بازدید 8740
۳
سوژه

فرار عرب از بدهی پرسپولیس در دوره مدیرعاملی اش

عرب با عدم تامین مبالغ معوقه دستمزد برانکو، باعث جدایی این مربی موفق کروات شد و سپس باشگاه مجبور شد مربی در سطح او استخدام کند که قرارداد 850 هزاردلاری با کالدرون ثبت گردید. همه این قراردادهای و دستیاران این مربیان، حالا به پرونده های متعدد شکایت درفیفا علیه پرسپولیس بدل شده است.
کد خبر: ۹۷۳۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶ 21 April 2020

در برنامه زنده شب گذشته فوتبال برتر از شیکه سه، مهرداد هاشمی یکی از عضوهای هیات مدیره پرسپولیس درباره تعداد اعضای هیات مدیره سرخ‌ها موضوعی مطرح کرد که احتمال بازگشت مدیرعامل برکنارشده سابق را نشان می داد اما گویا مدیرعامل سابق در این اوضاع بحرانی تمایلی به بازگشت به جمع مدیران پرسپولیس و پاسخگویی بابت این همه بدهی ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، ایرج عرب با عدم تامین مبالغ معوقه دستمزد برانکو، باعث جدایی این مربی موفق کروات شد و سپس باشگاه مجبور شد مربی در سطح او استخدام کند که قرارداد 850 هزاردلاری با کالدرون ثبت گردید.  همه این قراردادهای و دستیاران این مربیان، حالا به پرونده های متعدد شکایت درفیفا علیه پرسپولیس بدل شده است.

هاشمی دیشب بیان کرد: ترکیب هیات مدیره ما سه نفره است و این ترکیب در شرکت‌ها متفاوت است. در شرکت‌ها از ۳ تا ۷ نفر می‌توانند ترکیب هیئت مدیره را تشکیل بدهند و در باشگاه استقلال هم ۴ نفر عضو هیئت مدیره هستند. ما هم ۴ نفر داریم، چون با استعفای عرب هنوز موافقت نشده است.

فرار عرب از بدهی پرسپولیس در دوره مدیرعاملی اش

پس از این موضوع گفته شد که احتمال دارد عرب به پرسپولیس بازگردد و عضو هیئت مدیره شود، اما مدیرعامل سابق سرخ‌ها قرار نیست به این باشگاه باز گردد. ایرج عرب پس از گرشاسبی به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شد، اما پس از مدتی استعفاء کرد و دیگر در این باشگاه حضور ندارد. او مدتی سرپرست فدراسیون دوومیدانی شد تا از سوی وزیر بابت مدیریت افتضاح در پرسپولیس پاداش دریافت کرده باشد!

مشخص نیست میلیون ها دلار پاداش پرسپولیس از محل رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا در دوره گرشاسبی و عرب چه شده است و انصاری فرد چگونه با حساب خالی باشگاه اینهمه تعهد جدید ایجاد کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
آی بیچاره پول بیت المال خدا از این وزارت ورزش و تیمهاش نگذره
واقعا نظارت در این کشور صفره! هر کسی هر کاری که بخواد انجام میده هر فساد و بخور بخوری انجام میشه و به راحتی هم از زیرش در میرن!
با این حجم از فساد ، مبارزه با فساد توهمی بیش نیست!
پولهای مفتی که به فوتبالیستها داده میشه ازهمین بیت المالیه که گفته میشه از تحریمها ضربه دیده، درسته؟
پس چرا یه سری تا ته کیسه دستشان را می تونن ببرن و استفاده کنن؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار