بازدید 21558
۲

روایتی جدید از مدرک‌جعلی یک نماینده مجلس یازدهم

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مرکزی با تشریح آخرین جزئیات از موضوع مدرک تحصیلی منتخب مردم تفرش در مجلس یازدهم گفت: کمالخانی تاکنون درباره صحت مدرک تحصیلی نتوانسته شورای نگهبان را متقاعد کند.
کد خبر: ۹۷۵۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸ 30 April 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، عطیه صالحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت عملکرد ستاد انتخابات استان در سطح کشور اظهار داشت: در کنار همه اقداماتی که در ستاد انتخابات انجام شد، جلسات متعددی که طبق برنامه پیش‌بینی شده ستاد انتخابات برگزار شد و اموری که به صورت روتین در تمام کشور اجرا می‌شود، در واقع در تمام شاخص‌ها استان مرکزی ممتاز بود.

صالحی بیان کرد: درخصوص سلامت برگزاری انتخابات هم در تمام حوزه‌های انتخابیه استان، انتخابات در کمال صحت و سلامت و بدون هیچ مشکل و شکایتی برگزار شد.

وی ادامه داد: در زمینه مشکلات امنیتی هم جزو استان‌هایی بودیم که هیچ مشکل امنیتی در امر برگزاری انتخابات نداشتیم و هیچ گونه وصول شکایت هم از برگزارکنندگان انتخابات، اعضای هیئت اجرایی، روسای هیئت‌ها، فرمانداران و بخشداران نبود.

صالحی افزود: دو روز قبل از انتخابات بحث شیوع ویروس کرونا را داشتیم و دومین استان کشور بودیم که به سبب مجاورت با قم درگیر این ویرس شد، بنابراین روز قبل از انتخابات جلسه‌ای را داشتیم و مطرح شد که ممکن است این موضوع روی مشارکت در انتخابات اثرگذار باشد و به این نتیجه رسیدیم که شاید یکی از عوامل گسترش شیوع، استفاده از استامپ باشد که پیشنهاد حذف استامپ از سوی ستاد انتخابات استان به ستاد انتخابات کشور ارسال شد و خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده تا آخر شب روز یکم اسفندماه مورد موافقت شورای نگهبان هم قرار گرفت و به همه استان‌ها ابلاغ شد.

وی با اشاره به جعلی بودن مدرک منتخب تفرش تصریح کرد: منتخب تفرش مدرکی را که ارائه داده بود، مدرکی با ظاهر کاملا استاندارد بود و کد امنیتی که روی مدرک درج شده بود پس از استعلام از سوی وزارت علوم پاسخ داده می‌شد که این مدرک از کدام واحد دانشگاهی صادر شده است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مرکزی بیان کرد: در فرم پرسشنامه منتخب مذکور هم واحد دانشگاهی که درج شده بود یکی از واحدهای دانشگاهی معتبر اعلام‌شده، از سوی وزارت کشور و ستاد انتخابات کشور بود، اما بعد با استعلاماتی که انجام شد، این مدرک از سوی دانشگاه صادرکننده تایید نشد.

صالحی ادامه داد: کمالخانی در مصاحبه‌ای گفته بود که این مدرک از دانشگاه تفتان واحد خاش صادر شده اما در پرسشنامه خود واحد زاهدان را قید کرده بودند و تاکنون هم نتوانستند شورای نگهبان را متقاعد کنند که این مدرک معتبر است.

وی عنوان کرد: اگر انتخابات ابطال شود تا سال ۱۴۰۰ آن حوزه فاقد نماینده خواهد بود و سال ۱۴۰۰ میان‌دوره‌ای انتخابات در حوزه تفرش، فراهان و آشتیان هم‌زمان با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای دوره ششم برگزار می‌شود و مجدد ثبت نام در این حوزه انجام و انتخابات برگزار می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۲
مشخصه بررسی هایه شورای نگهبان صرفا سیاسی است و به مسائل مهم تر کمتر توجه می کند
فقط که نباید انتخابات باطل بشه با این آقا هم باید برخوردبشه.ایشون می خواستن قانون....تصویب کنن وحالا خودشون اینجوری...نوبره والاه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی