بازدید 18960
سعادتمند: من ۱۱.۵ میلیون کمتر از مدیر قبلی می‌گیرم

حقوق ۲۵ میلیون تومانی مدیرعامل استقلال لو رفت

در جلسه هیات مدیره بنده تقاضای حقوق ۱۵ میلیونی ندادم، بلکه جناب منزوی که به بنده لطف داشتند و فرمودند حقوق مدیرعامل قبلی (فتحی) ۲۵ میلیون تومان بود. بنده مخالفت کردم و گفتم بنده کف حقوق مدیرعامل را بگیرم
کد خبر: ۹۷۷۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲ 09 May 2020

در پی لو رفتن رقم حقوق مدیرعامل جدید باشگاه استقلال ، که مبلغ پانزده میلیون تومان اعلام شد و در رسانه ها حواشی زیادی به پا کرد، سعادتمند حقوق ماهانه مدیرعامل قبلی استقلال را فاش ساخت تا از انتقادات خلاص شود.

به گزارش تابناک ورزشی، سعادتمند که ماه گذشته مدیرعامل استقلال شده است، گفت: بنده اصلا تقاضای حقوق ۱۵ میلیونی نداشته ام بلکه آقای منزوی درخواست کردند همانند آقای فتحی حقوق ۲۵ میلیونی بگیرم که من موافقت نکردم. 

مدیرعامل باشگاه استقلال نسبت به حواشی که پیرامون درخواست حقوق ۱۵ میلیونی ایشان در فضای مجازی مطرح شده است و همچنین مصاحبه امروز اسماعیل خلیل زاده (اینجا بخوانید) واکنش نشان داد. وی گفت: در جلسه هیات مدیره بنده تقاضای حقوق ۱۵ میلیونی ندادم، بلکه جناب منزوی که به بنده لطف داشتند و فرمودند حقوق مدیرعامل قبلی ۲۵ میلیون تومان هست و شما هم طبق قانون و عرف باید ۲۵ میلیون تومان دریافت کنید اما بنده عرض کردم طبق قانون تجارت، حقوق پایه مدیرعامل از ۱۵ میلیون شروع می‌شود و با کسر ۱.۵ میلیون تومان مالیات و بیمه جمعا می‌شود ۱۳.۵ تومان که من هم کمترین مبلغ را یعنی همان ۱۳/۵ میلیون تومان را نوشتم.

قرارداد من ۱۱.۵ میلیون کمتر از مدیران قبلی است

بنده در مورد اظهارات جناب خلیل زاده باید عرض کنم من خدا را در همین ایام عزیز شاهد می‌گیرم نه تقاضایی دادم نه به دنبال حقوق حتی ۱۳.۵ میلیونی هستم و خدا را شکر آن قدری دارم که نیازی به این حقوق نباشد و در واقع بنده دقیقا ۱۱.۵ میلیون تومان کمتر از مدیر محترم قبلی قرارداد بستم؛ چرا که ایشان از شهرداری و باشگاه حقوق می‌گرفتند که حق ایشان خیلی هم بیشتر بود، ولی بنده دیگر حقوقی از وزارت ورزش دریافت نمی‌کنم.

با انتشار اسنادی دست حامیان پوشالی را رو می‌کنم

به تمامی هواداران این نوید را می‌دهم که برای شادی شما به استقلال آمدم و از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنم من آمده‌ام تا در کنار شما هواداران میلیونی، استقلال را به آرامش برسانیم و دست تک تک شما را به گرمی می‌فشارم و به شما می‌گویم تاکنون در مقابل بدخواهان استقلال سکوت کردم، همان کسانی که خود را حامی استقلال می‌دانند، ولی ضربات جبران ناپذیری که مردم از آن‌ها آگاه هستند به استقلال وارد کردند، اما از این پس مجبورم به خاطر شما اسنادی را افشا کنم تا دست حامیان پوشالی استقلال رو شود. استقلال با شما هواداران زنده است و برای شما قلب این تیم میلیونی می‌تپد. من برای اعتلای نام استقلال می‌جنگم و خدا را شکر در این مدت خیلی کوتاه کارنامه ما مشخص است که چه اتفاقات مثبتی در استقلال روی داده است. من در کنار شما و بازیکنان جنگجو و متعصب استقلال این تیم بزرگ را به جایگاه واقعی اش می‌رسانیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶
الان یک عضو هیات علمی که سمت ریاست دانشگاه داشته باشه حقوق اش 25 میلیون است /(حداقل) حالا حق ماموریت و جلسات و.... را اضافه کنید بهش
کوفتتون بشه که فقط بخور بخور میکنید طرف ماهی 25 میلیون میگرفته که استقلال قهرمان نشه
خب به سلامتی این به غیر از ترنسفر بازیکن و حق دلالی و بالا و پایین کردن اسناد و بازیکن خارجی گرفتن و زد و بند با اونهاست مطمئن باشبد حتی تو فاکتور ناهار بین راهی هم دست میبرن دزدها
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
زالو صفتانی که خون بیت المال را می مکند.
مدیران حقوق ۲۵ملیونیی میگیرن فاصله طبقاتی تا چه حد اقان سیر از گرسنه چخبر داره حقوق باز نشسته ها تامین اجتماعی هنوز بلا تکلیف ما حتی میوه یا حتی گوشت یا وسایل برای گذراندن زندگی دچار مشگل شدیم
تقبل الله..........!
من پرسپوليسي هستم و لي بعيد مي دونم حقوق 25 ميليون تومان براي مدير عامل يك باشگاه كه بازيكناش ميلياردي ميگيرن زياد باشه .. بالاخره ميخوايم بررسي هم كنيم يك چيز عاقلانه رو نقد كنيم ..
الان توي شركتهاي معمولي مديران با چهارنفر زير دست همين پولها رو ميگيرن يك مدير عامل با اين حجم مسئوليت پول زيادي نميگيره واقعا ..
اینکه مدیر عامل باشگاهی چون استقلال و پرسپولیس فقط 25 میلیون دستمزد بگیره و بعد هم مدیرش بخواد از خودش دفاع کنه و احیانا انکار کنه واقعا تعجب آور و تاسف آوره !
مدیر عامل استقلال حداقل باید 500 میلیون در ماه دستمزد داشته باشه.
البته نه این مدیر عاملان بی خاصیت دولتی !
مدیر عاملی که بتونه درست مدیریت کنه و در حد و شان این باشگاه ها باشه.
ریاکاری و تظاهر سیستماتیک و منزجر کننده ما رو به اینجاها کشونده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
ببینم 500 میلیون از جیب خودت میدی یا از بیت المال؟
وزارت ورزش با تیمداریش گند زده به بیت المال و فساد مالی را گسترش داده، سازمان حسابرسی هم مرده
اينها چه كار مي كنند حقوق 25 ميليوني بگيرند
مثلا چ گلی ب سر استقلال زده عیر از بدهی و سو مدیریت
کاری به زیاد یا کم بودن حقوق این آقا ندارم، ولی خیلی جالب است کجای قانون تجارت در مورد حقوق به معنای میزان دستمزد مدیر عامل سخن گفته است؟ لطفا یکی ما را راهنمایی کند یک چیزی یاد بگیریم.
هیچ جای قانون تجارت در مورد مبلغ و میزان دستمزد فرد مدیر عامل یا اعضای هیئت مدیره هیچ حرفی نزده است. به نظر می آید این ادعای آقایان کاملا دروغ محض است که 15 میلیون تومان کف حقوق مدیر عامل طبق قانون تجارت است!
وقتی کارگری دو میلیون تومن حقوق می گیرد حقوق بالای ۸ میلیون تومن نباید باشه
حقوق مدیر یک باشگاه دولتی 25 میلیون یا حتی 15 میلیونه! خدا میدونه وزیرش و بقیه وزراء چه حقوقهائی میگیرن. حالا اگر یک درآمدی برای مملکت ایجاد میکردند باز خیلی اشکالی نداشت. مهم اینه که با چاپ پول برای رسیدن به رقم مورد نظر حقوق و مزایایشان در حقیقت جیب ملت رو میزنن.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار