بازدید 21521

آخرین تصمیمات درباره زمان بازگشایی مدارس

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: درباره اعلام زمان دقیق بازگشایی مدارس و امتحانات پایان ترم دانش آموزان در حال بررسی هستیم.
کد خبر: ۹۷۶۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹ 03 May 2020

به گزارش تابناک به نقل از  باشگاه خبرنگاران: مهدی نوید ادهم دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش درباره تصمیم آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس و واگذاری این موضوع از سوی ستاد ملی کرونا به وزارتخانه اظهار کرد: برای ادامه تحصیل دانش آموزان از پایه اول دبستان تا دوازدهم سناریو‌های مختلفی داشتیم و این موضوع از ابتدای تعطیلی مدارس مورد توجه قرار گرفت، اکنون که ستاد ملی کرونا زمان بازگشایی مدارس را به آموزش و پرورش محول کرده است باید درباره ابعاد مختلف این موضوع تصمیم‌گیری کنیم.

او درباره اعلام زمان دقیق بازگشایی مدارس هم تصریح کرد: در این مورد وزیر آموزش و پرورش باید تصمیم گیری کند و در حال بررسی شرایط هستند.

نوید ادهم بیان کرد: برای پایه دوازدهم که اصلی‌ترین امتحان ما در این پایه برگزار می‌شود امتحانات حضوری از هفدهم خرداد ماه برگزار می‌شود و برای سایر پایه‌های تحصیلی در حال بحث و بررسی شرایط هستیم.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در شورا تاکید داشتیم تا با توجه به تلاش‌های قابل تقدیر معلمان برای آموزش‌های مجازی این آموزش‌ها مبنای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان باشد گفت: در نظر داریم ارزیابی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مبتنی بر نظر معلمان باشد.

نوید ادهم در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا این روش باعث می‌شود تا امتحانات به طور کامل حذف شود یا خیر گفت در این مورد باید بحث کنیم و هنوز نظر قطعی نداریم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر