بازدید 9207
۱

گمانه‌زنی فرماندار‌نیویورک درمورد تاریخ‌ورود کرونا‌به‌آمریکا

فرماندار ایالت نیویورک با استناد به گزارش یک نهاد مرجع در بخش بهداشت و درمان آمریکا اعلام کرد که این امکان وجود دارد که ویروس کرونا در دو ماه پایانی سال گذشته میلادی وارد آمریکا شده باشد.
کد خبر: ۹۷۶۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۳ 07 May 2020

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم به نقل از شبکه خبری سی‌بی‌اس، «اندرو کوئومو» فرماندار ایالت نیویورک با استناد به گزارش‌های اخیر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا (CDC) اعلام کرد که ممکن است ویروس کرونا در ماه‌های پایانی سال ۲۰۱۹ وارد آمریکا شده باشد.

فرماندار ایالت نیویورک روز چهارشنبه در یک نشست خبری در این خصوص اظهار داشت: «این سازمان فعال در حوزه سلامت [مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا یا CDC]گفته است که احتمال دارد شیوع ویروس کرونا در آمریکا نه در ماه‌های فوریه و مارس [اواسط بهمن تا اواسط فروردین]بلکه در ماه‌های نوامبر یا دسامبر [اواسط آبان تا اواسط دی‌ماه]اتفاق افتاده باشد.»

اندرو کوئومو هفته گذشته نیز با استناد به گزارش‌های رسمی نهاد‌های مرجع در بخش بهداشت و درمان آمریکا، اعلام کرده بود ویروس کرونا از کشور‌های اروپایی به نیویورک وارد شده است. این در حالی است که پیش از آن رسانه‌ها و مقامات آمریکایی در این زمینه علیه چین مانور می‌دادند و سعی داشتند چین را مقصر شیوع ویروس کرونا در آمریکا جلوه دهند تا از این طریق بر ناتوانی دولت ترامپ در مهار ویروس کرونا سرپوش بگذارند.

بر اساس آخرین آمار‌های رسمی منتشر شده از سوی نهاد‌های دولتی آمریکا، تاکنون بالغ بر ۱.۲ میلیون نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد، حدود ۷۳ هزار نفر جان باخته‌اند.

آمریکا هم از لحاظ آمار مبتلایان و هم از لحاظ آمار قربانیان ویروس کرونا، با اختلاف بسیار زیادی نسبت به سایر کشور‌ها رتبه اول جهان را به خود اختصاص داده است.

ایالت نیویورک با بیش از ۳۳۰ هزار مورد ابتلا به ویروس کرونا و بالغ بر ۲۵ هزار مورد مرگ‌ومیر بر اثر ابتلا به این ویروس، از این لحاظ رتبه اول را در بین ایالت‌های آمریکا در اختیار دارد.

این ایالت از لحاظ آمار مبتلایان به ویروس کرونا بالاتر از همه کشور‌های جهان (به جز خود آمریکا) قرار دارد و از لحاظ شمار قربانیان کرونا نیز تنها کشور‌های انگلیس، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه و البته خود آمریکا را بالاتر از خود می‌بیند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چه ربطی به مقصر نبودن چین داره . به هر حال چین مقصره حالا برای کوبیدن ترامپ هر تفسیری که خودتون از یک خبر درمیارین به خورد ملت ندین ....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار