بازدید 16799
۴

شبکه جدید ماهواره ای عربستان در راه است

محمد بن سلمان قصد دارد در ادامه اقدامات گسترده ای که برای ایجاد امپراتوری رسانه ای آغاز کرده، شبکه ماهواره ای جدیدی به نام "الشرق" راه اندازی کند.
کد خبر: ۹۷۵۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱ 29 April 2020

به گزارش تابناک به نقل از نورنیوز، این‌شبکه با همکاری مجموعه رسانه ای بلومبرگ تاسیس شده و تامین محتوای آن به عهده گروه رسانه ای و بازاریابی سعودی است.

گروه رسانه ای سعودی توسط احمد بن سلمان برادر ولیعهد مدیریت شده و روزنامه الشرق الاوسط و مجله سیدتی (ویژه بانوان سعودی) را منتشر می کند.

کانال ماهواره ای الشرق با حضور نبیل الخطیب فعال رسانه ای فلسطینی از العربیه، زین یازی از اسکای نیوز عربی، حدیل الیان فلسطینی از شبکه الحدیث؛ راه اندازی می شود.

عربستان با خرید و ایجاد رسانه های متعدد به زبانهای مختلف که می توان از آن جمله به ایران اینترنشنال و ایندیپندنت اشاره کرد، تلاش می کند بازوهای انتشار محتوای هدفمند را که از سوی "مرکز اعتدال" سعودی تولید می شود را توسعه دهد.

در چارچوب پیگیری این سیاست، ایجاد رقابت پرهزینه با رسانه های پرمخاطب چون بی بی سی و در اختیار گرفتن سهام مدیریتی در آنها،جذب نیروی انسانی سایر رسانه ها با دستمزدهای گزاف و خرید صفحات خاص در نشریات معتبر از جمله اقداماتی است که از سوی سعودی پیگیری می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴
حمایت ایشان با آره برقی است و یا بشیر فله لیتری ۱۰۰ هزار دلار آمریکایی با عکسی از ترامپ و نتانیاهو بر طرف دیگر اسکناس ها؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
من که نفهمیدم چی گفتی
بن سلمان مجازات شلاق و اعدام کودکان زیر ۱۸ سال را هم را در عربستان حذف کرد ....
حریف صدا و سیما نمیشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار