بازدید 11049
۵

قیمت زولبیا و بامیه درجه یک اعلام شد

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت استان تهران نرخ هر کیلو زولبیا و بامیه را مانند سال گذشته ۲۴ هزار تومان اعلام کرد.
کد خبر: ۹۷۴۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸ 23 April 2020

 

به گزارش تابناک، به نقل از سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران، مجتبی شیرقاضی، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت استان گفت: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان تهران قیمت زولبیا و بامیه درجه یک ۲۴ هزار تومان تعیین شد.

وی ادامه داد: طبق روال سنوات گذشته قیمت جدید زولبیا و بامیه در ایام ماه مبارک رمضان با توجه به قیمت مواد اولیه تعیین و به اتحادیه‌ها و صنوف مربوطه ابلاغ می شود. امسال نیز قیمت ۲۴ هزار تومان به ازا هر کیلو زولیبا و بامیه درجه یک از سوی واحدهای صنفی مرتبط منظور خواهدشد.

شیرقاضی تصریح کرد: عرضه این محصول باید با رعایت پروتکل‌هایی بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا صورت پذیرد و برابر هماهنگی بعمل آمده فروش زولبیا، بامیه و آش و حلیم نیز حدالامکان از طریق تلفنی و اینترنتی صورت پذیرد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت استان افزود: بستر مناسب عرضه این محصولات در فضای مجازی فراهم شده و اتحادیه‌های ذیربط آمادگی خودرا اعلام نموده اند.

وی از هموطنان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و بهداشتی مراتب را به سامانه ۱۲۴ اعلام نمایند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
بهترین گزینه در ماه مبارک رمضان خرما هستش هم کمک میشه به کشاورزان وهم جلوی واردات شکر گرفته میشه وهم ارزش غذایی بالاتر دارد زولبیا بامیه دشمن سلامتیه .
پارسال 14 امسال 24 ، علی برکت الله
با پول یارانه ی یک ماه 2 کیلو زولبیا و بامیه بخرید و به خود و مسئولین افتخار کنید......!!!
زولبیا و بامیه آدم را در برابر کرونا آسیب پذیرتر میکند!
زشته بخدا قیمت زولبیا بامیه را اینجوری با آب و تاب تیتر می زنید.چرا فکر می کنید اینقدر مهمه.مگه در موردش حدیث داریم که حتما باید باشه این مخلوط آرد و روغن و شکر.بخدا سایت خوبی دارین من از موقعی که مرحوم باز ... بود دنبال کننده شما بودم.خبر کم ندارین که فکر کنین این خبر چندش هم باید باشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست