بازدید 6722

جلسه یوفا برای تعیین تکلیف لیگ قهرمانان

کمیته اجرایی یوفا به ریاست الکساندر چفرین، رئیس این سازمان امروز برنامه رقابتهای فوتبال اروپا بعد از بحران کرونا را تصویب خواهد کرد.
کد خبر: ۹۷۴۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹ 23 April 2020


به گزارش تابناک به نقل از ورزش سه، کمیته اجرایی یوفا امروز به ریاست الکساندر چفرین رئیس این سازمان تشکیل جلسه خواهد داد تا برنامه‌های فیفا برای از سر گیری رقابتهای فوتبال اروپا بعد از بحران کرونا را تصویب کند.

چفرین و کمیته اجرایی یوفا امروز از طریق کنفرانس ویدیویی با هم صحبت کرده و آخرین وضعیت اپیدمی کرونا را بررسی خواهند کرد. در این جلسه مهم تصمیم گرفته خواهد شد که بعد از شروع دوباره رقابتهای فوتبال در قاره اروپا، برنامه‌های اجرایی یوفا برای رسیدن به راه‌حلی بهینه که برای همه طرفهای ذی‌نفع قابل قبول باشد، چه خواهد بود.

یوفا پیش از این هم در جلساتی مشابه تصمیماتی بسیار مهم درباره فوتبال اروپا اتخاذ کرده که از جمله آنها می‌توان به تعویق یک ساله رقابتهای جام ملت های اروپا 2020 اشاره کرد. انتظار می‌رود در جلسه امروز یوفا هم تصمیمات مشابهی اتخاذ شود که برخی باشگاه‌ها را تحت تاثیر قرار دهد.

عمده مباحث امروز جلسه یوفا به رقابتهای لیگ قهرمانان معطوف خواهد بود. هدف اولیه یوفا این است که فصل جاری این رقابتها را به پایان برساند. در وهله دوم یوفا باید در این باره تصمیم بگیرد که مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا فصل آینده باید به چه ترتیب و در چه تاریخی برگزار شود.

تا اینجا مشخص شده که فینال فصل 2019-2020 چمپیونزلیگ روز 8 شهریور در استانبول برگزار خواهد شد ولی مراحل پیش از فینال رقابتها هنوز به دقت بررسی نشده و به احتمال زیاد تصمیم نهایی یوفا در این باره در جلسه امروز گرفته خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر