بازدید 25663
۵
رصد قطار شخصی اون توسط ماهواره‌ها

تصاویر هوایی از ردیابی موقعیت رهبر کره شمالی

تصاویر ماهواره ای حاکی از آن است که قطاری که رهبر کره شمالی با آن مسافرت می کند، در مجمتع اش در ووسان پارک شده است. به نقل از رویترز که این موضوع اگر چه نمی تواند گویای زنده بودن یا مرگ رهبر کره شمالی باشد، اما می تواند احتمالی از حضور وی و افراد خانواده ی او در این منطقه خاص در شرق کشور باشد.
کد خبر: ۹۷۴۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵ 26 April 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از اسپوتنیک، ظرف روزهای اخیر رسانه های مختلف جهان به ویژه رسانه های کره جنوبی پیرامون وضعیت سلامتی «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی و محل اقامت احتمالی وی به گمانه زنی پرداختند.

در میانه این گزارشهای ضدونقیض، یک اندیشکده آمریکایی مستقر در واشنگتن موسوم به «۳۸ نورث» با استناد به تصاویر ماهواره ای مدعی شد که یک قطار متعلق به رهبر کره شمالی در منطقه تفریحی «وونسان» در شرق این کشور از روز ۲۱ اُم تا ۲۳ اُم ماه جاری (آوریل) دیده شده است.

این اندیشکده در گزارش خود تأکید کرد وجود این قطار به آن معنا نیست که کیم جونگ اون در این منطقه حضور دارد، و همچنین مبین هیچ نکته ای در مورد وضعیت سلامتی رهبر کره شمالی نیست.

تصور می شود که مجموعه وونسان محل اقامت کیم جونگ اون در خارج از شهر پیونگ یانگ، پایتخت کره شمالی است.

گفتنی است، پس از آنکه خبرگزاری سی اِن اِن در گزارشی مدعیِ «عمل جراحی» رهبر کره شمالی شد؛ گمانه زنی‌ها در خصوص وضعیت سلامتی «کیم جونگ اون» افزایش یافت. در همین راستا، دولت چین روز گذشته (جمعه) تیمی متشکل از پزشکان متخصص را برای ارائه مشاوره درمانی به این کشور روانه کرد.

از سوی دیگر، خبرگزاری رویترز نیز به نقل از منابع ناشناس گزارش داد که روز پنج شنبه هیأتی به ریاست یک عضو بلندپایه از وزارت ارتباط بین المللی حزب کمونیست چین پکن را به مقصد کره شمالی ترک کرد.

شایان ذکر است که عدم حضور کیم جونگ اون در پوشش اخبار رسانه‌ها- بویژه مراسم زادروز پدربزرگ خود که یکی از مهمترین تعطیلات در کره شمالی بشمار می‌رود- به گمانه زنی‌ها در خصوص وضعیت سلامتی وی دامن زد. اما مقامات پیونگ یانگ هنوز درباره وضعیت سلامتی رهبر این کشور هیچگونه اظهارنظر رسمی نکرده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۵
اگر ان نادان بمیرد جهان نفسی تازه خاهد کشید...
اصلا فضولا در ذات و ژن غربیهاست
شاید کرونا گرفته که چینیها رفتند به کمکش.
کپل زرنگه
مطمئن باشید داره با اینکار دوست و دشمناشو در مدیران مملکتش شناسایی میکنه تا دشمناشو بندازه جلوی سگهای گرسنه ....یا ببنده به توپ
خب رفته قرنطینه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل