بازدید 21125

حمله کیهان این بار به نجف دریابندری

پس از فوت نجف دریابندری، همکار طولانی‌مدت پروژه و موسسه آمریکایی فرانکلین که مهم‌ترین طرح نفوذ و تهاجم فرهنگی غرب در دوران پس از کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ به شمار می‌آید، همان گونه که انتظار می‌رفت، مجموعه رسانه‌های زنجیره‌ای بیگانه به تجلیل و تکریم وی پرداخته و کارنامه‌های آنچنانی برایش نوشته و تهیه کردند.
کد خبر: ۹۷۶۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰ 07 May 2020

به گزارش «تابناک»، روزنامه کیهان نوشت: پس از فوت نجف دریابندری، همکار طولانی‌مدت پروژه و موسسه آمریکایی فرانکلین که مهم‌ترین طرح نفوذ و تهاجم فرهنگی غرب در دوران پس از کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ به شمار می‌آید، همان گونه که انتظار می‌رفت، مجموعه رسانه‌های زنجیره‌ای بیگانه به تجلیل و تکریم وی پرداخته و کارنامه‌های آنچنانی برایش نوشته و تهیه کردند. باز همان گونه که انتظار می‌رفت رسانه‌ها و نشریات زنجیره‌ای داخلی نیز به تاسی از همپالگی‌های خارجی خود، تقریبا همان مطالب را تکرار کرده و انتشار دادند، ضمن اینکه بعضا آن بخش از توضیحات رسانه‌های خارجی را که برای مخاطب و رسانه داخلی سؤال‌برانگیز شده و شخصیت فرهنگی دریابندری را زیر علامت سؤال می‌برد را سانسور و حذف کردند. مانند همکاری دریابندری با ضدانقلابیونی همچون هدایت‌الله متین‌دفتری و حضور در گروهک وی به نام جبهه دمکراتیک ملی و سردبیری نشریه این گروهک تحت عنوان «آزادی» در کنار ضدانقلابیون دیگری مانند منوچهر هزارخوانی و غلامحسین ساعدی و... که سرانجام به شورای به اصطلاح مقاومت و گروهک تروریستی منافقین پیوستند.

اما شگفت‌انگیز آنجا بود حتی رسانه‌هایی که انتظار دیگری از آن‌ها وجود دارد نیز همان تجلیل و تحسین‌ها را تکرار کردند و حتی اشاره‌ای به اثرات تخریبی و ضد فرهنگی پروژه فرانکلین (که امروزه اسناد آن حتی در مراکز اسنادی و آکادمیک غربی و حتی در وب‌سایت سفارت مجازی ایالات متحده آمریکا نیز منتشر شده) و نقش نجف دریابندری در این پروژه و یا همراهی و همکاری با ضدانقلابیون عضو شورای گروهک تروریستی منافقین نکردند.

این در حالی است که کیهان یک‌بار دیگر نیز در ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ و در همان زمانی که نجف دریابندری از سوی سازمان میراث فرهنگی، ثبت ملی شد، مفصلا به پرونده فعالیت‌های ضدایرانی و ضدملی وی پرداخت و بر اساس اسناد معتبر بخش‌های پنهان از زندگی وی را افشاء کرد. طرفه آنکه یکی از همین رسانه‌های زنجیره‌ای، افشاگری‌های کیهان در مورد دریابندری را اتهام‌زنی عنوان نمود. درحالی که همه مطالب منتشره درباره وی با آدرس دقیق منبع و مرجع، برگرفته از اسناد آشکار منتشر شده درباره وی بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۶۲
انتشار یافته: ۲۴
شریعتمداری نه تنها به زنده ها می تازد، حرمت فوت کرده ها را هم نگه نمی دارد. به امید خدا روزی هم خواهد رسید که خیاط در کوزه بیفتد.
شیطان هم دست از مرده کشید.
به مناسبت ماه مبارک در تمام اوقات بیکاری به جای مطالعه کتب دیگر قرآن میخوانم. میفهمم که متاسفانه روزنامه نگاران کیهان .... هستند که دنبال به التهاب کشاندن جامعه و دلسرد کردن مردم و بدبین کردن نسبت به همه هستند.
این پیرمرد بیچاره که تمام عمر در ایران زندگی کرد و با همه مشکلات ساخت کجاش جاسوس بود. چقدر بی انصافی
روحت شاد نجف دریابندری ...نسل فرهیخته ایرانی تا ابد مدیون توست و اوف بر یاران شیطان
این کیهان کسی نیست ساکتش کنه ؟

پول مملکت رو برای چاپ اراجیف این روزنامه حروم میکنند

آخه فایده این روزنامه چیست ؟
ماشالا به کی هان....از همه چیز سر در میاره به همه چیزم کار داره از بوق بنز ده تن و مدرسه همسایه خواهرزاده زن عمو سرهنگ قذافی بگیر تا شیشه جلوی ماکسیما و گوشت بی استخون و لنت ترمز فضا پیمای وویجر 2.... اینهمه دزدی و اختلاس از طرف اقازاده ها میشه و کاملا هم مشخصه از کجا این دزدی ها اب میخوره صدای کی هان در نمیاد فقط مونده بود از مرحوم دریابندری ایراد بگیره....یکی جلوی کی هان رو بگیره آی خیدا....
ماشالا به کی هان....از همه چیز سر در میاره به همه چیزم کار داره از بوق بنز ده تن و مدرسه همسایه خواهرزاده زن عمو سرهنگ قذافی بگیر تا شیشه جلوی ماکسیما و گوشت بی استخون و لنت ترمز فضا پیمای وویجر 2.... اینهمه دزدی و اختلاس از طرف اقازاده ها میشه و کاملا هم مشخصه از کجا این دزدی ها اب میخوره صدای کی هان در نمیاد فقط مونده بود از مرحوم دریابندری ایراد بگیره....یکی جلوی کی هان رو بگیره آی خیدا....
کیهان ! تو خوبی ....
تنها موجود منزه شریعتمداری است
تابناک با انتشار چرندیات کیهان ارزش خود را پایین می آورد.
روزنامه کیهان هر آنچه دلش میخواهد بنویسد ولیکن من کتاب ( مستطاب آشپزی ) ایشان که مملو از دستور غذائی ایران است را خوانده و استفاده کرده ام ! حالا ایشون پیشاهنگ تهاجم غرب هستند یا فرزندان لخت و پتی برخی از مسئولان نظام در خارج از ایران !!بقول برخی فعلا قلم دست دشمن است !
ما ملت ايران رانت در بورسيه و سوء استفاده هاي کيهانيها از بيت المال و دشمن تراشي فرضي خارجي براي فرصت رانت از تحريم و دلواپسيهاشون را فراموش نمي کنيم و هيچ گونه اعتماد و اعتقادي به عوامل کيهان نداريم و آن را مردمي نميدانيم يک نظرسنجي ساده مويد تاييد اين حرفهاست.
سلام به کیهان بفرمایید فقط روزنامه های زنجیره ای که نبودند اتفاقا یکی از برنامه های رادیو طی برنامه ی ویژه ای به تجلیل و تکریم مرحوم نجف دریابندری پرداخت. یک طرفه به قاضی نرویم
هر کسی با هر موسسه ای در خارج از کشور همکاری بکنه خائنه...زنده باد داس و چکش..از طرف یک جوجه کمونیست متوهم
ای مگس حضرت سیمرغ نه جولانگه توست
عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری
کیهان ، حسین شریعتمداری ، نماد اعظم کینه و تنفر دوباره شروع یه لجن پراکنی کردن ....
حقیران جهت بزرگ نشاندادن خود باید به بزرگان حمله کنند
پس آدم خوبی بوده روحش شاد و یادش گرامی
روزنامک کیهان و مدیر مسئولش باعث میشوند که بیشتر به استاد دریابندری ارادت داشته باشم.
روحم تازه شد که نام منوچهر هزار خانی و بویژه غلامحسین ساعدی را شنیدم یعنی خواندم . درود بر شرف ساعدی.
از نظر گردانندگان روزنامه كيهان همه جاسوس و دزدند مگر عكس ثابت بشه
شکافتن قبر کهنه که هنر نیست. آقایان منتقدان دریابندری مراقب حال و روز زمان خود باشند. دست هر بچه 5 ساله ای یک رسانه قوی و گسترده هست و هر که به هر نوع خوراک فرهنگی و غیرفرهنگی فقط با یک گوشی همراه دسترسی دارد.
کیهان درباره این نوع اتهام زنی سابقه دارد بخصوص وقتی دست طرف از دفاع کوتاه باشد حتما همه می دانند این روش اتهام زنی صفت چه افرادی است. مثلا در سالهای دولت هاله نور میگفت طبق اطلاعات رسیده از جلسات محرمانه موساد و سیا اصلاح طلبان مورد حمایت انها هستند اما نمی گفت اگه جلسه ای محرمانه است انهم در سطح سازمانهای اطلاعاتی چطور کیهان باخبر شده ؟ یا اتهاماتی که به سید محمد خاتمی وارد کرده او را همدست سورس یا چمدانی پول گرفتن او از عربستان و ... که علیرغم شکایت خاتمی به دادگاه علیه کیهان هیچوقت پرونده به جریان نیفتاد که کیهان بخواهد برای تهمت هایش سند رو کند و اژه ای گفت پرونده گم شده یا در دادگاهی که با شکایت شیرین عبادی در رابطه با اتهامات کیهان علیه ایشان تشکیل شد نتوانست هیجیک از اتهاماتش را اثبات کند و رفت تا سند بیاورد که بعد از سالها هنوز خبری نیست
الحسود لایسود. کیهان اساسا با هر کسی که عزیز ملت میشه مشکل داره.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار