پراید والله ارزش ۱۸میلون خاک توسرمون که پراید رو شاید با۶۰میلیون الان که ۸۰شده بخواییم .....علی برکت الله ایشاالله ارزون میشه چیه نگران نباشید بایارانه دوماه یکی بخرین
ضمن عرض تسلیت به همه هموطنان بخاطر داشتن چنین مدیران و مسئولین که در این ۴ دهه فقط از گرده مردم بار کشیدند .بیایم کمپین نخریدن رو تا ورشکستگیه دو شرکت فاسد خودرو ساز ادامه بدیم و فریب ثبت نام و وامهای کذایی شون رو دوباره نخوریم.فقط خودمون باید به فکر خودمون باشیم
چرادولت جلوه این خودرسازان رانمی گیره؟اقای روحانی حتما هنوزخبرنداره شاید
پراید در صورتی 73 میلیون می ارزه که توی داشبورتش 63میلیون پول باشه. ولی خودشون سهام دار باشن توی دولت مطمعا باش نمیزارن پایین بیاد.
آقاعالیه همه چی خوبه ۰۰۰فقط یه خواهش ازتون داریم تعدادمامورین تون رو بیشتر کنید که زیاد توی صف نایستیم۰ممنون
قیمت واقعی پراید7میلیون چه خبر 73میلیون باید چند سال کار کنیم نخوریم نپوشیم تا یه پراید که ارابه مرگه بخریم
مشکل اینه که دولت مرد نداریم
آقا اینا همش فیلمشونه این مناظرهاشون این شایع کردنای قیمت ماشین اینا یه ملتو مسخره خودشون کردن هرچیم که تیغشون میبره دارن از مردم میگیرن آخه الله وکیلی خودتون موقع قیمت گذاشتن روی فرغونی که اسمشوخودرو (پراید) گذاشتین خندتون نمیگیره. بس دیگه تا کی میخواید به این مسخره بازیاتون ادامه بدین گل بگیرن در اون کارخانه خودرو سازتونو
باعرض سلام بنده یکدستگاه پراید131se دارم مدل اخراسفند97 خریدم این مدل پرایدارتقا یافته خداگواهه بجزتعویض روغن وتعویض تسمه تایمینگ هیچ هزینه ای برام نداشته بسیارکم مصرف درتابستان خدای من شاهده 500 کیلومترازکرج بشهری مسافرت کردم نه مثل پرایدهای مدلهای دیگه ازقدرت وشتاب ماشینم کم شد به جرات عرض میکنم که در500 کیلومترکولرروشن مصرف بنزینم شاید10 لیترمصرفش بیشترشدخواهش میکنم چراپراید111 بدون صندوق که بیشترحوادث جاده ای بدلیل سبک بودن وزن کل خودروروبه خودش اختصاص داده لطفا یک مدل ترجیحا بخاطرتجربه 40 سال که رانندگی کردم شرافتا پراید131se عالیه واگرسایپا فقط به یکمدل پرایدبسندهبکنه قیمتها بخاطره هاچ بودن ومدلهای 132saو،،،،،افزایش پیدانخواهد کردباتشکر
در صورتی ک ۹۰میلیون تو داشبورد ماشین باشه بله قیمت پراید ۹۵میلیون خوبه پدر بیامرز چ خبره مگ قیمت آهن تو بازار چند ارابه مرگ درست کردین
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار