بازدید 5138

نجات یک طبیعت‌گرد در ارتفاعات «پریزکوه» دورود

دورود- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: یک طبیعت گرد که از ارتفاعات «پریز کوه» دورود منطقه آبشار ازنا در روستای «در اسپر» سقوط کرده بود با تلاش تیم‌های امدادی هلال احمر نجات یافت.
کد خبر: ۹۷۵۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸ 03 May 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، صارم رضایی شامگاه شنبه در سخنانی اظهار داشت: به دنبال تماس با مرکز EOC جمعیت هلال احمر مبنی‌بر سقوط جوان ۲۸ ساله در ارتفاعات صعب العبور «پریز کوه» بلافاصله تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر به همراه عوامل اورژانس و هیأت کوهنوردی عازم ارتفاعات پریزکوه در شهرستان دورود شدند و فرد مصدوم را نجات دادند.

وی افزود: فرد مصدوم که به همراه دو تن دیگر به منطقه رفته بودند بعد از سقوط از ارتفاع به شدت مصدوم شده بودند و یک پای دیگر این کوهنورد به دلیل فرو رفتن سیخ کباب دچار آسیب دیدگی دیگری نیز شده بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: با توجه به صعب العبور بودن منطقه جهت این عملیات تیم امداد هوایی عازم منطقه بود که به دلیل شرایط نامساعد آب و هوایی مجبور به اعزام زمینی تیم‌های امدادی شدیم.

رضایی بیان کرد: فرد مصدوم در نقطه بسیار دشواری سقوط کرده بود که عوامل امدادی مجبور شدند با ایجاد کارگاه فنی مصدوم را ابتدا به پایین دیواره خطرناک منتقل و بعد از اقدامات اولیه وی را به پایین منتقل و سپس به بیمارستان هفت تیر دورود اعزام کردند

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها