بازدید 34602
۹

واکنش زیباکلام به درخواست غیر اخلاقی تتلو

استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران به ماجرای از دسترس خارج شدن صفحه اینستاگرام امیر تتلو واکنش نشان داد.
کد خبر: ۹۷۴۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵ 25 April 2020

 

به گزارش تابناک، صادق زیباکلام؛ استاد سیاسی دانشگاه، به ماجرای از دسترس خارج شدن صفحه اینستاگرام امیر تتلو در پی فراخوان غیراخلاقی وی خطاب به دختران نوجوان واکنش نشان داد. زیباکلام در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «اگر اشتباه نکنم، سال 97 و بر سر ماجرای مائده هژبری بود که یادداشتی نوشتم تحت عنوان «چرا از مائده هژبری ها و امیر تتلو ها می ترسم». تحولات مرتبط با آقای تتلو ظرف یکی دو سال اخیر نشان داد که در آن یادداشت خیلی هم به بیراهه نرفته بودم»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۵۱
انتشار یافته: ۹
آقای زیباکلام وقتی که ازکسی بعنوان ابزارسواستفاده می شوداوتاابدنمی تواندابزارباشددیگران راتبدیل به ابزارخودش میکند. اخلاق لگدمال شده است
عناصر فاسد ، حكم سم براى نسل جوان را دارند.
نسلی که اسطوره وطنی ندارد به هر سبزه مزبله ای (سبزه زباله دان) غبطه می خورد
لطفا کمی به سرو صورت امیر تتلو نگاه کنید تا متوجه بشوید کسی که به صورت خودش رحم نمی کند آیا به جوانان این کشور رحم خواهد کرد؟
این جانور چندش آور حال بهم زن مظهر ابتذال و نهیلیسم و پوچ گرایی است و متاسفانه فضای مجازی که همه چی در آن فیک و فیر واقعی است به نشر و ترویچ ابتذال دامن میزند.
ما قبل تر ها فهمیده بودیم
منظور از استفاده ابزاری چه بود؟ یعنی از تتلو استفاده ابزاری شده کجا ؟ کی؟
تتلو اكه از لحاظ اخلاقى مشكل داره اما مسئوليت رسمى نداره ولى مسئولان كشور مشكلات اخلاقى،سياسى،اقتصادى،فرهنكى و.... براى مردم درست كردند بايد باسخكو مردم باشند
نمی‌دونم این بی سرو پا کی هست که هر از گاهی اسمش تو خبرها میاد. ظاهرش که یک روانی با انواع کمبودها نشون میده. آخه کدوم آدم سالمی خودشو به این شکل در میاره برا جلب توجه؟
مثلا هنرمند !! زمانیکه در جریان انتخابات مطرح میشود که ملاقاتی هم با کاندید رییس جمهوری داشته باشد !! آنموقع خوب بود ؟؟؟!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
وب گردی