بازدید 12396
۷
واکنش

پاسخ تند خطیر به اتهام تبانی مالک تراکتور

زنوزی قراردادی ۴ساله با بازیکن مریض بست و پس از فسخ، کنستانت با شکایت به فیفا خواستار یک میلیون و ۶۰۰ هزار یورو شد. این اوج بی‌شرافتی یک آدم است که اشتباهاتش را گردن دیگران بیاندازد. من پول پرواز و نهار و شامم در هتل را هم خودم پرداخت کردم
کد خبر: ۹۷۴۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵ 25 April 2020

معاون پیشین باشگاه استقلال واکنش تندی به صحبت‌های مالک تراکتور نشان داد و اعلام کرد از او به دادگاه فرهنگ و رسانه و کمیته اخلاق شکایت می‌کند.

به گزارش تابناک ورزشی، علی خطیر درباره صحبت‌های محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور درباره مقصر دانستن او در شکست تراکتور در پرونده بازیکنان خارجی‌اش گفت: این داستان برای ۴ یا ۵ ماه پیش است. به هر حالی تماسی با این وکیل که وکیل بازیکن است، گرفته می‌شود. زنوزی با یک پروپگاندای بزرگ کنستانت را به عنوان بازیکن پیشین میلان و بدون تست پزشکی به ایران آورده و بعدا ادعا کردند مریض است حتی قراردادش را یک طرفه فسخ کردند.

او ادامه داد: قانون فیفا مشخص است و می‌گوید اگر قرار است تست پزشکی از بازیکنی گرفته شود باید قبل از عقد قرارداد باشد و بهانه تست پزشکی بعد از عقد قرارداد برای فیفا قابل قبول نیست. زنوزی بدون این که حواسش به این داستان‌ها باشد و تنها برای خودنمایی، با این بازیکن قرارداد ۴ساله امضا کرد که حتی یکی از دوستانش در دفتر این مالک به او گفت قراردادی یک ساله با کنستانت ببندد، اما زنوزی قراردادی ۴ساله بست و پس از فسخ، کنستانت با شکایت به فیفا خواستار یک میلیون و ۶۰۰هزار یورو شد.

پاسخ تند خطیر به اتهام تبانی مالک تراکتور

خطیر اضافه کرد: این اوج بی‌شرافتی یک آدم است که اشتباهاتش را گردن دیگران بیاندازد. او پارسال زندگی و فوتبال محسن فروزان را با تهمت شرط‌بندی و بدون مدرک که در آخر هم اثبات نشد، خراب کرد و حالا در حال تهمت زدن به من و نصیرزاده است. نمی‌دانم او چگونه می‌تواند به راحتی از این کلمات مانند «تبانی» استفاده کند. کمیته اخلاق موظف است که پرونده‌ای درباره این اتهامات بدون مدرک و سند زنوزی تشکیل دهد و به آن بررسی کند.

معاون پیشین باشگاه استقلال اضافه کرد: آقای زنوزی شما اصلا پولی نه به من و نه به شخص دیگری دادی که الآن بخواهی ادعای تبانی بکنی. من پول پرواز و نهار و شامم در هتل را هم خودم پرداخت کردم و حالا این آقا که قرارداد‌های بی‌حساب و کتاب می‌بندد، به من گفته بود قررداد بیش از یک میلیونی کنستانت را با ۵۰ هزار یورو ردیف کن.

وی در پاسخ به مالک باشگاه تراکتور گفت: از او به دادگاه فرهنگ و رسانه و کمیته اخلاق به دلیل این اظهارات بدون سند و مدرکش شکایت خواهم کرد. من امروز پیامی به او دادم که آن قدر جرات دارم با وجود این که ادبیات این پیام تند است، آن را علنی به هواداران بگویم. بدون سلام و احوال پرسی به او پیام دادم « با بد کسی درافتادی. فکر کردی چون پول داری، هر چه می‌خواهی می‌توانی بگویی؟ به زودی تو را در دادگاه خواهم دید و هیچ غلطی نمی‌توانی بکنی.»

خطیر در پایان درباره این که زنوزی گفته بود وی باعث شده تا قرارداد استراماچونی یک ساعته ۲ برابر شود، گفت: قرارداد استراماچونی چه ربطی به زنوزی دارد؟ قرارداد استراماچونی ۵۵۰هزار یورو و مشخص است و حرف زنوزی یعنی استراماچونی مربی ۲۰۰هزار یورویی بوده است؟ یعنی جونیور برانداو یا استوکس ۶۰۰هزار تا می‌ارزند و استراماچونی ۲۰۰هزار یورو؟ ایشان دنیزلی پا به سن گذاشته را با ۸۵۰هزار یورو آورده، بعد ادعا می‌کند استراماچونی ۲۰۰هزار یورو بوده است؟ من اصلا نمی‌دانم این حرف‌ها را چگونه زده است، اما باید به زودی پاسخگوی تمام این اتهام‌ها باشد.

خطیر با بیان اینکه به زنوزی و باشگاه تراکتور لطف کرده است، اظهار داشت: وظیفه خود می‌دانستم در این پرونده که جنبه ملی داشت، تلاشم را انجام دهم. زنوزی پولی نداده است که کسی تبانی کند. پرونده چه کسی با چه کسی تبانی کرده است؟ زنوزی همه نتایج تحقیقاتش را بگوید؛ نکند مانند پرونده فروزان نباشد. شما در گرداب باشگاه گیر افتادی، پول نداری و قرارداد‌های بی‌حساب و کتاب بستی! قرارداد استوکس یک میلیون و ۶۰۰ هزار دلار است که زنوزی به من گفت: پرونده را با ۵۰ هزار دلار حل کن. من حتی پول بلیت و تغذیه‌ام را خودم پرداخت کردم.

وی با اشاره به توافق صورت گرفته با کنسانت گفت: در حضور نصیرزاده و زنوزی توافق شد که قرارداد یک میلیارد و ۶۰۰ هزار دلاری کنسانت به مبلغ ۵۰۰ هزار دلار و در چند قسط پرداخت شود. به زنوزی گفتم اگر با بازیکن توافق نکنید، او در فیفا علیه باشگاه حکم می‌گیرد و یکی دو قسط را هم پرداخت نکنید. محکومیت باشگاه‌های ما در فیفا به‌خاطر قوانین حمایتی آن‌ها برای بازیکنان است. چرا فکر می‌کنید می‌توانید به هر کسی که بخواهید به راحتی اتهام بزنید؟

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
چقدر شما آدم خوبی هستی که بدون گرفتن پول در حق و زنوزی و باشگاه تراکتور لطف می کنی میری سوییس و وکیل می گیری همه اش هم با پول خودت برای لطف کردن به زنوزی و بخاطر ملی بودن پرونده دستت درد نکند اما تبانی اگر باشد باید اونجای قضیه باشد که اون یارویی که پرونده را برده یه پول هنگفت به وکیلی که قرار بوده مثلا دفاع کنه بده و اون وکیل هم سهم همون کس را که اونو برای وکالت های اینچنینی اوکی می کنه بده! واقعا چرا همیشه فوتبال ایران پرونده های فیفا رو میبازه؟
پولهای مفتی که به فوتبالیستها داده میشه ازهمین بیت المالیه که گفته میشه از تحریمها ضربه دیده، درسته؟
پس چرا یه سری تا ته کیسه دستشان را می تونن ببرن و استفاده کنن؟
اوج بیشرافتی آنجاست که یکی پشت سر دیگری از الفاظ کاملا" تند و غیر اخلاقی استفاده کند جناب خطیر . حد اقل ادب را اول بیاموز بعد صحبت کن . !
عجب دزد بازاری است فوتبال باشگاهی ما مخصوصاٌ باشگاههای دولتی ما .
استقلال و پیروزی کی از بدنه دولت جدا می شوند پس؟
داداشیای گروه تاس با هم دوست باشین.بوس بوس
تابناک از هارت و پورت خطیر ترسیدی نظرات رو نذاشتی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل