بازدید 4485

افزایش ۱۰۰درصدی وام شهریه دانشجویی

کد خبر: ۹۷۴۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸ 23 April 2020

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد: برای حمایت از دانشجویان در این نیمسال وام شهریه ۱۰۰ درصد و وام تحصیلی ۵۰ درصد اضافه شد.

به گزارش مهر، الیاس منیری با اشاره به حمایت از دانشجویان در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ افزود: علاوه بر اینکه در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ اعتباراتی را برای دانشجویان تخصیص داده بودیم و دانشگاه‌ها شروع به جذب آن کرده بودند معادل همان ۱۰۰ درصد وام شهریه و ۵۰ درصد نیز وام تحصیلی را مجدد اضافه کردیم.

وی ادامه داد: دانشجویان تا ۱۵ اردیبهشت ۹۹ فرصت دارند برای دریافت وام‌های دانشجویی ثبت نام کنند.

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در خصوص سوال برخی از دانشجویان مبنی بر اجاره بهای خوابگاه‌ها در ایام تعطیلی دانشگاه‌ها و اینکه برخی دانشگاه‌ها خواستار اجاره بها در این ایام شده اند، گفت: هیچ دانشگاهی براساس بخشنامه صندوق رفاه دانشجویان حق ندارد برای این ایام از دانشجویان اجاره بها دریافت کند مگر اینکه خوابگاه آن غیردولتی و یا خودگردان باشد.

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: براساس این بخشنامه دانشجویان به نسبت مدت زمان حضور در خوابگاه اجاره بها پرداخت خواهند کرد و روزهایی که دانشگاه و خوابگاه تعطیل بوده است ملزم به پرداخت اجاره بهایی نیستند.

وی ادامه داد: پیگیر این هستیم که از خوابگاه‌های غیردولتی و خوابگاه دار غیر دولتی نیز حمایت کنیم چون جز مشاغلی محسوب می‌شوند که به دلیل شیوع کرونا مانند اقامتگاه‌ها و هتل‌ها، آسیب دیده اند و به دنبال این هستیم تا آنها را به نهادهایی مثل ستادهای کرونا و یا استانداری‌ها معرفی کنیم تا از آنها حمایت کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل