بازدید 6904

پرسپولیس یک قرارداد میلیاردی دیگر را فسخ کرد

قرارداد ما با شرکت آتیه داده پرداز فسخ شده است و در این زمینه چندین شرکت تقاضای همکاری کرده‌اند تا قرارداد جدید امضاء کنیم. فعلا در حال انجام استعلام‌های لازم هستیم
کد خبر: ۹۷۴۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰ 27 April 2020

سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید قرارداد این باشگاه با کارگزار درآمدزایی اش فسخ شده و حالا چند شرکت جدید برای همکاری پیشنهاد ارائه کرده‌اند.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی رسول پناه درباره آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: درباره موضوع برانکو باید بگویم او شکایتی را مطرح کرده و حکم اولیه آن صادر شده است. ما در این راستا تقاضای شرح حکم را داشته‌ایم و هزینه این درخواست هم از مطالبات ما در فیفا کسر شده است.وی درباره نامه وکیل برانکو نیز گفت: او نامه‌ای به ما ارسال کرده و ما هم طبق قانون موضوع را پیگیری می‌کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره مطالبات این باشگاه از فیفا هم گفت: حدود ۶۵۰ هزار دلار از فیفا طلبکار هستیم و در تلاش هستیم این مبلغ را مدیریت کنیم. در تلاش هستیم آرایی که مبلغ کمی دارند را از این مطالبات پرداخت کنیم و بعد از اینکه رای برانکو هم قطعی شد مقداری را از این مطالبات پرداخت می‌کنیم و مابقی را نیز تامین خواهیم کرد.

وی درباره انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه هم گفت: این موضوع مربوط به حوزه وزارت ورزش است. من رئیس هیات مدیره هستم، اما نمی‌توانم درباره انتخاب اعضا صحبت کنم. فعلا کارمان را انجام می‌دهیم و خللی در کار رخ نداده است. اعضای فعلی از ۸ صبح تا ۸ شب زحمت می‌کشند تا خللی در امور باشگاه ایجاد نشود.

رسول پناه درباره مطالبات گابریل کالدرون هم گفت: این مربی برای دریافت مطالباتش شکایتی مطرح کرده است. ما هم دفاعیه محکمی را ارائه کرده‌ایم. در این زمینه منتظر رای فیفا خواهیم ماند.

وی درباره موضوع مطالبات بشار رسن هم گفت: با این بازیکن صحبت کرده‌ام. او طلب‌هایی داشته که پرداخت نشده است. منتظر هستیم که برگردد. درباره جدایی هم بحثی به وجود نیامده است. بازیکنان ما قطعا با پیشنهاداتی مواجه می‌شوند، اما ما به دنبال این هستیم که همه آن‌ها را حفظ کنیم.

رسول پناه در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره انتخاب اسپانسر جدید باشگاه هم گفت: قرارداد ما با شرکت آتیه داده پرداز فسخ شده است و در این زمینه چندین شرکت تقاضای همکاری کرده‌اند تا قرارداد جدید امضاء کنیم. فعلا در حال انجام استعلام‌های لازم هستیم و در این زمینه به وزارت ورزش نامه‌ای ارسال کردیم تا اظهار نظر کنند. هر شرکتی که منافع پرسپولیس را تامین کند در هیات مدیره مطرح خواهد شد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به موضوع مطالبات باشگاه پرسپولیس از باشگاه آنتورپ بلژیک اشاره کرد و گفت: قرار بر این بود تا ۲۵ اسفند ماه بیرانوند برای تست‌های پزشکی به بلژیک برود و بعد از آن ۲۰۰ هزار دلار به حساب باشگاه واریز کنند، اما موضوع کرونا پیش آمد و این اتفاق رخ نداد، اما اینکه گفته می‌شود ما از آن‌ها خواسته‌ایم تا این پول را به حساب کالدرون واریز کنند، کذب محض است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار